Bilgi |
Kuramsal |
Beden ve spora uygun temel bilimsel bilgi ve tutum geliştirir
Örgütsel etik ilkeleri açıklar
Özel eğitim çocuklarının gelişim ve eğitim sorunlarının farkında olur
Olimpizm ve olimpik hareket kültürünü yaşatır
|
|
Uygulamalı |
Beden eğitimi ve sporda hareket gelişim dönemlerini ve modellerini yaş gruplarına göre oluşturur.
Rekreasyon etkinliklerini tanıyabilir ve uygular
|
Beceriler |
Kavramsal/Bilişsel |
Beden Eğitimi ve sporla ilgili politikaları yorumlar
|
|
Uygulamalı |
Beden eğitimi ve sporda farklı yaş gruplarındaki bireylerin fiziksel aktivite düzeylerini belirler
Beden Eğitimi ve spor örgütlerinin örnek olay analizlerini yapar
|
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
Bir yabancı dil kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve iletişim becerilerini geliştirir
Spor organizasyonları planlayabilir ve yürütür
Spor ortamında psikolojik eğilimleri belirler ve psikolojinin yöntem tekniklerini uygular
|
|
Öğrenme Yetkinliği |
Alandaki ulusal ve uluslar arası gelişmeleri takip edebilme ve mesleki gelişimini sürdürür
|
|
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
Beden eğitimi ve sporda bireylerin gelişimine yönelik test geliştirme ve ölçme sonuçlarını yorumlar
Beden eğitimi ve spor alanındaki bilimsel yöntemleri açıklar ve istatistik tekniklerini kullanır
Yüksek lisans eğitimi sürecinde edindiği bilgi ve deneyimlerle, uygulama ve problem çözme becerilerini disiplinler arası çalışmalarda kullanır
|
|
Alana Özgü ve Mesleki Yetkinlik |
Beden eğitimi ve spor örgütlerinin örgüt iklimi ve kültürünü tanımlar
Engelli sporlarında fiziksel uygunluğun ölçülme ve değerlendirmesini yapar
Sporda sakatlık rehabilitasyon ve ilkyardım tekniklerini uygular
|
|