Bilgi |
Kuramsal |
Orta Öğretimde kazandırılan matematik bilgilerini teorik temellere dayandırarak ispat eder.
Cebir, Analiz ve Topolojinin temel kavramlarının önemini farkeder.
Matematiksel akıl yürütme olgunluğu kazanarak matematiksel ispatlar geliştirir ve yazar
|
|
Uygulamalı |
Matematiğin temel teorilerini düzgün ve doğru olarak hem yazılı hem de sözlü olarak ifade eder
Matematiğin farklı alanları arasındaki ilişkinin ve diğer disiplinlerle olan bağlantısının farkına varır.
|
Beceriler |
Kavramsal/Bilişsel |
Herhangi bir problem için model oluştururken nesneler arasındaki ilişkileri en anlaşılır bir şekilde ifade eder.
Formül, grafik, tablo ve şema gibi matematiksel modelleri çizer ve açıklar
Karşılaştığı problemleri matematiksel olarak yeniden düzenleme, analiz etme ve modelleme yeteneğine sahip olur.
|
|
Uygulamalı |
Bilgisayar programlama dillerinden en az birini bilir.
Problem çözmede bilimsel yöntemleri ve uygun teknolojileri etkin olarak kullanma becerisine sahip olur.
|
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
|
|
Öğrenme Yetkinliği |
|
|
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
Matematiksel kavramları anlayabilecek, meslektaşları ile iletişim kurabilecek yabancı dil bilgisine sahip olur.
Mesleki gelişimlerinin yanı sıra ilgi ve yetenekleri doğrultusunda bilimsel, kültürel, sanatsal ve sosyal alanlarda eğitim gereksinimlerini belirleyerek kendini sürekli geliştirir
|
|
Alana Özgü ve Mesleki Yetkinlik |
Programlama tekniklerini bilir ve proğram yapabilme yetenegine sahip olur
Gerek bağımsız gerekse grup olarak matematik çalışma yeteneğine sahip olur.
|
|