|
Ders Planı |
| Hafta | Konu | Öğrencinin Ön Hazırlığı | Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri |
|
1 |
STEP AEROBİK SPORUNUN TARİHİ GELİŞİMİ |
Önerilen kaynaklardaki ilgili bölümler
|
Düz anlatım, soru-cevap, tartışma |
|
2 |
MÜZİK, RİTM ÇALIŞMALARI |
Önerilen kaynaklardaki ilgili bölümler
|
Düz anlatım, soru-cevap, tartışma |
|
3 |
HAREKET VE RİTM EŞLEŞTİRME |
Önerilen kaynaklardaki ilgili bölümler
|
Düz anlatım, soru-cevap, tartışma |
|
4 |
TEMEL KURALLAR |
Önerilen kaynaklardaki ilgili bölümler
|
Düz anlatım, soru-cevap, tartışma |
|
5 |
PLATFORMSUZ TEMEL HAREKETLER |
Önerilen kaynaklardaki ilgili bölümler
|
Düz anlatım, soru-cevap, tartışma |
|
6 |
PLATFORMLU TEMEL HAREKETLER |
Önerilen kaynaklardaki ilgili bölümler
|
Düz anlatım, soru-cevap, tartışma |
|
7 |
BASİC STEP, TURN STEP, CORNER TO CORNER |
Önerilen kaynaklardaki ilgili bölümler
|
Düz anlatım, soru-cevap, tartışma |
|
8 |
vize |
vize |
vize |
|
9 |
HOP TURN, L STEP, V STEP, I STEP |
Önerilen kaynaklardaki ilgili bölümler
|
Düz anlatım, soru-cevap, tartışma |
|
10 |
AROUND THE WORLD, REPEATER, SLİDİNG STEP |
Önerilen kaynaklardaki ilgili bölümler
|
Düz anlatım, soru-cevap, tartışma |
|
11 |
ROCKİNG HORSE, A STEP, T STEP |
Önerilen kaynaklardaki ilgili bölümler
|
Düz anlatım, soru-cevap, tartışma |
|
12 |
OVER THE TOP, ACROSS STEP |
Önerilen kaynaklardaki ilgili bölümler
|
Düz anlatım, soru-cevap, tartışma |
|
13 |
KOREGRAFİ ÇALIŞMA |
Önerilen kaynaklardaki ilgili bölümler
|
Düz anlatım, soru-cevap, tartışma |
|
14 |
KOREGRAFİ ÇALIŞMA |
Önerilen kaynaklardaki ilgili bölümler
|
Düz anlatım, soru-cevap, tartışma |
|
15 |
KOREGRAFİ ÇALIŞMA |
Önerilen kaynaklardaki ilgili bölümler
|
Düz anlatım, soru-cevap, tartışma |
|
16/17 |
Final |
Final |
Final |
|
|
| Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı |
| No | Temel Öğrenme Kazanımı | Katkısı* |
|
1 |
Beden eğitimi ve sporda öğretim yöntemleri derslerinde edindiği bilgilerle hareket öğretim basamaklarını uygulayabilme becerisi kazanır |
3 |
|
2 |
Öğrencilerin kendi gelişimlerin değerlendirmelerini sağlar ve bu sonuçları öğretimi geliştirmek için kullanır.Türk Milli Eğitim Sistemi temel ilkelerini bilir ve uygular. |
4 |
|
3 |
Beden eğitimi ve spor alanında yeterli düzeyde bilgi sahibi olma ve bilgilerini aktarabilme becerisi kazanır. Öğretim kalitesini arttırmak için gerekli bilişim, iletişim ve öğretim teknolojilerini kullanabilme becerisi kazanır. |
4 |
|
4 |
Öğrencileri yeteneklerine göre spor branşlarına yönlendirir. Spor organizasyonları düzenler ve yürütür. 23 Nisan ve 19 Mayıs bayramlarını hazırlama ve yönetme becerileri kazanır. Öğrencileri yaş grubu ve seviyelerine uygun sportif yüklenme ve antrenman yöntemleri uygular. |
3 |
|
5 |
Sözlü ve yazılı olarak kendini ifade edebilme becerisi kazanır |
0 |
|
6 |
Öğretmenlik meslek bilgisi derslerinde edinilen bilgileri uygulayabilme becerisi kazanır. |
0 |
|
7 |
Öğretmenlik mesleğiyle ilgili bilgileri izleyip yeterli düzeyde anlayabilecek ve meslektaşları ile iletişim kurabilecek düzeyde yabancı dil bilgisine sahiptir. |
0 |
| * Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir. |
|
|