|
|
Bilgi |
Kuramsal |
Sanatın üretim ve öğretim süreçlerini etkileyebilecek ulusal ve uluslar arası kültürel unsurları tanır.
Sanat eğitimi programında kullanılan öğretim, yöntem, teknik ve stratejileri açıklar.
Görsel sanatların temel alanlarında üretici etkinlikte bulunabilecek bilgiye ve uygulama becerisine sahip olur.
Görsel sanatlar öğretmenliği ile ilgili gelişmeleri bilimsel , sanatsal yöntem ve teknikleri kullanarak çok yönlü değerlendirir.
Öğrencilerinin eleştirel düşünce, yaratıcı düşünme ve problem çözme becerilerinin gelişimi için uygun yöntem ve teknikleri kullanır.
Eğitim öğretim süreçlerini etkin bir şekilde planlar, programlar.
Dinamik bir sanat eğitimcisi olarak, bilgi teknolojilerinin gelişimine uyum sağlamada gerekli bilinci, sorumluluğu , becerileri kazanır.
Bireyi bilişsel, devinişsel, duyuşsal yönleriyle bir bütün olarak ele alır.
Bir kültür ve tarih mirası olan müzelerden etkin bir eğitim ortamı olarak yararlanır, kültürel ve tarihi değerlere sahip çıkma bilinci oluşturur
İnsan topluluklarının ve uygarlıkların oluşum süreçlerini ve özelliklerini bilir ve açıklar.
Sanat eğitiminin temel kavramlarını ve sanat eğitimi araştırma süreç ve tekniklerini gelişmelere uygun biçimde kullanır
Alana ilişkin yabancı kaynakları takip edebilecek düzeyde yabancı dil bilir .
|
|
Uygulamalı |
|
Beceriler |
Kavramsal/Bilişsel |
|
|
Uygulamalı |
|
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
|
|
Öğrenme Yetkinliği |
|
|
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
|
|
Alana Özgü ve Mesleki Yetkinlik |
|
|
|
|
|