Ders Bilgileri |
|
Dersin Adı |
: |
Seminar |
|
Dersin Kodu |
: |
ELTS 700 |
|
Dersin Türü |
: |
Zorunlu |
|
Dersin Aşaması |
: |
İkinci Aşama (Yüksek Lisans) |
|
Dersin Yılı |
: |
1 |
|
Dersin Dönemi |
: |
Bahar (16 Hafta) |
|
Dersin AKTS Kredisi |
: |
6 |
|
Eğitici(ler)nin Adı |
: |
Prof.Dr. HATİCE SOFU Prof.Dr. ERDOĞAN BADA Doç.Dr. HATİCE ÇUBUKÇU Doç.Dr. ZUHAL AKÜNAL OKAN Dr.Öğr. ÜyesiDr. HASAN BEDİR Dr.Öğr. ÜyesiDr. CEM CAN Doç.Dr. YASEMİN KIRKGÖZ Dr.Öğr. ÜyesiDr. YONCA ÇAYLAKLI ÖZKAN Dr.Öğr. ÜyesiDr. ABDURRAHMAN KİLİMCİ Dr.Öğr. ÜyesiDr. ADNAN BİÇER Dr.Öğr. ÜyesiDr. EBRU ŞİRE KAYA Dr.Öğr. ÜyesiDr. GÜLDEN İLİN Dr.Öğr. ÜyesiDr. GÜLDEN TÜM Dr.Öğr. ÜyesiDr. MERYEM MİRİOĞLU Dr.Öğr. ÜyesiDr. RANA YILDIRIM Dr.Öğr. ÜyesiDr. NEŞE ÜNAL CABAROĞLU Dr.Öğr. ÜyesiDr. JÜLİDE İNÖZÜ |
|
Dersin Öğrenme Kazanımları |
: |
Öğrenciler alandaki bir problemle ilgili yapmak istedikleri bir çalışma için doğru araştırma yöntemlerini kullanır.
|
|
Dersin Veriliş Şekli |
: |
Örgün (Yüz Yüze) |
|
Dersin Önkoşulları |
: |
ELT 700 Special Studies
|
|
Ders Hakkında Önerilen Diğer Hususlar |
: |
Yok |
|
Dersin Amacı |
: |
Bu dersin amacı yüksek lisans öğrencilerinin alanla ilgili seçtikleri bir konuda ayrıntılı araştırma yapıp çalışmalarını bölüm hocalarına ve öğrencilerine sunmalarını sağlamaktır. |
|
Dersin İçeriği |
: |
Alanla ilgili problem bulma ve uygun araştırma yöntemleri ile çalışma yapmak. |
|
Dersin Dili |
: |
İngilizce |
|
Dersin Yeri |
: |
Bölüm toplantı salonu. |
|
|
Ders Planı |
| Hafta | Konu | Öğrencinin Ön Hazırlığı | Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri |
|
1 |
Seminer konusunu belirleme |
Konuyla ilgili kaynakların incelenmesi ve ön çalışma yapılması |
Araştırma |
|
2 |
Kaynaklara ulaşma ve inceleme |
Konuyla ilgili kaynakların incelenmesi ve ön çalışma yapılması |
Araştırma |
|
3 |
Kaynaklara ulaşma ve inceleme |
Konuyla ilgili kaynakların incelenmesi ve ön çalışma yapılması |
Araştırma |
|
4 |
Kaynaklara ulaşma ve inceleme |
Konuyla ilgili kaynakların incelenmesi ve ön çalışma yapılması |
Araştırma |
|
5 |
Kaynaklara ulaşma ve inceleme |
Konuyla ilgili kaynakların incelenmesi ve ön çalışma yapılması |
Araştırma |
|
6 |
Kaynaklara ulaşma ve inceleme |
Konuyla ilgili kaynakların incelenmesi ve ön çalışma yapılması |
Araştırma |
|
7 |
Kaynaklara ulaşma ve inceleme |
Konuyla ilgili kaynakların incelenmesi ve ön çalışma yapılması |
Araştırma |
|
8 |
Vize haftası |
- |
- |
|
9 |
Bilgilerin analiz edilmesi |
Konuyla ilgili kaynakların incelenmesi ve ön çalışma yapılması |
Araştırma |
|
10 |
Bilgilerin analiz edilmesi |
Konuyla ilgili kaynakların incelenmesi ve ön çalışma yapılması |
Araştırma |
|
11 |
Bilgilerin analiz edilmesi |
Konuyla ilgili kaynakların incelenmesi ve ön çalışma yapılması |
Araştırma |
|
12 |
Öneriler geliştirme |
Konuyla ilgili kaynakların incelenmesi ve ön çalışma yapılması |
Araştırma |
|
13 |
Öneriler geliştirme |
Konuyla ilgili kaynakların incelenmesi ve ön çalışma yapılması |
Araştırma |
|
14 |
Rapor hazırlama |
Konuyla ilgili kaynakların incelenmesi ve rapor hazırlama |
Araştırma |
|
15 |
Rapor hazırlama |
Konuyla ilgili kaynakların incelenmesi ve ön çalışma yapılması |
Araştırma |
|
16/17 |
Çalışmayı sunma |
Sunum hazırlama |
- |
|
|
| Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı |
| No | Temel Öğrenme Kazanımı | Katkısı* |
|
1 |
Sınıf içi araştırmalar yoluyla sınıf ortamını daha verimli hale getirir ve sorunları çözer. |
3 |
|
2 |
Sınıf ortamındaki duygusal etkenler ile ilgili farkındalığını daha verimli eğitim öğretim ortamları yaratmakta kullanır. |
3 |
|
3 |
İkinci dil eğitim ve öğretiminde kültür ile ilgili kuramlardan yararlanır. |
3 |
|
4 |
Öğretim izlencesi oluşturur. Kullandığı izlenceyi değerlendirir. |
3 |
|
5 |
Ana dil edinimi ile ilgili kuramlardan uygulamalarında yararlanır. |
3 |
|
6 |
Araştırma yöntemleri ile ilgili bilgisini tez önerisi ve tez yazımına yansıtır. |
5 |
|
7 |
İngilizce öğretme yöntemlerini bilir ve uygular. |
5 |
|
8 |
Sınıf ortamında özel amaçlı dil öğretme yöntemlerinden yararlanır. |
3 |
| * Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir. |
|
|