|
Ders Planı |
| Hafta | Konu | Öğrencinin Ön Hazırlığı | Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri |
|
1 |
Araştırma nedir? Araştırma süreci nasılsır? |
Önerilen kaynaklardaki ilgili bölümler
|
Düz anlatım, soru-cevap, tartışma |
|
2 |
Araştırma Metodolojisi |
Önerilen kaynaklardaki ilgili bölümler
|
Düz anlatım, soru-cevap, tartışma |
|
3 |
Niceliksel araştırma |
Önerilen kaynaklardaki ilgili bölümler
|
Düz anlatım, soru-cevap, tartışma |
|
4 |
Niteliksel araştırma |
Önerilen kaynaklardaki ilgili bölümler
|
Düz anlatım, soru-cevap, tartışma |
|
5 |
Nitel araştırmanın temel aşamaları |
Önerilen kaynaklardaki ilgili bölümler
|
Düz anlatım, soru-cevap, tartışma |
|
6 |
Araştırma problemi - hipotez |
Önerilen kaynaklardaki ilgili bölümler
|
Düz anlatım, soru-cevap, tartışma |
|
7 |
Nitel araştırmada araştırmacının rolü |
Önerilen kaynaklardaki ilgili bölümler
|
Düz anlatım, soru-cevap, tartışma |
|
8 |
ARA SINAV |
vize |
vize |
|
9 |
Nitel araştırmada veri toplama yöntemleri |
Önerilen kaynaklardaki ilgili bölümler
|
Düz anlatım, soru-cevap, tartışma |
|
10 |
Gözlem |
Önerilen kaynaklardaki ilgili bölümler
|
Düz anlatım, soru-cevap, tartışma |
|
11 |
Görüşme |
Önerilen kaynaklardaki ilgili bölümler
|
Düz anlatım, soru-cevap, tartışma |
|
12 |
Yazılı döküman |
Önerilen kaynaklardaki ilgili bölümler
|
Düz anlatım, soru-cevap, tartışma |
|
13 |
Vaka incelemesi |
Önerilen kaynaklardaki ilgili bölümler
|
Düz anlatım, soru-cevap, tartışma |
|
14 |
Nitel araştırmada verilerin çözümlenmesi |
Önerilen kaynaklardaki ilgili bölümler
|
Düz anlatım, soru-cevap, tartışma |
|
15 |
Araştırma örneği |
Önerilen kaynaklardaki ilgili bölümler
|
Düz anlatım, soru-cevap, tartışma |
|
16/17 |
FİNAL SINAVI |
Final |
Final |
|
|
| Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı |
| No | Temel Öğrenme Kazanımı | Katkısı* |
|
1 |
Beden eğitimi ve sporda öğretim yöntemleri derslerinde edindiği bilgilerle hareket öğretim basamaklarını uygulayabilme becerisi kazanır |
0 |
|
2 |
Öğrencilerin kendi gelişimlerin değerlendirmelerini sağlar ve bu sonuçları öğretimi geliştirmek için kullanır.Türk Milli Eğitim Sistemi temel ilkelerini bilir ve uygular. |
0 |
|
3 |
Beden eğitimi ve spor alanında yeterli düzeyde bilgi sahibi olma ve bilgilerini aktarabilme becerisi kazanır. Öğretim kalitesini arttırmak için gerekli bilişim, iletişim ve öğretim teknolojilerini kullanabilme becerisi kazanır. |
3 |
|
4 |
Öğrencileri yeteneklerine göre spor branşlarına yönlendirir. Spor organizasyonları düzenler ve yürütür. 23 Nisan ve 19 Mayıs bayramlarını hazırlama ve yönetme becerileri kazanır. Öğrencileri yaş grubu ve seviyelerine uygun sportif yüklenme ve antrenman yöntemleri uygular. |
0 |
|
5 |
Sözlü ve yazılı olarak kendini ifade edebilme becerisi kazanır |
3 |
|
6 |
Öğretmenlik meslek bilgisi derslerinde edinilen bilgileri uygulayabilme becerisi kazanır. |
4 |
|
7 |
Öğretmenlik mesleğiyle ilgili bilgileri izleyip yeterli düzeyde anlayabilecek ve meslektaşları ile iletişim kurabilecek düzeyde yabancı dil bilgisine sahiptir. |
0 |
| * Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir. |
|
|