Ana Sayfa     Üniversite Hakkında Bilgi     Derece Programları     Öğrenciler İçin Genel Bilgi     English  

 DERECE PROGRAMLARI


 Ön Lisans Derecesi


 Lisans Derecesi


 Yüksek Lisans Derecesi

  Ders Bilgileri
Dersin Adı : Yabancı Dil 2

Dersin Kodu : YD 206

Dersin Türü : Zorunlu

Dersin Aşaması : Birinci Aşama (Lisans)

Dersin Yılı : 2

Dersin Dönemi : Bahar (16 Hafta)

Dersin AKTS Kredisi : 2

Eğitici(ler)nin Adı : Okutman ELA GÜRSOY

Dersin Öğrenme Kazanımları : Can understand and use familiar daily expressions and very basic phrases
can introduce himself to others
can ask/ answer questions about personal details such as where a person lives, people he / she knows, and things he / she has.
can interact in a simple way provided the other person talks slowly and clearly.
Can understand sentences and frequently used expresions related to areas of immediate relevance
can exchange info on familiar or routine matters
can describe his background in simple terms
can deal with basic situations in an area where the target languge is spoken
can produce simple connected text on topics of personal interest
Can understand and use familiar daily expressions and very basic phrases
can introduce himself to others
can ask/ answer questions about personal details such as where a person lives, people he / she knows, and things he / she has.
can interact in a simple way provided the other person talks slowly and clearly.

Dersin Veriliş Şekli : Örgün (Yüz Yüze)

Dersin Önkoşulları : YD 205 Yabancı Dil 1

Ders Hakkında Önerilen Diğer Hususlar : Yok

Dersin Amacı : Ogrencilerin temel İngilizce gramerini ogrenmesi

Dersin İçeriği : Temel İngilizce gramer konulari ve basit konusma kaliplari

Dersin Dili : İngilizce

Dersin Yeri : Derslik


  Ders Planı
Hafta Konu Öğrencinin Ön Hazırlığı Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri
1 Prepositions of time Onceki konuları gozden gecirme Translation and Communicative Method
2 Must / Mustn´t ( modal ) Onceki konuları gozden gecirme Translation and Communicative Method
3 Should / shouldn´t ( modal) Onceki konuları gozden gecirme Translation and Communicative Method
4 Future Tense ( Be Going to ) Onceki konuları gozden gecirme Translation and Communicative Method
5 Future Tense ( Be Going to ) Onceki konuları gozden gecirme Translation and Communicative Method
6 Future Tense ( Be Going to ) Onceki konuları gozden gecirme Translation and Communicative Method
7 Present Perfect Tense Onceki konuları gozden gecirme Translation and Communicative Method
8 Present Perfect Tense Onceki konuları gozden gecirme Translation and Communicative Method
9 Mid-term Test Revision exam
10 Present Perfect Tense Onceki konuları gozden gecirme Translation and Communicative Method
11 Writing a short paragraph about the things a person has / hasn´t done in life /asking and answering questions using simple past tense and present perfect tense Onceki konuları gozden gecirme Translation and Communicative Method
12 Directions / asking and describing how a person can go to another point or a building Onceki konuları gozden gecirme Translation and Communicative Method
13 Prepositions of place Onceki konuları gozden gecirme Translation and Communicative Method
14 Creating situations that a person can make excuses Onceki konuları gozden gecirme Speaking
15 Final Konularının Tekrari Onceki konuları gozden gecirme Translation and Communicative Method
16/17 Final Exam Revision Exam


  Önerilen Kaynak ve Okumalar
Kaynak Türü Kaynak Adı
Ders Notu ve Kitaplar  Tom Hutchinson, English for life, Oxford
Diğer Kaynaklar


  Değerlendirme (Sınav) Yöntemleri ve Kriterleri
Yarıyıl/Yıl İçi Değerlendirmeleri Sayısı Katkı Yüzdesi
    Ara Sınavlar (Yazılı, Sözlü, vs.) 1 100
    Ödev/Proje/Diğer 0 0
Toplam 100
Yarıyıl/Yıl İçi Değerlendirmelerinin Başarıya Katkısı 40
 
Yarıyıl/Yıl Sonu Değerlendirmesi 100
Yarıyıl/Yıl Sonu Değerlendirmesinin Başarıya Katkısı 60
Toplam 100

  Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı
No Temel Öğrenme Kazanımı Katkısı*
1 Beden eğitimi ve sporda öğretim yöntemleri derslerinde edindiği bilgilerle hareket öğretim basamaklarını uygulayabilme becerisi kazanır 0
2 Öğrencilerin kendi gelişimlerin değerlendirmelerini sağlar ve bu sonuçları öğretimi geliştirmek için kullanır.Türk Milli Eğitim Sistemi temel ilkelerini bilir ve uygular. 0
3 Beden eğitimi ve spor alanında yeterli düzeyde bilgi sahibi olma ve bilgilerini aktarabilme becerisi kazanır. Öğretim kalitesini arttırmak için gerekli bilişim, iletişim ve öğretim teknolojilerini kullanabilme becerisi kazanır. 0
4 Öğrencileri yeteneklerine göre spor branşlarına yönlendirir. Spor organizasyonları düzenler ve yürütür. 23 Nisan ve 19 Mayıs bayramlarını hazırlama ve yönetme becerileri kazanır. Öğrencileri yaş grubu ve seviyelerine uygun sportif yüklenme ve antrenman yöntemleri uygular. 0
5 Sözlü ve yazılı olarak kendini ifade edebilme becerisi kazanır 4
6 Öğretmenlik meslek bilgisi derslerinde edinilen bilgileri uygulayabilme becerisi kazanır. 0
7 Öğretmenlik mesleğiyle ilgili bilgileri izleyip yeterli düzeyde anlayabilecek ve meslektaşları ile iletişim kurabilecek düzeyde yabancı dil bilgisine sahiptir. 5
* Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir.

  Öğrenci İş Yükü - AKTS
Çalışmalar Sayısı Süresi (Saat) Toplam İş Yükü (Saat)
Ders ile İlgili Çalışmalar
    Ders (Sınav haftaları dahil değildir) 14 2 28
    Sınıf Dışı Ders Çalışma (Ön çalışma, pekiştirme) 14 2 28
Değerlendirmeler ile İlgili Çalışmalar
    Ödev, Proje, Diğer 0 0 0
    Ara Sınavlar (Yazılı, Sözlü, vs.) 1 1 1
    Yarıyıl/Yıl Sonu/Final Sınavı 1 1 1
Toplam İş Yükü: 58
Toplam İş Yükü / 25 (s): 2.32
Dersin AKTS Kredisi: 2