Ders Bilgileri |
|
Dersin Adı |
: |
Yabancı Dil (İngilizce) |
|
Dersin Kodu |
: |
ING 102 |
|
Dersin Türü |
: |
Zorunlu |
|
Dersin Aşaması |
: |
Birinci Aşama (Lisans) |
|
Dersin Yılı |
: |
1 |
|
Dersin Dönemi |
: |
Bahar (16 Hafta) |
|
Dersin AKTS Kredisi |
: |
2 |
|
Eğitici(ler)nin Adı |
: |
|
|
Dersin Öğrenme Kazanımları |
: |
Gerektiğinde mesleki ve sosyal alanda ihtiyaçlarını İngilizce olarak karşılar. Uluslararası bir gereklilik durumunda İngilizce kullanabilir. Şimdiki zamanda iletişim kurabilir. Geçmiş zamanda konuşur, hikaye anlatır. Sıfatlar ve büyük miktarlarla soru sorup cevap verebilir. Kelimeleri birleştirerek soru sorar, cevaplar, tanımlama yazabilir. En iyi ve kötü hakkında konuşabilir. Mesaj alarak ya da bırakarak iletişim kurabilir. Hastalıklar, vücudun kısımları, özür dileme ve kabul etme cümleleri hakkında pratik edinir. Fikir bildirme, katılma ya da katılmama cümleleri kurabilir.
|
|
Dersin Veriliş Şekli |
: |
Örgün (Yüz Yüze) |
|
Dersin Önkoşulları |
: |
Yok |
|
Ders Hakkında Önerilen Diğer Hususlar |
: |
Yok |
|
Dersin Amacı |
: |
Günlük ifadeleri kullanmak, anlamak ve temel kalıpları kullanarak somut ihtiyaçları karşılamak. Kendisini ve başkalarını tanıtabilmek, yaşadığı yer, tanıdığı kişilere dair soru sorup cevap verebilmek, karşıdaki kişi net ve yavaş konuştuğu takdirde etkileşim kurabilmek. |
|
Dersin İçeriği |
: |
Ortak Avrupa Çerçevesi A1 |
|
Dersin Dili |
: |
İngilizce |
|
Dersin Yeri |
: |
Derslik |
|
|
Ders Planı |
| Hafta | Konu | Öğrencinin Ön Hazırlığı | Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri |
|
1 |
Istekleri oluşturma |
Language to go Elementary Simon le Maistre and Carina Lewis Students´ book Teacher´s book Phrase book and worksheets |
Çeviri ve iletişim yöntemi |
|
2 |
basit geçmiş zaman (düzenli fiiller) Pozitif ve negatif |
Language to go Elementary Simon le Maistre and Carina Lewis Students´ book Teacher´s book Phrase book and worksheets |
Çeviri ve iletişim yöntemİİ |
|
3 |
Geçmiş zaman (düzensiz fiiller). |
Language to go Elementary Simon le Maistre and Carina Lewis Students´ book Teacher´s book Phrase book and worksheets |
Çeviri ve iletişim yöntemİ |
|
4 |
Geçmiş zaman sorular. |
Language to go Elementary Simon le Maistre and Carina Lewis Students´ book Teacher´s book Phrase book and worksheets |
Çeviri ve iletişim yöntemİ |
|
5 |
nasıllı Sorular ve Sıfat |
Language to go Elementary Simon le Maistre and Carina Lewis Students´ book Teacher´s book Phrase book and worksheets |
Çeviri ve iletişim yöntemİ |
|
6 |
Miktar İfadeler |
Language to go Elementary Simon le Maistre and Carina Lewis Students´ book Teacher´s book Phrase book and worksheets |
Çeviri ve iletişim yöntemİ |
|
7 |
gelecek zaman |
Language to go Elementary Simon le Maistre and Carina Lewis Students´ book Teacher´s book Phrase book and worksheets |
Çeviri ve iletişim yöntemİ |
|
8 |
Vize |
Değerlendirme |
Değerlendirme grafiği |
|
9 |
Hareketin Edatları |
Language to go Elementary Simon le Maistre and Carina Lewis Students´ book Teacher´s book Phrase book and worksheets |
Çeviri ve iletişim yöntemİ |
|
10 |
Bağlama Kelimeler: Çünkü, Yani, Ama ve rağmen. |
Language to go Elementary Simon le Maistre and Carina Lewis Students´ book Teacher´s book Phrase book and worksheets |
Çeviri ve iletişim yöntemİ |
|
11 |
Zaman Edatlar (at, on, in). |
Language to go Elementary Simon le Maistre and Carina Lewis Students´ book Teacher´s book Phrase book and worksheets |
Çeviri ve iletişim yöntemİ |
|
12 |
Karşılaştırmalı bilgiler ve İfadeler. |
Language to go Elementary Simon le Maistre and Carina Lewis Students´ book Teacher´s book Phrase book and worksheets |
Çeviri ve iletişim yöntemİ |
|
13 |
İzin ve Talep. |
Language to go Elementary Simon le Maistre and Carina Lewis Students´ book Teacher´s book Phrase book and worksheets |
Çeviri ve iletişim yöntemİ |
|
14 |
Tavsiye ve öneriler |
Language to go Elementary Simon le Maistre and Carina Lewis Students´ book Teacher´s book Phrase book and worksheets |
Çeviri ve iletişim yöntemİ |
|
15 |
alıştırma |
Language to go Elementary Simon le Maistre and Carina Lewis Students´ book Teacher´s book Phrase book and worksheets |
Çeviri ve iletişim yöntemİ |
|
16/17 |
Final sınavı |
Değerlendirme |
Değerlendirme grafiği |
|
|
| Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı |
| No | Temel Öğrenme Kazanımı | Katkısı* |
|
1 |
Yaylı Çalgılar Eğitim Programını yerine getirme yetisine sahip olur. |
2 |
|
2 |
Yaylı Çalgılar Eğitim Programında yeralan eserleri teknik ve müzikal anlamda icra eder. |
0 |
|
3 |
Konser ve sınavlardaki seçili eserlerin ezber çalınması zorunluluğu sebebiyle müzikal hafızası gelişim gösterir. |
0 |
|
4 |
Mesleki bilgi birikimiyle ulusal ve uluslararası müzik literatürünü tanımaya yönelik teorik çalışmalar yapar. |
4 |
|
5 |
Mesleki bilgi birikimiyle ulusal ve uluslararası müzik literatürünü tanımaya yönelik pratik çalışmalar yapar. |
4 |
|
6 |
Eğitim Programındaki seçili eserleri teknik ve müzikal anlamda icra edebilir. |
0 |
|
7 |
Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilir. |
4 |
|
8 |
Yaylı Çalgılar eğitimini öğrenme ve geliştirmeye ilişkin olumlu tutum kazanır. |
4 |
|
9 |
Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir ve icra eder. |
3 |
|
10 |
Üzerine düşen sorumluluğun bilincinde ulusal ve uluslararası bir sanatçı olma duyarlılığını kazanır. |
3 |
|
11 |
Sanat ahlakına ve mesleki disipline sahip olma alışkanlığı ve bilincini kazanır. |
3 |
|
12 |
Meslektaşlarıyla biraraya gelip icra aşamasında müzikal birliktelik yetisi kazanır. |
1 |
|
13 |
En az bir yabancı dili kullanabilme ve sanatın, bilim ve diğer alanlar ile ilişkisinde, güncel gelişmeleri takip edebilmek için, bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme yetisikazanır. |
5 |
|
14 |
Eserleri teknik ve müzikal olarak deşifre edebilme yetisi kazanır. |
0 |
|
15 |
Sahne üzerinde çalacağı eserleri, solo ya da birlikte icra etmesini sağlar. |
0 |
|
16 |
Mesleki gelişimin yanı sıra bireysel gelişimi için bilimsel, sosyal, kültürel ve sportif alanlarda kendini sürekli geliştirir. |
4 |
| * Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir. |
|
|