|
Ders Planı |
| Hafta | Konu | Öğrencinin Ön Hazırlığı | Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri |
|
1 |
Introducing yourself-plurals-what is /are-to be questions-nationalities and countries(week1) |
yok |
Translation and Communicative Method |
|
2 |
Possessive (‘s) and adjectives-present simple-Describing a special/typical day (week2) |
Önceki konuların tekrarı |
Translation and Communicative Method |
|
3 |
Present simple questions and negatives-adjectives-verbs-nouns (week3) |
Önceki konuların tekrarı |
Translation and Communicative Method |
|
4 |
Talking about a holiday- a, an, any, some (week4) |
Önceki konuların tekrarı |
Translation and Communicative Method |
|
5 |
Talking about possessions-have/has got(week5) |
Önceki konuların tekrarı |
Translation and Communicative Method |
|
6 |
Asking for information in a shop- there is /are – a, an, any, some(week6) |
Önceki konuların tekrarı |
Translation and Communicative Method |
|
7 |
Adverbs of frequency-class survey on weekend activities ( week7) |
Önceki konuların tekrarı |
Translation and Communicative Method |
|
8 |
Prepositions of place-telling where things are- present continuous for now(week8) |
Önceki konuların tekrarı |
Translation and Communicative Method |
|
9 |
Midterm test (visa)(week9) |
Önceki konuların tekrarı |
Exam |
|
10 |
Making requests-ordering food and drinks in a cafe-‘can’ for ability(week10) |
Önceki konuların tekrarı |
Translation and Communicative Method |
|
11 |
Basic questions about people |
Önceki konuların tekrarı |
Translation and Communicative Method |
|
12 |
Simple Present Tense |
Önceki konuların tekrarı |
Translation and Communicative Method |
|
13 |
Interviewing your partner and writing an article (week 13) |
Önceki konuların tekrarı |
Translation and Communicative Method |
|
14 |
Can / cannot |
Önceki konuların tekrarı |
Translation and Communicative Method |
|
15 |
Revision of tenses |
Önceki konuların tekrarı |
Translation and Communicative Method |
|
16/17 |
Final Exam |
Önceki konuların tekrarı |
Exam |
|
|
| Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı |
| No | Temel Öğrenme Kazanımı | Katkısı* |
|
1 |
Mesleki etik ilkelere uygun davranır |
0 |
|
2 |
Ülkemizdeki spor örgütlerini tanımlar ve sorunlarını ve politikalarının açıklar |
0 |
|
3 |
Spor örgütlerinin yönetimi ile ilişkili bilgi, beceri ve değerleri üst düzeyde kavrar. |
0 |
|
4 |
Spor organizasyonlarının iç ve dış çevre analizini yapar, problemlerini çözer ve değişen koşullara uygun kararlar alır. |
0 |
|
5 |
Yönetim fonksiyonlarını ve organizasyon ilkelerini spor organizasyonlarına uygular. |
0 |
|
6 |
Etkin dinleme, empati kurma, kendini ifade etme gibi liderlik ve sporda yönetcilik ile ilgili tutum ve beceri geliştirir |
2 |
|
7 |
Mesleki gelişimlerinin yanı sıra ilgi ve yetenekleri doğrultusunda bilimsel, kültürel, sanatsal ve sosyal alanlarda eğitim gereksinimlerini belirleyerek kendini sürekli geliştirir. |
3 |
|
8 |
Spor tesislerini ve teknolojilerini tanır ve gelişimlerini takip eder ve bilgi teknolojilerini spor bilimlerine uygun kullanır |
0 |
|
9 |
Genel insan anatomisi ve fizyolojisi hakkında bilgi sahibi olur. |
0 |
|
10 |
Spor örgütlerinin örgüt kültürünü ve etik değerlerini yönetsel karar alma sürecinde nasıl etkilediğini kavrar. |
0 |
|
11 |
Spor bilgisi ve kültürünü kazanır, olimpizm felsefesini benimser ve bunu topluma anlatabilme ve yayma becerilerine sahip olur. |
0 |
|
12 |
Seçmiş olduğu spor branşının teknik taktik ve yönetsel becerilerini kavrar ve yorumlar. |
0 |
|
13 |
Sporun hukuksal boyutunu açıklar ve spor yönetimi sürecinde iletişim becerilerini kullanır. |
0 |
|
14 |
Spor örgüt ve organizasyonları için stratejiler geliştirir, bütçeleri, gelir kaynaklarını ve harcamaları değerlendirir ve spor pazarlaması unsurlarını açıklar. |
0 |
|
15 |
Spor sosyolojisi ve psikolojisi ışığında bireysel ve ekip çalışmalarında sorumluluk alır ve alınan görevi etkin bir şekilde yerine getirir. |
0 |
|
16 |
Sporcuların kişisel ve kültürel farklılıklar konusunda duyarlı ve hoşgörülü davranır. |
0 |
|
17 |
Bilgi teknolojilerini etkin olarak kullanır |
0 |
|
18 |
Mesleki ve bireysel gelişim için; yabancı dil öğrenme, araştırma, keşfetme, alternatif çözüm yolları üretme, bilimsel bilgiye ulaşma, eleştirel düşünme ve tartışma becerilerine sahiptir. |
5 |
|
19 |
Çalıştığı ortamda ve meslektaşlarıyla işbirliği ve dayanışma içinde davranır. |
0 |
|
20 |
Beslenmenin sağlık ve performans açısından önemini bilir. |
0 |
| * Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir. |
|
|