Ana Sayfa     Üniversite Hakkında Bilgi     Derece Programları     Öğrenciler İçin Genel Bilgi     English  

 DERECE PROGRAMLARI


 Ön Lisans Derecesi


 Lisans Derecesi


 Yüksek Lisans Derecesi

  Ders Bilgileri
Dersin Adı : İngilizce

Dersin Kodu : IN 101

Dersin Türü : Zorunlu

Dersin Aşaması : Birinci Aşama (Lisans)

Dersin Yılı : 1

Dersin Dönemi : Güz (16 Hafta)

Dersin AKTS Kredisi : 2

Eğitici(ler)nin Adı : Okutman ELA GÜRSOY

Dersin Öğrenme Kazanımları : Can understand and use familiar everyday expressions and very basic phrases.
Can introduce him/hersef and others.
Can ask /answer questions about personal details such as where he/she lives, people he or she knows and things he/she has.
Can interact in a simple way provided the other person talks slowly and clearly.
Can understand sentences and frequently used expressions related to areas of immediate relevance (e.g basic personal and family information).
Can exchange information on familiar and routine matters.
Can understand the main points of a text related to everyday life
Can produce simple connected text on topics of personal interest.
Can describe his/her background in simple terms.
Can give ideas, reasons and explanations for opinions and plans.
Can deal with situations in an area where the language is spoken.

Dersin Veriliş Şekli : Örgün (Yüz Yüze)

Dersin Önkoşulları : IN 101 İngilizce

Ders Hakkında Önerilen Diğer Hususlar : Yok

Dersin Amacı : Basit düzeyde İngilizce grameriyle öğrencilerin günlük İngilizceyi anlayabilmesi ve kendini ifade edebilmesini saglamak

Dersin İçeriği : Present Progressive Tense, Past Tense of "Be", Simple Past Tense, Making requests, Future Tense

Dersin Dili : İngilizce

Dersin Yeri : Derslik


  Ders Planı
Hafta Konu Öğrencinin Ön Hazırlığı Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri
1 Introducing yourself-plurals-what is /are-to be questions-nationalities and countries Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi Translation and communicative method
2 Possessive (‘s) and adjectives-present simple-Describing a special/typical day Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi Translation and communicative method
3 Present simple questions and negatives-adjectives-verbs-nouns Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi Translation and communicative method
4 Talking about a holiday- a, an, any, some Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi Translation and communicative method
5 Talking about possessions-have/has got Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi Translation and communicative method
6 Asking for information in a shop- there is /are – a, an, any, some Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi Translation and communicative method
7 Adverbs of frequency-class survey on weekend activities Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi Translation and communicative method
8 ARA SINAV Tekrar Çoktan Seçmeli Test
9 Prepositions of place-telling where things are- present continuous for now Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi Translation and communicative method
10 Making requests-ordering food and drinks in a cafe-‘can’ for ability Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi Translation and communicative method
11 Past simple of ‘be’ and regular verbs-discussion what you did last week Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi Translation and communicative method
12 Past simple irregular verbs Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi Translation and communicative method
13 Interviewing your partner and writing an article Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi Translation and communicative method
14 Revision of tenses Konuların Tekrarı Translation and communicative method
15 Review Konuların Tekrarı Translation and communicative method
16/17 Final Exam Tekrar Çoktan seçmeli sınav


  Önerilen Kaynak ve Okumalar
Kaynak Türü Kaynak Adı
Ders Notu ve Kitaplar  English for Life Oxford University Press Students´ book Teacher´s book Worksheets
Diğer Kaynaklar


  Değerlendirme (Sınav) Yöntemleri ve Kriterleri
Yarıyıl/Yıl İçi Değerlendirmeleri Sayısı Katkı Yüzdesi
    Ara Sınavlar (Yazılı, Sözlü, vs.) 1 100
    Ödev/Proje/Diğer 0 0
Toplam 100
Yarıyıl/Yıl İçi Değerlendirmelerinin Başarıya Katkısı 40
 
Yarıyıl/Yıl Sonu Değerlendirmesi 100
Yarıyıl/Yıl Sonu Değerlendirmesinin Başarıya Katkısı 60
Toplam 100

  Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı
No Temel Öğrenme Kazanımı Katkısı*
1 Orta Öğretimde kazandırılan matematik bilgilerini teorik temellere dayandırarak ispat eder. 0
2 Cebir, Analiz ve Topolojinin temel kavramlarının önemini farkeder. 0
3 Matematiksel akıl yürütme olgunluğu kazanarak matematiksel ispatlar geliştirir ve yazar 0
4 Matematiğin temel teorilerini düzgün ve doğru olarak hem yazılı hem de sözlü olarak ifade eder 0
5 Matematiğin farklı alanları arasındaki ilişkinin ve diğer disiplinlerle olan bağlantısının farkına varır. 0
6 Herhangi bir problem için model oluştururken nesneler arasındaki ilişkileri en anlaşılır bir şekilde ifade eder. 0
7 Formül, grafik, tablo ve şema gibi matematiksel modelleri çizer ve açıklar 0
8 Karşılaştığı problemleri matematiksel olarak yeniden düzenleme, analiz etme ve modelleme yeteneğine sahip olur. 0
9 Bilgisayar programlama dillerinden en az birini bilir. 0
10 Problem çözmede bilimsel yöntemleri ve uygun teknolojileri etkin olarak kullanma becerisine sahip olur. 0
11 Programlama tekniklerini bilir ve proğram yapabilme yetenegine sahip olur 0
12 Gerek bağımsız gerekse grup olarak matematik çalışma yeteneğine sahip olur. 0
13 Matematiksel kavramları anlayabilecek, meslektaşları ile iletişim kurabilecek yabancı dil bilgisine sahip olur. 3
14 Mesleki gelişimlerinin yanı sıra ilgi ve yetenekleri doğrultusunda bilimsel, kültürel, sanatsal ve sosyal alanlarda eğitim gereksinimlerini belirleyerek kendini sürekli geliştirir 2
* Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir.

  Öğrenci İş Yükü - AKTS
Çalışmalar Sayısı Süresi (Saat) Toplam İş Yükü (Saat)
Ders ile İlgili Çalışmalar
    Ders (Sınav haftaları dahil değildir) 14 1 14
    Sınıf Dışı Ders Çalışma (Ön çalışma, pekiştirme) 14 1 14
Değerlendirmeler ile İlgili Çalışmalar
    Ödev, Proje, Diğer 0 0 0
    Ara Sınavlar (Yazılı, Sözlü, vs.) 1 6 6
    Yarıyıl/Yıl Sonu/Final Sınavı 1 10 10
Toplam İş Yükü: 44
Toplam İş Yükü / 25 (s): 1.76
Dersin AKTS Kredisi: 2