Ders Bilgileri |
|
Dersin Adı |
: |
Seminer Dersi (Z) |
|
Dersin Kodu |
: |
FİZ-715 |
|
Dersin Türü |
: |
Zorunlu |
|
Dersin Aşaması |
: |
İkinci Aşama (Yüksek Lisans) |
|
Dersin Yılı |
: |
1 |
|
Dersin Dönemi |
: |
Bahar (16 Hafta) |
|
Dersin AKTS Kredisi |
: |
3 |
|
Eğitici(ler)nin Adı |
: |
Prof.Dr. SANLI SADİ KURDAK Prof.Dr. AYŞE DOĞAN Prof.Dr. ŞEREF ERDOĞAN Dr.Öğr. ÜyesiDr. UĞUR SEÇİL BİNOKAY Dr.Öğr. ÜyesiDr. BESİM ÖZAYKAN |
|
Dersin Öğrenme Kazanımları |
: |
Alanı ile ilgili son literatür bilgilerine ulaşır Literatür ile kitap bilgilerini derler ve analiz eder. Analiz ettiği bilgileri sistematik şekilde sınıflar Sunumunu sunum tekniklerini göre hazırlar Derlediği bilgileri dinleyicilere etkili şekilde aktarır
|
|
Dersin Veriliş Şekli |
: |
Örgün (Yüz Yüze) |
|
Dersin Önkoşulları |
: |
Yok |
|
Ders Hakkında Önerilen Diğer Hususlar |
: |
Yok |
|
Dersin Amacı |
: |
Öğrencilerin çalışacakları alanla ilgili olarak literatürdeki bilgileri toparlayarak sistematik bir yaklaşımla dinleyicilere etkili aktarabilmesi. |
|
Dersin İçeriği |
: |
İlgili alanda kitap bilgisi ile son literatür bilgilerinin derlenmesi, sistematize edilmesi, sunuş tekniklerini etkili kullanarak dinleyicilere aktarma. |
|
Dersin Dili |
: |
Türkçe |
|
Dersin Yeri |
: |
Tıp Fakültesi, Fizyoloji Anabilim Dalı Seminer Salonu |
|
|
Ders Planı |
| Hafta | Konu | Öğrencinin Ön Hazırlığı | Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri |
|
1 |
Seminer konusunu belirleme |
İlgi alanı ile ilgili bilgileri tarama |
Araştırma |
|
2 |
Belirlediği konu hakkında kitap ve literatür bilgierini toparlama |
Kitap ve literatür inceleme |
Tarama |
|
3 |
Belirlediği konu hakkında kitap ve literatür bilgierini toparlama |
Kitap ve literatür inceleme |
Tarama |
|
4 |
Belirlediği konu hakkında kitap ve literatür bilgierini toparlama |
Kitap ve literatür inceleme |
Tarama |
|
5 |
Belirlediği konu hakkında kitap ve literatür bilgierini toparlama |
Kitap ve literatür inceleme |
Tarama |
|
6 |
Belirlediği konu hakkında kitap ve literatür bilgierini toparlama |
Kitap ve literatür inceleme |
Tarama |
|
7 |
Belirlediği konu hakkında kitap ve literatür bilgierini toparlama |
Kitap ve literatür inceleme |
Tarama |
|
8 |
Belirlediği konu hakkında kitap ve literatür bilgierini toparlama |
Kitap ve literatür inceleme |
Tarama |
|
9 |
Belirlediği konu hakkında kitap ve literatür bilgierini toparlama |
Kitap ve literatür inceleme |
Tarama |
|
10 |
Belirlediği konu hakkında kitap ve literatür bilgierini toparlama |
Kitap ve literatür inceleme |
Tarama |
|
11 |
Belirlediği konu hakkında kitap ve literatür bilgierini toparlama |
Kitap ve literatür inceleme |
Tarama |
|
12 |
Belirlediği konu hakkında kitap ve literatür bilgierini toparlama |
Kitap ve literatür inceleme |
Tarama |
|
13 |
Topladığı bilgileri analiz etme ve sistematik şekilde sınıflandırma |
Örnek seminer veya bilimsel metinleri inceleme |
Tarama |
|
14 |
Topladığı bilgileri analiz etme ve sistematik şekilde sınıflandırma |
Örnek seminer veya bilimsel metinleri inceleme |
Tarama |
|
15 |
Hazırladığı bilgileri sunum şekline getirme |
seminer örneklerini inceleme |
İnceleme |
|
16/17 |
Sunum |
Sunum provası |
Sunum |
|
|
| Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı |
| No | Temel Öğrenme Kazanımı | Katkısı* |
|
1 |
Alanı ile ilgili temel bilgileri kavramak |
4 |
|
2 |
Alanı ile ilgili analitik düşünce mekanizmasına sahip olmak |
5 |
|
3 |
Güvenilir bilgiye ulaşabilmek |
5 |
|
4 |
Mesleği ile ilgili olarak bilimsel düşünce sistematiğine sahip olmak |
5 |
|
5 |
Araştırdığı teorik bilgileri sistematik bir şekilde dinleyici kitlesine aktarabilmek |
5 |
|
6 |
Edindiği bilgileri halka etkili şekilde aktarabilmek |
3 |
|
7 |
Laboratuvar ortamında çalışma ve araştırma yapabilme |
0 |
|
8 |
Kendi başına bilimsel bir çalışma gerçekleştirebilme |
5 |
|
9 |
Gerçekleştirdiği bilimsel çalışma sonuçlarını yorumlayabilme |
3 |
|
10 |
Araştırma projesi oluşturabilme ve yazabilme |
1 |
|
11 |
Bilimsel çalışma sonuçlarını bir rapor haline getirebilme |
1 |
|
12 |
Etik değerlere bağlı olarak çalışma ve araştırma |
0 |
| * Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir. |
|
|