|
Ders Planı |
| Hafta | Konu | Öğrencinin Ön Hazırlığı | Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri |
|
1 |
Tezin konusu ile ilgili kaynak taraması yapma |
Kaynakları Okuma, İnceleme,Danışman Hocaya Sunma |
Tartışma, Beyin Fırtınası, Karşılıklı Değerlendirme |
|
2 |
Tezin konusu ile ilgili kaynak taraması yapma |
Kaynakları Okuma, İnceleme,Danışman Hocaya Sunma |
Tartışma, Beyin Fırtınası, Karşılıklı Değerlendirme |
|
3 |
Tezin konusu ile ilgili kaynak taraması yapma |
Kaynakları Okuma, İnceleme,Danışman Hocaya Sunma |
Tartışma, Beyin Fırtınası, Karşılıklı Değerlendirme |
|
4 |
Tezin konusu ile ilgili kaynak taraması yapma |
Kaynakları Okuma, İnceleme,Danışman Hocaya Sunma |
Tartışma, Beyin Fırtınası, Karşılıklı Değerlendirme |
|
5 |
Tezin konusu ile ilgili kaynak taraması yapma |
Kaynakları Okuma, İnceleme,Danışman Hocaya Sunma |
Tartışma, Beyin Fırtınası, Karşılıklı Değerlendirme |
|
6 |
Elde edilen kaynakların okunması, incelenmesi |
Tezin Giriş Bölümünün Yazılması |
Tartışma, Beyin Fırtınası, Karşılıklı Değerlendirme |
|
7 |
Elde edilen kaynakların okunması, incelenmesi |
Tezin Giriş Bölümünün Yazılması |
Tartışma, Beyin Fırtınası, Karşılıklı Değerlendirme |
|
8 |
Elde edilen kaynakların okunması, incelenmesi |
Tezin Giriş Bölümünün Yazılması |
Tartışma, Beyin Fırtınası, Karşılıklı Değerlendirme |
|
9 |
Elde edilen kaynakların okunması, incelenmesi |
Tezin Kuramsal Alt Yapısının Oturtulması |
Tartışma, Beyin Fırtınası, Karşılıklı Değerlendirme |
|
10 |
Elde edilen kaynakların okunması, incelenmesi |
Tezin Kuramsal Alt Yapısının Oturtulması |
Tartışma, Beyin Fırtınası, Karşılıklı Değerlendirme |
|
11 |
Tez Yazımı |
Tezin Kuramsal Alt Yapısının Oturtulması |
Tartışma, Beyin Fırtınası, Karşılıklı Değerlendirme |
|
12 |
Tez Yazımı |
Tezin Kuramsal Alt Yapısının Oturtulması |
Tartışma, Beyin Fırtınası, Karşılıklı Değerlendirme |
|
13 |
Tez Yazımı |
Tezin Kuramsal Alt Yapısının Oturtulması |
Tartışma, Beyin Fırtınası, Karşılıklı Değerlendirme |
|
14 |
Tez Yazımı |
Tezin Kuramsal Alt Yapısının Oturtulması |
Tartışma, Beyin Fırtınası, Karşılıklı Değerlendirme |
|
15 |
Tez Yazımı |
Tezin Kuramsal Alt Yapısının Oturtulması |
Tartışma, Beyin Fırtınası, Karşılıklı Değerlendirme |
|
16 |
Tez Yazımı |
Tezin Kuramsal Alt Yapısının Oturtulması |
Tartışma, Beyin Fırtınası, Karşılıklı Değerlendirme |
|
17 |
Tez Yazımı |
Tezin Uygulamalı Bölümlerinin Yazılması |
Tartışma, Beyin Fırtınası, Karşılıklı Değerlendirme |
|
18 |
Tez Yazımı |
Tezin Uygulamalı Bölümlerinin Yazılması |
Tartışma, Beyin Fırtınası, Karşılıklı Değerlendirme |
|
19 |
Tez Yazımı |
Tezin Uygulamalı Bölümlerinin Yazılması |
Tartışma, Beyin Fırtınası, Karşılıklı Değerlendirme |
|
20 |
Tez Yazımı |
Tezin Uygulamalı Bölümlerinin Yazılması |
Tartışma, Beyin Fırtınası, Karşılıklı Değerlendirme |
|
21 |
Tez Yazımı |
Tezin Uygulamalı Bölümlerinin Yazılması |
Tartışma, Beyin Fırtınası, Karşılıklı Değerlendirme |
|
22 |
Tez Yazımı |
Tezin Uygulamalı Bölümlerinin Yazılması |
Tartışma, Beyin Fırtınası, Karşılıklı Değerlendirme |
|
23 |
Tez Yazımı |
Tezin Uygulamalı Bölümlerinin Yazılması |
Tartışma, Beyin Fırtınası, Karşılıklı Değerlendirme |
|
24 |
Tez Yazımı |
Tezin Uygulamalı Bölümlerinin Yazılması |
Tartışma, Beyin Fırtınası, Karşılıklı Değerlendirme |
|
25 |
Tez Yazımı |
Tezin Uygulamalı Bölümlerinin Yazılması |
Tartışma, Beyin Fırtınası, Karşılıklı Değerlendirme |
|
26 |
Danışman hocayla birlikte tez üzerinde çalışma |
Tezin Uygulamalı Bölümlerinin Yazılması |
Tartışma, Beyin Fırtınası, Karşılıklı Değerlendirme |
|
27 |
Danışman hocayla birlikte tez üzerinde çalışma |
Tezin Uygulamalı Bölümlerinin Yazılması |
Tartışma, Beyin Fırtınası, Karşılıklı Değerlendirme |
|
28 |
Danışman hocayla birlikte tez üzerinde çalışma |
Tezin Uygulamalı Bölümlerinin Yazılması |
Tartışma, Beyin Fırtınası, Karşılıklı Değerlendirme |
|
29 |
Danışman hocayla birlikte tez üzerinde çalışma |
Tezin Uygulamalı Bölümlerinin Yazılması |
Tartışma, Beyin Fırtınası, Karşılıklı Değerlendirme |
|
30 |
Danışman hocayla birlikte tez üzerinde çalışma |
Sonuç ve Değerlendirme Bölümünün Yazılması |
Tartışma, Beyin Fırtınası, Karşılıklı Değerlendirme |
|
31 |
Danışman hocayla birlikte tez üzerinde çalışma |
Sonuç ve Değerlendirme Bölümünün Yazılması |
Tartışma, Beyin Fırtınası, Karşılıklı Değerlendirme |
|
32/33/34 |
Danışman hocayla birlikte tez üzerinde çalışma |
Kaynakçanın Yazılması |
Tartışma, Beyin Fırtınası, Karşılıklı Değerlendirme |
|
|
| Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı |
| No | Temel Öğrenme Kazanımı | Katkısı* |
|
1 |
Fransız Dili Eğitimi programını ve bu programın öğretiminde kullanılan öğretim yöntem, teknik ve stratejilerini açıklama. |
5 |
|
2 |
Dilbilimin, Fransızca dilbilgisinin, Fransız edebiyatının ve yabancı dil eğitiminin ileri düzeyi kavram ve ilkelerini açıklama. |
3 |
|
3 |
Fransızca öğretmenliği ile ilgili gelişmeleri bilimsel yöntem ve teknikleri kullanarak çok yönlü değerlendirme. |
5 |
|
4 |
Fransızca öğretmenliğini etkileyebilecek kültürel unsurları karşılaştırmalı olarak betimleme. |
2 |
|
5 |
Yabancı dil olarak Fransızcanın alanlarını ve işlevlerini açıklama. |
5 |
|
6 |
Yabancı dil eğitiminde bilimsel bilgi üretmenin yöntemini açıklama. |
5 |
|
7 |
Fransızca´dan Türkçe´ye / Türkçe´den Fransızca´ya yapılan çevirilerde yöntem, teknik ve stratejilerin uygunlanması. |
0 |
|
8 |
Tez yazabilme. |
5 |
|
9 |
Edebî eserleri inceleme yöntem ve kuramlarının uygulanması. |
0 |
|
10 |
Edebiyatta anlatı teknik ve yöntemlerini tanımlama. |
0 |
|
11 |
Öğrencilerde eleştirel düşünme, yaratıcı düşünme ve problem çözme becerilerinin gelişimi için uygun yöntem ve teknikleri kullanma. |
3 |
|
12 |
Bireysel farklılıkları ve konu alanını dikkate alarak öğretme - öğrenme sürecini planlama. |
0 |
|
13 |
Hem öğretimi planlama hem de öğrenme sürecinde bilgi teknolojilerini etkili olarak kullanma. |
3 |
|
14 |
Fransız diliyle ilgili karşılaştığı sorunların çözümünde bireysel ve grup olarak sorumluluk üstlenme. |
3 |
|
15 |
Okul, toplum ve dünya sorunlarına karşı duyarlı bir yurttaş olma. |
3 |
|
16 |
Kendi kendine öğrenme becerisi kazanarak, öğrendiği bilgileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirme |
0 |
|
17 |
Fransız dili eğitimiyle ilgili bilgi ve iletişim teknolojilerini etkin kullanma. |
4 |
|
18 |
Fransızca öğretmenliğindeki yeterliliği üzerinde düşünme ve sürekli gelişim için girişimde bulunma. |
3 |
|
19 |
Fransız dili eğitimiyle ilgili olarak çevresinde, ülkesinde ve dünyada olup biteni izleyerek çözümleyebilme.
|
4 |
| * Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir. |
|
|