|
Ders Planı |
| Hafta | Konu | Öğrencinin Ön Hazırlığı | Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri |
|
1 |
Lisans ve yüksek lisans beden eğitimi ve spor ders konularının tartışılması, araştırmada bu bilgilerin kullanılması, okunan bilgilerin ve araştırma sonucu elde edilen bulguların değerlendirilmesi, bilimsel topluluğa ve halka sunulması, etik değerler |
Beden eğitimi ve spor ders kitapları ve diğer kaynaklarının incelenmesi. |
Karşılıklı eğitim ve tartışma, sunum |
|
2 |
Lisans ve yüksek lisans beden eğitimi ve spor ders konularının tartışılması, araştırmada bu bilgilerin kullanılması, okunan bilgilerin ve araştırma sonucu elde edilen bulguların değerlendirilmesi, bilimsel topluluğa ve halka sunulması, etik değerler |
Beden eğitimi ve spor ders kitapları ve diğer kaynaklarının incelenmesi. |
Karşılıklı eğitim ve tartışma, sunum |
|
3 |
Lisans ve yüksek lisans beden eğitimi ve spor ders konularının tartışılması, araştırmada bu bilgilerin kullanılması, okunan bilgilerin ve araştırma sonucu elde edilen bulguların değerlendirilmesi, bilimsel topluluğa ve halka sunulması, etik değerler |
Beden eğitimi ve spor ders kitapları ve diğer kaynaklarının incelenmesi. |
Karşılıklı eğitim ve tartışma, sunum |
|
4 |
Lisans ve yüksek lisans beden eğitimi ve spor ders konularının tartışılması, araştırmada bu bilgilerin kullanılması, okunan bilgilerin ve araştırma sonucu elde edilen bulguların değerlendirilmesi, bilimsel topluluğa ve halka sunulması, etik değerler |
Beden eğitimi ve spor ders kitapları ve diğer kaynaklarının incelenmesi. |
Karşılıklı eğitim ve tartışma, sunum |
|
5 |
Lisans ve yüksek lisans beden eğitimi ve spor ders konularının tartışılması, araştırmada bu bilgilerin kullanılması, okunan bilgilerin ve araştırma sonucu elde edilen bulguların değerlendirilmesi, bilimsel topluluğa ve halka sunulması, etik değerler |
Beden eğitimi ve spor ders kitapları ve diğer kaynaklarının incelenmesi. |
Karşılıklı eğitim ve tartışma, sunum |
|
6 |
Lisans ve yüksek lisans beden eğitimi ve spor ders konularının tartışılması, araştırmada bu bilgilerin kullanılması, okunan bilgilerin ve araştırma sonucu elde edilen bulguların değerlendirilmesi, bilimsel topluluğa ve halka sunulması, etik değerler |
Beden eğitimi ve spor ders kitapları ve diğer kaynaklarının incelenmesi. |
Karşılıklı eğitim ve tartışma, sunum |
|
7 |
Lisans ve yüksek lisans beden eğitimi ve spor ders konularının tartışılması, araştırmada bu bilgilerin kullanılması, okunan bilgilerin ve araştırma sonucu elde edilen bulguların değerlendirilmesi, bilimsel topluluğa ve halka sunulması, etik değerler |
Beden eğitimi ve spor ders kitapları ve diğer kaynaklarının incelenmesi. |
Karşılıklı eğitim ve tartışma, sunum |
|
8 |
Vize |
vize |
vize |
|
9 |
Lisans ve yüksek lisans beden eğitimi ve spor ders konularının tartışılması, araştırmada bu bilgilerin kullanılması, okunan bilgilerin ve araştırma sonucu elde edilen bulguların değerlendirilmesi, bilimsel topluluğa ve halka sunulması, etik değerler |
Beden eğitimi ve spor ders kitapları ve diğer kaynaklarının incelenmesi. |
Karşılıklı eğitim ve tartışma, sunum |
|
10 |
Lisans ve yüksek lisans beden eğitimi ve spor ders konularının tartışılması, araştırmada bu bilgilerin kullanılması, okunan bilgilerin ve araştırma sonucu elde edilen bulguların değerlendirilmesi, bilimsel topluluğa ve halka sunulması, etik değerler |
Beden eğitimi ve spor ders kitapları ve diğer kaynaklarının incelenmesi. |
Karşılıklı eğitim ve tartışma, sunum |
|
11 |
Lisans ve yüksek lisans beden eğitimi ve spor ders konularının tartışılması, araştırmada bu bilgilerin kullanılması, okunan bilgilerin ve araştırma sonucu elde edilen bulguların değerlendirilmesi, bilimsel topluluğa ve halka sunulması, etik değerler |
Beden eğitimi ve spor ders kitapları ve diğer kaynaklarının incelenmesi. |
Karşılıklı eğitim ve tartışma, sunum |
|
12 |
Lisans ve yüksek lisans beden eğitimi ve spor ders konularının tartışılması, araştırmada bu bilgilerin kullanılması, okunan bilgilerin ve araştırma sonucu elde edilen bulguların değerlendirilmesi, bilimsel topluluğa ve halka sunulması, etik değerler |
Beden eğitimi ve spor ders kitapları ve diğer kaynaklarının incelenmesi. |
Karşılıklı eğitim ve tartışma, sunum |
|
13 |
Lisans ve yüksek lisans beden eğitimi ve spor ders konularının tartışılması, araştırmada bu bilgilerin kullanılması, okunan bilgilerin ve araştırma sonucu elde edilen bulguların değerlendirilmesi, bilimsel topluluğa ve halka sunulması, etik değerler |
Beden eğitimi ve spor ders kitapları ve diğer kaynaklarının incelenmesi. |
Karşılıklı eğitim ve tartışma, sunum |
|
14 |
Lisans ve yüksek lisans beden eğitimi ve spor ders konularının tartışılması, araştırmada bu bilgilerin kullanılması, okunan bilgilerin ve araştırma sonucu elde edilen bulguların değerlendirilmesi, bilimsel topluluğa ve halka sunulması, etik değerler |
Beden eğitimi ve spor ders kitapları ve diğer kaynaklarının incelenmesi. |
Karşılıklı eğitim ve tartışma, sunum |
|
15 |
Lisans ve yüksek lisans beden eğitimi ve spor ders konularının tartışılması, araştırmada bu bilgilerin kullanılması, okunan bilgilerin ve araştırma sonucu elde edilen bulguların değerlendirilmesi, bilimsel topluluğa ve halka sunulması, etik değerler |
Beden eğitimi ve spor ders kitapları ve diğer kaynaklarının incelenmesi. |
Karşılıklı eğitim ve tartışma, sunum |
|
16/17 |
Final |
Final |
Final |
|
|