|
Ders Planı |
| Hafta | Konu | Öğrencinin Ön Hazırlığı | Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri |
|
1 |
Bilgisayarın Tarihçesi |
Ders kitabındaki ilgili konular |
Ders kitabındaki ilgili konular |
|
2 |
Temel Terimler ve Kavramlar |
Ders kitabındaki ilgili konular |
Ders kitabındaki ilgili konular |
|
3 |
İşletim Sistemlerine Giriş |
Ders kitabındaki ilgili konular |
Ders kitabındaki ilgili konular |
|
4 |
XP İşletim Sisteminde Masaüstü Öğeleri |
Ders kitabındaki ilgili konular |
Ders kitabındaki ilgili konular |
|
5 |
XP İşletim Sisteminde Denetim Masası Elemanları |
Ders kitabındaki ilgili konular |
Ders kitabındaki ilgili konular |
|
6 |
Kelime İşlemciler (Word) ‘ de Dosya, Düzen, Görünüm ve Ekle Menüleri |
Ders kitabındaki ilgili konular |
Ders kitabındaki ilgili konular |
|
7 |
Kelime İşlemciler (Word)’ de Biçim, Araçlar, Tablo ve Yardım Menüleri
|
Ders kitabındaki ilgili konular |
Ders kitabındaki ilgili konular |
|
8 |
Excel Programında Dosya, Düzen, Görünüm ve Ekle Menüleri |
Ders kitabındaki ilgili konular |
Ders kitabındaki ilgili konular |
|
9 |
Ara sınav |
Ders kitabındaki ilgili konular |
Ders kitabındaki ilgili konular |
|
10 |
Excel Programında Biçim, Araçlar, Veri ve Yardım Menüleri |
Ders kitabındaki ilgili konular |
Ders kitabındaki ilgili konular |
|
11 |
Sunu Hazırlama (Power Point) Programında Dosya, Düzen, Görünüm ve Ekle Menüleri |
Ders kitabındaki ilgili konular |
Ders kitabındaki ilgili konular |
|
12 |
Sunu Hazırlama (Power Point) Programında Biçim, Araçlar, Slayt Gösterisi ve Yardım Menüleri |
Ders kitabındaki ilgili konular |
Ders kitabındaki ilgili konular |
|
13 |
İnternete Giriş |
Ders kitabındaki ilgili konular |
Ders kitabındaki ilgili konular |
|
14 |
Web ve Bilgi Tarama Sistemleri |
Ders kitabındaki ilgili konular |
Ders kitabındaki ilgili konular |
|
15 |
Genel Değerlendirme |
Ders kitabındaki ilgili konular |
Ders kitabındaki ilgili konular |
|
16/17 |
YIL SONU SINAVI |
Ders kitabındaki ilgili konular |
Ders kitabındaki ilgili konular |
|
|
| Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı |
| No | Temel Öğrenme Kazanımı | Katkısı* |
|
1 |
Temel Mühendislik Alanı ve Ziraat Mühendisliği Alanlarında yeterli kuramsal bilgilere sahip olma |
5 |
|
2 |
Bahçe Bitkileri temel alanı ve ayrıca meyve, sebze, bağ ve süs bitkileri yetiştirilmesi ve ıslahı konularında yeterli kuramsal bilgiye sahip olma |
0 |
|
3 |
Alanıyla ilgili uygulamalarda kullanılan teknik bilgiye sahip olma |
5 |
|
4 |
Bahçe Bitkileri tarımında istenen düzeyde verim ve kalitenin elde edilmesini olumsuz etkileyebilecek çevresel, biyolojik, teknik ve ekonomik sorunların kaynağını bulma ve araştırmalara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme |
0 |
|
5 |
Meyve, sebze, bağ ve süs bitkilerini tanımlayabilme, isimlendirme ve yetiştirebilme |
0 |
|
6 |
Bahçe Bitkilerinin ıslahı, yeni çeşit geliştirme, geliştirilen çeşitlerin çoğaltma materyallerini (tohum, fide, fidan) üretebilme |
0 |
|
7 |
Bahçe Bitkilerinde biyoteknolojiyi kullanabilme ve uygulayabilme |
0 |
|
8 |
Bahçe Bitkileri alanında genetik kaynakların ve çevrenin korunması ile sürdürelebilir kullanımı için yöntemler uygulayabilme |
0 |
|
9 |
Bahçe Bitkilerinin sulanması, gübrelenmesi, hastalık ve zararlılarının tanımlanması ve derim sonrası muhafazada oluşan değişimleri değerlendirme ve analiz edebilme |
0 |
|
10 |
Bahçe Bitkileri alanındaki bilgileri elde etme, araştırma, değerlendirme, kayıt etme, danışmanlık ve bilirkişilik yapabilme, proje yazma ve uygulayabilme |
3 |
|
11 |
Bireysel yetenekleri artırıcı farklı rolleri teşhis etmek ve üstlenmek yolu ile çalışma ekibinin bir üyesi olarak ve farklı ortamlarda başarılı bir şekilde takım çalışması yetkinliğine sahip olma |
0 |
|
12 |
Amaca uygun bilgiye ulaşabilme, analitik düşünme ve planlayabilme, sorgulayıcı, araştırıcı ve yaratıcı vizyona sahip olma ve edinilen bilgileri toplum yararına kullanabilme |
0 |
|
13 |
Sahada görev yapan değişik kademelerdeki kişilere bilgilerini aktarabilme, iletişim kurabilme, bilgi sunabilme; bunun dışında ilgi ve yetenekleri doğrultusunda bilimsel, kültürel, sanatsal ve sosyal alanlarda eğitim gereksinimlerini belirleyerek kendini sürekli geliştirebilme |
0 |
|
14 |
Bahçe, sera ve bağ tesisi kurabilme ve işletebilme |
0 |
| * Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir. |
|
|