| Ders Kodu | Ders Adı |
ÖK1 |
ÖK2 |
ÖK3 |
ÖK4 |
ÖK5 |
ÖK6 |
ÖK7 |
ÖK8 |
ÖK9 |
ÖK10 |
ÖK11 |
ÖK12 |
ÖK13 |
ÖK14 |
ÖK15 |
ÖK16 |
ÖK17 |
ÖK18 |
ÖK19 |
ÖK20 |
|
SOYL 703 |
Okulda İnsan İlişkileri ve Etkili İletişim |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
SOYL 708 |
Okuma Yazma Öğretimi ve Uygulamaları |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
SOYL 711 |
Türkçe Dersinde Metin Analizi İle Dil Bilgisi Öğretimi |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
SOYL 718 |
Öğrenciyi Tanıma Teknikleri |
0 |
0 |
2 |
0 |
5 |
0 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
SÖ 706 |
Kubaşık Öğrenme |
0 |
0 |
3 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
SÖ 711 |
Kubaşık Öğrenme Uygulamaları |
0 |
0 |
4 |
0 |
0 |
4 |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
SÖ 712 |
Matematik Öğretiminde Çağdaş Uygulamalar |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
SÖ 714 |
Öğrenciyi Tanıma Teknikleri |
0 |
0 |
2 |
0 |
5 |
0 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
0 |
0 |
0 |
4 |
5 |
5 |
0 |
4 |
|
SÖ 718 |
Türkçe Öğretiminde Metin Tahlilleri |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
SÖ 719 |
Matematik Öğretiminde Çağdaş Yaklaşımlar |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
SÖ 736 |
Türkçe Öğretiminde Çağdaş Yaklaşımlar |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
4 |
5 |
0 |
0 |
0 |
5 |
5 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
SÖ 744 |
Halk Kültüründe Tören ve İnançlar II |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
SÖ 746 |
Matematik Dersinde Kubaşık Öğrenme Uyg. |
0 |
0 |
2 |
5 |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
SÖ 748 |
Çoklu Zeka Kuramlarına İlişkin Uygulama |
0 |
0 |
0 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0 |
0 |
4 |
3 |
0 |
3 |
0 |
0 |
4 |
|
SÖ 750 |
Sınıf Yönetimi Kuramları ve Uygulamaları |
0 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
4 |
4 |
2 |
2 |
4 |
3 |
4 |
0 |
0 |
0 |
2 |
3 |
5 |
|
SÖ 752 |
Eğitim Araştırmalarında Nitel Araştırma Yöntemleri |
5 |
0 |
0 |
0 |
4 |
0 |
3 |
4 |
3 |
5 |
0 |
5 |
3 |
3 |
3 |
0 |
5 |
3 |
4 |
5 |
|
SÖ 753 |
Türkçe Öğretiminin Sorunları |
5 |
5 |
4 |
5 |
0 |
5 |
5 |
5 |
5 |
3 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
0 |
4 |
|
SÖ 756 |
Problem Çözme Ve Öğretimi I |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
SÖ 758 |
Problem Çözme ve Öğretimi II |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
SÖ 759 |
Okulda İnsan İlişkileri |
3 |
0 |
4 |
4 |
0 |
0 |
5 |
4 |
3 |
0 |
4 |
0 |
4 |
0 |
5 |
5 |
0 |
5 |
0 |
0 |
|
SÖ 761 |
Halk Kültüründe Tören ve İnançları I |
5 |
2 |
2 |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
SÖ 763 |
Çoklu Zeka Kuramları |
0 |
4 |
4 |
5 |
0 |
4 |
0 |
0 |
4 |
0 |
5 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
3 |
3 |
|
SÖ 767 |
Meta Analiz |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
0 |
0 |
0 |
|
SÖ 769 |
Öğrenme Stilleri |
4 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
4 |
4 |
0 |
3 |
4 |
4 |
5 |
4 |
3 |
5 |
4 |
0 |
5 |
|
SÖ 775 |
Öğrenme Stilleri Uygulamaları |
5 |
1 |
1 |
5 |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
0 |
4 |
4 |
3 |
5 |
4 |
0 |
5 |
|
SÖ 777 |
Matematik Eğitim Programları |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
SÖ 778 |
Eğitimde Program Geliştirme |
0 |
5 |
0 |
4 |
2 |
3 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
3 |
|
SÖ 781 |
Matematik Öğretiminde Program Geliştirme |
4 |
5 |
0 |
0 |
0 |
5 |
3 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
3 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
SÖ 782 |
Matematik Öğretiminde Çağdaş Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları |
0 |
4 |
3 |
0 |
0 |
0 |
5 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
0 |
4 |
4 |
4 |
3 |
0 |
0 |
|
SÖ 783 |
Çağdaş Türk Edebiyatından Seçme Metinler |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
SÖ 784 |
Türkçe Öğretiminde Kullanılan Ders Kitaplarının İçerik İncelenmesi |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
SÖ 785 |
Toplumsal Değişim ve Halk Kültürü |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
SÖ 788 |
Eğitimde Çağdaş Ölçme-Değerlendirme Yaklaşımları |
3 |
5 |
4 |
3 |
0 |
5 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
4 |
4 |
|
SÖ1 700 |
Uzmanlık Alan Dersi |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
4 |
0 |
5 |
5 |
0 |
5 |
0 |
5 |
3 |
0 |
5 |
0 |
3 |
5 |
|
SÖ1 701 |
Tez Çalışması |
5 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
0 |
5 |
4 |
5 |
5 |
|
SÖS 700 |
Seminer |
5 |
0 |
0 |
0 |
5 |
3 |
5 |
4 |
5 |
5 |
0 |
5 |
0 |
5 |
0 |
0 |
5 |
3 |
3 |
5 |
| * İlişki düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir. |