|
Ders Planı |
| Hafta | Konu | Öğrencinin Ön Hazırlığı | Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri |
|
1 |
Sunum teknikleri hakkında genel bilgi |
Kaynakların okunması |
Tartışma |
|
2 |
Sunum teknikleri hakkında genel bilgi |
Kaynakların okunması |
Tartışma |
|
3 |
Sunum teknikleri hakkında genel bilgi |
Kaynakların okunması |
Tartışma |
|
4 |
Sunum teknikleri hakkında genel bilgi |
Kaynakların okunması |
Tartışma |
|
5 |
Kaynak Taraması |
Kaynakların okunması |
Tartışma |
|
6 |
Kaynak Taraması |
Kaynakların okunması |
Tartışma |
|
7 |
Kaynak Taraması |
Kaynakların okunması |
Tartışma |
|
8 |
Problem analizi |
Kaynakların okunması |
Tartışma |
|
9 |
Problem analizi |
Kaynakların okunması |
Tartışma |
|
10 |
Problem analizi |
Kaynakların okunması |
Tartışma |
|
11 |
Sonuçların değerlendirilmesi |
Kaynakların okunması |
Tartışma |
|
12 |
Sonuçların değerlendirilmesi |
Kaynakların okunması |
Tartışma |
|
13 |
Sonuçların değerlendirilmesi |
Kaynakların okunması |
Tartışma |
|
14 |
Sonuçların düzenlenmesi ve yazımı |
Kaynakların okunması |
Tartışma |
|
15 |
Sonuçların düzenlenmesi ve yazımı |
Kaynakların okunması |
Tartışma |
|
16/17 |
Seminer sunumu |
Kaynakların okunması |
Tartışma |
|
|
| Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı |
| No | Temel Öğrenme Kazanımı | Katkısı* |
|
1 |
Bilgisayar mühendisliği alanında bilimsel araştırma yaparak bilgiye genişlemesine ve derinlemesine ulaşır, bilgiyi değerlendirir, yorumlar ve uygular. |
5 |
|
2 |
Bilgisayar mühendisliği alanında sınırlı ya da eksik verileri kullanarak bilimsel yöntemlerle bilgiyi tamamlar ve uygular; değişik disiplinlere ait bilgileri bütünleştirir. |
5 |
|
3 |
Bilgisayar mühendisliği mesleğinin yeni ve gelişmekte olan uygulamalarının farkında olup, gerektiğinde bunları inceler ve öğrenir |
3 |
|
4 |
Bilgisayar Mühendisliği problemlerini kurgular, çözmek için yöntem geliştirir ve çözümlerde yenilikçi yöntemler uygular. |
3 |
|
5 |
Bilgisayar Mühendisliği alanında yeni ve/veya özgün fikir ve yöntemler geliştirir; sistem, parça veya süreç tasarımlarında yenilikçi çözümler geliştirir. |
1 |
|
6 |
Bilgisayar mühendisliği alanında analitik, modelleme ve deneysel esaslı araştırmaları tasarlar ve uygular; bu süreçte karşılaşılan karmaşık durumları çözümler ve yorumlar. |
4 |
|
7 |
Çok disiplinli takımlarda liderlik yapar, karmaşık durumlarda çözüm yaklaşımları geliştirir ve sorumluluk alır. |
1 |
|
8 |
Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B2 Genel Düzeyinde kullanarak sözlü ve yazılı iletişim kurar. |
4 |
|
9 |
Çalışmalarının süreç ve sonuçlarını, o alandaki veya alan dışındaki ulusal ve uluslar arası ortamlarda sistematik ve açık bir şekilde yazılı ya da sözlü olarak aktarır. |
5 |
|
10 |
Mühendislik uygulamalarının sosyal ve çevresel boyutlarını betimler. |
3 |
|
11 |
Verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında ve mesleki tüm etkinliklerde toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözetir. |
5 |
|
12 |
Bilgisayar mühendisliğinde uygulanan güncel teknik ve yöntemler ile bunların kısıtları hakkında kapsamlı bilgi sahibidir. |
4 |
| * Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir. |
|
|