Ana Sayfa     Üniversite Hakkında Bilgi     Derece Programları     Öğrenciler İçin Genel Bilgi     English  

 DERECE PROGRAMLARI


 Ön Lisans Derecesi


 Lisans Derecesi


 Yüksek Lisans Derecesi

  Ders Bilgileri
Dersin Adı : İngilizce

Dersin Kodu : IN 106

Dersin Türü : Zorunlu

Dersin Aşaması : Birinci Aşama (Lisans)

Dersin Yılı : 1

Dersin Dönemi : Bahar (16 Hafta)

Dersin AKTS Kredisi : 2

Eğitici(ler)nin Adı : Okutman ELA GÜRSOY

Dersin Öğrenme Kazanımları : İngilizce dilinde zamanların kullanımının gramer kurallarını kullanmak

Dersin Veriliş Şekli : Örgün (Yüz Yüze)

Dersin Önkoşulları : Yok

Ders Hakkında Önerilen Diğer Hususlar : Yok

Dersin Amacı : Temel gramerle öğrencilerin günlük konusma dilini anlaması ve kendini ifade edebilmesini sağlamak.

Dersin İçeriği : Present Progressive Tense, Past Tense of "Be", Simple Past Tense, Making requests, Future Tense

Dersin Dili : Türkçe

Dersin Yeri : Derslik


  Ders Planı
Hafta Konu Öğrencinin Ön Hazırlığı Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri
1 Present Progressive Tense Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi Translation and communicative method
2 Present Progressive Tense Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi Translation and communicative method
3 Present Progressive Tense Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi Translation and communicative method
4 Present Progressive Tense Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi Translation and communicative method
5 Past Tense of "Be" Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi Translation and communicative method
6 Simple Past Tense Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi Translation and communicative method
7 Simple Past Tense Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi Translation and communicative method
8 Ara Sınav Tekrar Yazılı sınav
9 Simple Past Tense Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi Translation and communicative method
10 Simple Past Tense Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi Translation and communicative method
11 Making requests Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi Translation and communicative method
12 Future Tense Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi Translation and communicative method
13 Future Tense Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi Translation and communicative method
14 Future Tense Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi Translation and communicative method
15 Revision Tekrar Translation and communicative method
16/17 Final Sınavı Tekrar Yazılı sınav


  Önerilen Kaynak ve Okumalar
Kaynak Türü Kaynak Adı
Ders Notu ve Kitaplar  English for life Oxford University Press
Diğer Kaynaklar


  Değerlendirme (Sınav) Yöntemleri ve Kriterleri
Yarıyıl/Yıl İçi Değerlendirmeleri Sayısı Katkı Yüzdesi
    Ara Sınavlar (Yazılı, Sözlü, vs.) 1 100
    Ödev/Proje/Diğer 0 0
Toplam 100
Yarıyıl/Yıl İçi Değerlendirmelerinin Başarıya Katkısı 40
 
Yarıyıl/Yıl Sonu Değerlendirmesi 100
Yarıyıl/Yıl Sonu Değerlendirmesinin Başarıya Katkısı 60
Toplam 100

  Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı
No Temel Öğrenme Kazanımı Katkısı*
1 Orta Öğretimde kazandırılan matematik bilgilerini teorik temellere dayandırarak ispat eder. 0
2 Cebir, Analiz ve Topolojinin temel kavramlarının önemini farkeder. 0
3 Matematiksel akıl yürütme olgunluğu kazanarak matematiksel ispatlar geliştirir ve yazar 0
4 Matematiğin temel teorilerini düzgün ve doğru olarak hem yazılı hem de sözlü olarak ifade eder 0
5 Matematiğin farklı alanları arasındaki ilişkinin ve diğer disiplinlerle olan bağlantısının farkına varır. 0
6 Herhangi bir problem için model oluştururken nesneler arasındaki ilişkileri en anlaşılır bir şekilde ifade eder. 0
7 Formül, grafik, tablo ve şema gibi matematiksel modelleri çizer ve açıklar 0
8 Karşılaştığı problemleri matematiksel olarak yeniden düzenleme, analiz etme ve modelleme yeteneğine sahip olur. 0
9 Bilgisayar programlama dillerinden en az birini bilir. 0
10 Problem çözmede bilimsel yöntemleri ve uygun teknolojileri etkin olarak kullanma becerisine sahip olur. 0
11 Programlama tekniklerini bilir ve proğram yapabilme yetenegine sahip olur 0
12 Gerek bağımsız gerekse grup olarak matematik çalışma yeteneğine sahip olur. 0
13 Matematiksel kavramları anlayabilecek, meslektaşları ile iletişim kurabilecek yabancı dil bilgisine sahip olur. 3
14 Mesleki gelişimlerinin yanı sıra ilgi ve yetenekleri doğrultusunda bilimsel, kültürel, sanatsal ve sosyal alanlarda eğitim gereksinimlerini belirleyerek kendini sürekli geliştirir 2
* Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir.

  Öğrenci İş Yükü - AKTS
Çalışmalar Sayısı Süresi (Saat) Toplam İş Yükü (Saat)
Ders ile İlgili Çalışmalar
    Ders (Sınav haftaları dahil değildir) 14 2 28
    Sınıf Dışı Ders Çalışma (Ön çalışma, pekiştirme) 14 1 14
Değerlendirmeler ile İlgili Çalışmalar
    Ödev, Proje, Diğer 0 0 0
    Ara Sınavlar (Yazılı, Sözlü, vs.) 1 6 6
    Yarıyıl/Yıl Sonu/Final Sınavı 1 10 10
Toplam İş Yükü: 58
Toplam İş Yükü / 25 (s): 2.32
Dersin AKTS Kredisi: 2