|
Ders Planı |
| Hafta | Konu | Öğrencinin Ön Hazırlığı | Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri |
|
1 |
Masajın tanımı ve tarihçesi |
Konu ile ilgili kaynaklardan yararlanma |
teorik pratik |
|
2 |
masaj odası ve genel bilgiler |
Konu ile ilgili kaynaklardan yararlanma |
teorik pratik |
|
3 |
sıvazlama tekniği( öfrolaj ) |
Konu ile ilgili kaynaklardan yararlanma |
teorik pratik |
|
4 |
sıvazlama tekniği( öfrolaj ) |
Konu ile ilgili kaynaklardan yararlanma |
teorik pratik |
|
5 |
sıvazlama tekniğinin tüm bölgelere uygulanması |
Konu ile ilgili kaynaklardan yararlanma |
teorik pratik |
|
6 |
sıvazlama tekniğinin tüm bölgelere uygulanması |
Konu ile ilgili kaynaklardan yararlanma |
teorik pratik |
|
7 |
yoğurma tekniği ( petrisaj ) |
Konu ile ilgili kaynaklardan yararlanma |
teorik pratik |
|
8 |
sınav |
|
teorik pratik |
|
9 |
yoğurma tekniği ( petrisaj ) |
Konu ile ilgili kaynaklardan yararlanma |
teorik pratik |
|
10 |
yoğurma tekniğinin tüm bölgelere uygulanması |
Konu ile ilgili kaynaklardan yararlanma |
teorik pratik |
|
11 |
yoğurma tekniğinin tüm bölgelere uygulanması |
Konu ile ilgili kaynaklardan yararlanma |
teorik pratik |
|
12 |
vurma çarpma tekniği, ( tapotmen) |
Konu ile ilgili kaynaklardan yararlanma |
teorik pratik |
|
13 |
vurma çarpma tekniği, ( tapotmen) |
Konu ile ilgili kaynaklardan yararlanma |
teorik pratik |
|
14 |
vurma çarpma tekniği, ( tapotmen) |
Konu ile ilgili kaynaklardan yararlanma |
teorik pratik |
|
15 |
vurma çarpma tekniğinin diğer bölgelere uygulanması |
Konu ile ilgili kaynaklardan yararlanma |
teorik pratik |
|
16/17 |
final csınavı |
|
teorik pratik |
|
|
| Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı |
| No | Temel Öğrenme Kazanımı | Katkısı* |
|
1 |
Beden eğitimi ve sporda öğretim yöntemleri derslerinde edindiği bilgilerle hareket öğretim basamaklarını uygulayabilme becerisi kazanır |
4 |
|
2 |
Öğrencilerin kendi gelişimlerin değerlendirmelerini sağlar ve bu sonuçları öğretimi geliştirmek için kullanır.Türk Milli Eğitim Sistemi temel ilkelerini bilir ve uygular. |
4 |
|
3 |
Beden eğitimi ve spor alanında yeterli düzeyde bilgi sahibi olma ve bilgilerini aktarabilme becerisi kazanır. Öğretim kalitesini arttırmak için gerekli bilişim, iletişim ve öğretim teknolojilerini kullanabilme becerisi kazanır. |
4 |
|
4 |
Öğrencileri yeteneklerine göre spor branşlarına yönlendirir. Spor organizasyonları düzenler ve yürütür. 23 Nisan ve 19 Mayıs bayramlarını hazırlama ve yönetme becerileri kazanır. Öğrencileri yaş grubu ve seviyelerine uygun sportif yüklenme ve antrenman yöntemleri uygular. |
4 |
|
5 |
Sözlü ve yazılı olarak kendini ifade edebilme becerisi kazanır |
4 |
|
6 |
Öğretmenlik meslek bilgisi derslerinde edinilen bilgileri uygulayabilme becerisi kazanır. |
4 |
|
7 |
Öğretmenlik mesleğiyle ilgili bilgileri izleyip yeterli düzeyde anlayabilecek ve meslektaşları ile iletişim kurabilecek düzeyde yabancı dil bilgisine sahiptir. |
4 |
| * Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir. |
|
|