Ders Bilgileri |
|
Dersin Adı |
: |
İngilizce |
|
Dersin Kodu |
: |
IN 101 |
|
Dersin Türü |
: |
Zorunlu |
|
Dersin Aşaması |
: |
Birinci Aşama (Lisans) |
|
Dersin Yılı |
: |
1 |
|
Dersin Dönemi |
: |
Güz (16 Hafta) |
|
Dersin AKTS Kredisi |
: |
2 |
|
Eğitici(ler)nin Adı |
: |
Okutman ELA GÜRSOY |
|
Dersin Öğrenme Kazanımları |
: |
Can understand and use familiar everyday expressions and very basic phrases. Can introduce him/hersef and others. Can ask /answer questions about personal details such as where he/she lives,
people he or she knows and things he/she has. Can interact in a simple way provided the other person talks slowly and clearly. Can understand sentences and frequently used expressions related to areas of immediate
relevance (e.g basic personal and family information). Can exchange information on familiar and routine matters. Can understand the main points of a text related to everyday life Can produce simple connected text on topics of personal interest. Can describe his/her background in simple terms. Can give ideas, reasons and explanations for opinions and plans. Can deal with situations in an area where the language is spoken.
|
|
Dersin Veriliş Şekli |
: |
Örgün (Yüz Yüze) |
|
Dersin Önkoşulları |
: |
IN 101 İngilizce
|
|
Ders Hakkında Önerilen Diğer Hususlar |
: |
Yok |
|
Dersin Amacı |
: |
Basit düzeyde İngilizce grameriyle öğrencilerin günlük İngilizceyi anlayabilmesi ve kendini ifade edebilmesini saglamak |
|
Dersin İçeriği |
: |
Present Progressive Tense, Past Tense of "Be", Simple Past Tense, Making requests, Future Tense |
|
Dersin Dili |
: |
İngilizce |
|
Dersin Yeri |
: |
Derslik |
|
|
Ders Planı |
| Hafta | Konu | Öğrencinin Ön Hazırlığı | Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri |
|
1 |
Introducing yourself-plurals-what is /are-to be questions-nationalities and countries |
Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi |
Translation and communicative method |
|
2 |
Possessive (‘s) and adjectives-present simple-Describing a special/typical day |
Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi |
Translation and communicative method |
|
3 |
Present simple questions and negatives-adjectives-verbs-nouns |
Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi |
Translation and communicative method |
|
4 |
Talking about a holiday- a, an, any, some |
Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi |
Translation and communicative method |
|
5 |
Talking about possessions-have/has got |
Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi |
Translation and communicative method |
|
6 |
Asking for information in a shop- there is /are – a, an, any, some |
Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi |
Translation and communicative method |
|
7 |
Adverbs of frequency-class survey on weekend activities |
Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi |
Translation and communicative method |
|
8 |
ARA SINAV |
Tekrar |
Çoktan Seçmeli Test |
|
9 |
Prepositions of place-telling where things are- present continuous for now |
Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi |
Translation and communicative method |
|
10 |
Making requests-ordering food and drinks in a cafe-‘can’ for ability |
Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi |
Translation and communicative method |
|
11 |
Past simple of ‘be’ and regular verbs-discussion what you did last week |
Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi |
Translation and communicative method |
|
12 |
Past simple irregular verbs |
Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi |
Translation and communicative method |
|
13 |
Interviewing your partner and writing an article |
Ders Kitabında ilgili kısmın okunup alıştırmaların çözülmesi |
Translation and communicative method |
|
14 |
Revision of tenses |
Konuların Tekrarı |
Translation and communicative method |
|
15 |
Review |
Konuların Tekrarı |
Translation and communicative method |
|
16/17 |
Final Exam |
Tekrar |
Çoktan seçmeli sınav |
|
|
| Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı |
| No | Temel Öğrenme Kazanımı | Katkısı* |
|
1 |
Orta Öğretimde kazandırılan matematik bilgilerini teorik temellere dayandırarak ispat eder. |
0 |
|
2 |
Cebir, Analiz ve Topolojinin temel kavramlarının önemini farkeder. |
0 |
|
3 |
Matematiksel akıl yürütme olgunluğu kazanarak matematiksel ispatlar geliştirir ve yazar |
0 |
|
4 |
Matematiğin temel teorilerini düzgün ve doğru olarak hem yazılı hem de sözlü olarak ifade eder |
0 |
|
5 |
Matematiğin farklı alanları arasındaki ilişkinin ve diğer disiplinlerle olan bağlantısının farkına varır. |
0 |
|
6 |
Herhangi bir problem için model oluştururken nesneler arasındaki ilişkileri en anlaşılır bir şekilde ifade eder. |
0 |
|
7 |
Formül, grafik, tablo ve şema gibi matematiksel modelleri çizer ve açıklar |
0 |
|
8 |
Karşılaştığı problemleri matematiksel olarak yeniden düzenleme, analiz etme ve modelleme yeteneğine sahip olur. |
0 |
|
9 |
Bilgisayar programlama dillerinden en az birini bilir. |
0 |
|
10 |
Problem çözmede bilimsel yöntemleri ve uygun teknolojileri etkin olarak kullanma becerisine sahip olur. |
0 |
|
11 |
Programlama tekniklerini bilir ve proğram yapabilme yetenegine sahip olur |
0 |
|
12 |
Gerek bağımsız gerekse grup olarak matematik çalışma yeteneğine sahip olur. |
0 |
|
13 |
Matematiksel kavramları anlayabilecek, meslektaşları ile iletişim kurabilecek yabancı dil bilgisine sahip olur. |
3 |
|
14 |
Mesleki gelişimlerinin yanı sıra ilgi ve yetenekleri doğrultusunda bilimsel, kültürel, sanatsal ve sosyal alanlarda eğitim gereksinimlerini belirleyerek kendini sürekli geliştirir |
2 |
| * Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir. |
|
|