|
Ders Planı |
| Hafta | Konu | Öğrencinin Ön Hazırlığı | Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri |
|
1 |
Sanat Sosyolojisine Giriş |
Kaynak taraması |
Anlatım,Okuma,
Soru-Cevap |
|
2 |
Toplumsal Yapı,Örgüt,Sistem Kavramları |
Kaynak taraması |
Anlatım,Okuma,
Soru-Cevap |
|
3 |
Toplumsal Yapı,Örgüt,Sistem Kavramları |
Kaynak taraması |
Anlatım,Okuma,
Soru-Cevap |
|
4 |
Sanatın Kaynağı.Doğuşu-İlkel Toplum |
Kaynak taraması |
Anlatım,Okuma,
Soru-Cevap |
|
5 |
Sanatın Kaynağı.Doğuşu-Feodal Toplum |
Kaynak taraması |
Anlatım,Okuma,
Soru-Cevap |
|
6 |
Sanatın Kaynağı.Doğuşu-Sanayi Toplumu |
Kaynak taraması |
Anlatım,Okuma,
Soru-Cevap |
|
7 |
Ara Sınav |
|
Yazılı sınav |
|
8 |
Sanatta Kurumsallaşma |
Kaynak taraması |
Anlatım,Okuma,
Soru-Cevap |
|
9 |
Sanatta Kurumsallaşma |
Kaynak taraması |
Anlatım,Okuma,
Soru-Cevap |
|
10 |
Geleneksel Toplum,T eknolojik Toplum |
Kaynak taraması |
Anlatım,Okuma,
Soru-Cevap |
|
11 |
İleri Teknolojik Toplumlarda Sanat |
Kaynak taraması |
Anlatım,Okuma,
Soru-Cevap |
|
12 |
20. Y.Y. Sanat Örgütlenmesi |
Kaynak taraması |
Anlatım,Okuma,
Soru-Cevap |
|
13 |
Müzik Endüstrisi |
Kaynak taraması |
Anlatım,Okuma,
Soru-Cevap |
|
14 |
Kültür |
Kaynak taraması |
Anlatım,Okuma,
Soru-Cevap |
|
15 |
Final Sınavı |
|
Yazılı sınav |
|
16 |
Kültür |
Kaynak taraması |
Anlatım,Okuma,
Soru-Cevap |
|
17 |
Kültür-Sanat İlişkisi |
Kaynak taraması |
Anlatım,Okuma,
Soru-Cevap |
|
18 |
Sanat Eğitimi |
Kaynak taraması |
Anlatım,Okuma,
Soru-Cevap |
|
19 |
Sanat Eğitimi |
Kaynak taraması |
Anlatım,Okuma,
Soru-Cevap |
|
20 |
Eleştiri ve Teorileri |
Kaynak taraması |
Anlatım,Okuma,
Soru-Cevap |
|
21 |
Eleştiri ve Teorileri |
Kaynak taraması |
Anlatım,Okuma,
Soru-Cevap |
|
22 |
Sanatta Ulusallık-Evrensellik |
Kaynak taraması |
Anlatım,Okuma,
Soru-Cevap |
|
23 |
Ara Sınav |
|
Yazılı sınav |
|
24 |
Bilim ve Sanatta Özgürlük |
Kaynak taraması |
Anlatım,Okuma,
Soru-Cevap |
|
25 |
Çağdaş Toplumlarda Bunalım ve Sanat |
Kaynak taraması |
Anlatım,Okuma,
Soru-Cevap |
|
26 |
Çağdaş Toplumlarda Bunalım ve Sanat |
Kaynak taraması |
Anlatım,Okuma,
Soru-Cevap |
|
27 |
Sanat Toplumsal Barış ve Demokrasi |
Kaynak taraması |
Anlatım,Okuma,
Soru-Cevap |
|
28 |
Sanat Toplumsal Barış ve Demokrasi |
Kaynak taraması |
Anlatım,Okuma,
Soru-Cevap |
|
29 |
Sanat ve Sevgi |
Kaynak taraması |
Anlatım,Okuma,
Soru-Cevap |
|
30 |
Sanat Türlerinin Eşitsiz Gelişmesi |
Kaynak taraması |
Anlatım,Okuma,
Soru-Cevap |
|
31 |
Sanat Türlerinin Eşitsiz Gelişmesi |
Kaynak taraması |
Anlatım,Okuma,
Soru-Cevap |
|
32/33/34 |
Final |
|
Yazılı sınav |
|
|
| Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı |
| No | Temel Öğrenme Kazanımı | Katkısı* |
|
1 |
Üflemeli-Vurmalı Çalgılar Eğitim Programını yerine getirme yetisine sahip olur. |
0 |
|
2 |
Üflemeli-Vurmalı Çalgılar Eğitim Programında yeralan eserleri teknik ve müzikal anlamda icra eder. |
0 |
|
3 |
Mesleki bilgi birikimiyle ulusal ve uluslararası müzik literatürünü tanımaya yönelik teorik çalışmalar yapar. |
1 |
|
4 |
Mesleki bilgi birikimiyle ulusal ve uluslararası müzik literatürünü tanımaya yönelik pratik çalışmalar yapar. |
1 |
|
5 |
Eğitim Programındaki seçili eserleri teknik ve müzikal anlamda icra eder. |
0 |
|
6 |
Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür. |
0 |
|
7 |
Üflemeli-Vurmalı Çalgılar eğitimini öğrenme ve geliştirmeye ilişkin olumlu tutum kazanır. |
3 |
|
8 |
Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir ve icra eder. |
2 |
|
9 |
Üzerine düşen sorumluluğun bilincinde ulusal ve uluslararası bir sanatçı olma duyarlılığını kazanır. |
3 |
|
10 |
Sanat ahlakına ve mesleki disipline sahip olma alışkanlığı ve bilincini kazanır. |
5 |
|
11 |
Meslektaşlarıyla biraraya gelip icra aşamasında müzikal birliktelik yetisi kazanır. |
1 |
|
12 |
Eserleri teknik ve müzikal olarak deşifre edebilme yetisi kazanır. |
0 |
|
13 |
Sahne üzerinde çalacağı eserleri, solo ya da birlikte icra etmesini sağlar. |
0 |
|
14 |
Mesleki gelişimin yanı sıra bireysel gelişimi için bilimsel, sosyal, kültürel ve sportif alanlarda kendini sürekli geliştirir. |
0 |
| * Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir. |
|
|