|
Ders Planı |
| Hafta | Konu | Öğrencinin Ön Hazırlığı | Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri |
|
1 |
Çok dillilik ve ikinci yabancı dil Almanca. Öğrenci sunuları ve uygulamaları |
İlgili kaynakları araştırma ve okuma. |
Slayt sunu, Düz Anlatım, Tartışma, Beyin Fırtınası |
|
2 |
Çok dillilik ve ikinci yabancı dil Almanca. Öğrenci sunuları ve uygulamaları |
İlgili kaynakları araştırma ve okuma. |
Slayt sunu, Düz Anlatım, Tartışma, Beyin Fırtınası |
|
3 |
Türkçe-Almanca- İngilizce sıralamasında İngilizcenin yeri. Öğrenci sunuları ve uygulamaları |
İlgili kaynakları araştırma ve okuma. |
Slayt sunu, Düz Anlatım, Tartışma, Beyin Fırtınası |
|
4 |
Türkçe-Almanca- İngilizce sıralamasında İngilizcenin yeri. Öğrenci sunuları ve uygulamaları |
İlgili kaynakları araştırma ve okuma. |
Slayt sunu, Düz Anlatım, Tartışma, Beyin Fırtınası |
|
5 |
İkinci yabancı dil dersinin biliimsel temelleri. Öğrenci sunuları ve uygulamaları |
İlgili kaynakları araştırma ve okuma. |
Slayt sunu, Düz Anlatım, Tartışma, Beyin Fırtınası |
|
6 |
İkinci yabancı dil dersinin biliimsel temelleri. Öğrenci sunuları ve uygulamaları |
İlgili kaynakları araştırma ve okuma. |
Slayt sunu, Düz Anlatım, Tartışma, Beyin Fırtınası |
|
7 |
İkinci yabancı dil dersinin biliimsel temelleri. Öğrenci sunuları ve uygulamaları |
İlgili kaynakları araştırma ve okuma. |
Slayt sunu, Düz Anlatım, Tartışma, Beyin Fırtınası |
|
8 |
Arasınav |
|
Yazılı sınav |
|
9 |
İkinci yabancı dil olarak Almancanın didaktiği ve yöntemi. Öğrenci sunuları ve uygulamaları |
İlgili kaynakları araştırma ve okuma. |
Slayt sunu, Düz Anlatım, Tartışma, Beyin Fırtınası |
|
10 |
İkinci yabancı dil olarak Almancanın didaktiği ve yöntemi. Öğrenci sunuları ve uygulamaları |
İlgili kaynakları araştırma ve okuma. |
Slayt sunu, Düz Anlatım, Tartışma, Beyin Fırtınası |
|
11 |
İkinci yabancı dil olarak Almancanın didaktiği ve yöntemi. Öğrenci sunuları ve uygulamaları |
İlgili kaynakları araştırma ve okuma. |
Slayt sunu, Düz Anlatım, Tartışma, Beyin Fırtınası |
|
12 |
Uygulamalı ders işlenişi. Öğrenci sunuları ve uygulamaları |
İlgili kaynakları araştırma ve okuma. |
Slayt sunu, Düz Anlatım, Tartışma, Beyin Fırtınası |
|
13 |
Uygulamalı ders işlenişi. Öğrenci sunuları ve uygulamaları |
İlgili kaynakları araştırma ve okuma. |
Slayt sunu, Düz Anlatım, Tartışma, Beyin Fırtınası |
|
14 |
Uygulamalı ders işlenişi. Öğrenci sunuları ve uygulamaları |
İlgili kaynakları araştırma ve okuma. |
Slayt sunu, Düz Anlatım, Tartışma, Beyin Fırtınası |
|
15 |
Özet |
|
Tartışma, Beyin Fırtınası |
|
16/17 |
Final Sınavı |
|
Yazılı sınav |
|
|
| Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı |
| No | Temel Öğrenme Kazanımı | Katkısı* |
|
1 |
Disiplin içi ve disiplinler arası bireysel ve takım çalışma becerilerinin kazandırılması . |
4 |
|
2 |
Kültür içi ve kültürlerarası etkili iletişim becerilerinin kazandırılması. |
4 |
|
3 |
Kendi kendine öğrenme becerisi kazanarak, öğrendiği bilgileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirme |
4 |
|
4 |
Alman dili eğitimiyle ilgili bilgi ve iletişim teknolojilerini etkin kullanma |
5 |
|
5 |
Analitik, eleştirel düşünme becerilerinin kazandırılması. |
5 |
|
6 |
Orijinal bilgi üretebilme becerisinin kazandırılması. |
5 |
|
7 |
Düşünerek, irdeleyerek, fikirler arasında bağlantılar kurarak analiz edebilme becerisinin kazandırılması. |
4 |
|
8 |
Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve bu yöntemlerle ilgili bilgi ve becerileri uygulamaya aktarabilmesinin kazandırılması. |
4 |
|
9 |
Ölçme ve değerlendirme becerilerinin kazandırılması. |
5 |
|
10 |
Ulusal ve uluslararası düzeyde proje yapabilme becerisinin kazandırılması. |
5 |
|
11 |
Alman Dili Öğretimi alanında teorik ve uygulamalı becerilerin kazandırılması. |
5 |
|
12 |
Alman Dili Öğretimi alanında bilimsel kavram ve yöntemleri uygulamada kulanabilme becerilerinin kazandırılması. |
4 |
|
13 |
Bilgi alanları arasında bilimsel bağlantı kurabilme becerisinin kazandırılması. |
4 |
|
14 |
Ana dil ile Almancanın dilbilgisel/dilbilimsel ve yazınsal açılardan irdelenme; benzerlik ve farklılıklardan didaktik olarak yararlanabilme becerilerinin kazandırılması |
5 |
|
15 |
Ulusal ve uluslararası toplantılarda bilimsel içerikli sunumlar yapılabilme becerilerinin kazandırılması. |
5 |
|
16 |
Eğitimde ulusal ve uluslararası eğitim hakkında bilgi kazandırılması. |
5 |
| * Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir. |
|
|