|
Ders Planı |
| Hafta | Konu | Öğrencinin Ön Hazırlığı | Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri |
|
1 |
Birinci sınıf Genel tekrar |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
2 |
Ölçme-sayılar için isteme ve verme |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
3 |
Nasıl+ sıfat-rol |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
4 |
Sayılabilen-sayılamayan isimler hakkında konuşma |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
5 |
Miktar ifadesi-aktivite hakkında konuşma |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
6 |
Gelecek planları hayatı açıklayan isimler fiiller hakkında konuşma |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
7 |
Gelecek zaman |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
8 |
Amerikan ingilizcesiyle soru sorma ve talimat verme |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
9 |
Yön tarif etmeyi öğretme |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
10 |
İklim ve hava durumunu tanımlama |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
11 |
Arasınav |
|
Değerlendirme |
|
12 |
Kelime bağları |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
13 |
Tarih,zaman edatları |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
14 |
Hayatında önemli olaylarla ilgili konuşma, soru sorma, yanıt alma. |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
15 |
İzin istek belirtme |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
16 |
Yerleri açıklayan karşılaştırmalı sıfatlar |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
17 |
Sıfatlar,ifadeler |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
18 |
Karşılaştırmalar,konuşma ve mesaj bırakma |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
19 |
Öneriler |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
20 |
Gerekli tavsiye |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
21 |
Sosyal düzen için tavsiye,öneri,konuşma ve anlatım
|
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
22 |
Arasınav |
|
Değerlendirme |
|
23 |
Would like- Would prefer/prefer, Ordering something |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
24 |
Geçmiş zaman have- has +v3 |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
25 |
Kendi pratik deneyimlerini insanlara sorma |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
26 |
Geçmiş zamanla ilgili örnekler verme,alıştırma yapma |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
27 |
Have to +Has to iş tanımlaması |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
28 |
Vücudun bölümleri,hastalıklar,gerekçe hazırlama |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
29 |
Tahmin yapma |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
30 |
Gelecek zaman ne kadar ve ne zamandan beri,görüş belirtme |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
31 |
Genel tekrar |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
32/33/34 |
Final sınavı |
|
Değerlendirme |
|
|
| Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı |
| No | Temel Öğrenme Kazanımı | Katkısı* |
|
1 |
Üflemeli-Vurmalı Çalgılar Eğitim Programını yerine getirme yetisine sahip olur. |
2 |
|
2 |
Üflemeli-Vurmalı Çalgılar Eğitim Programında yeralan eserleri teknik ve müzikal anlamda icra eder. |
0 |
|
3 |
Mesleki bilgi birikimiyle ulusal ve uluslararası müzik literatürünü tanımaya yönelik teorik çalışmalar yapar. |
4 |
|
4 |
Mesleki bilgi birikimiyle ulusal ve uluslararası müzik literatürünü tanımaya yönelik pratik çalışmalar yapar. |
5 |
|
5 |
Eğitim Programındaki seçili eserleri teknik ve müzikal anlamda icra eder. |
0 |
|
6 |
Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür. |
4 |
|
7 |
Üflemeli-Vurmalı Çalgılar eğitimini öğrenme ve geliştirmeye ilişkin olumlu tutum kazanır. |
4 |
|
8 |
Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir ve icra eder. |
3 |
|
9 |
Üzerine düşen sorumluluğun bilincinde ulusal ve uluslararası bir sanatçı olma duyarlılığını kazanır. |
3 |
|
10 |
Sanat ahlakına ve mesleki disipline sahip olma alışkanlığı ve bilincini kazanır. |
3 |
|
11 |
Meslektaşlarıyla biraraya gelip icra aşamasında müzikal birliktelik yetisi kazanır. |
1 |
|
12 |
Eserleri teknik ve müzikal olarak deşifre edebilme yetisi kazanır. |
0 |
|
13 |
Sahne üzerinde çalacağı eserleri, solo ya da birlikte icra etmesini sağlar. |
0 |
|
14 |
Mesleki gelişimin yanı sıra bireysel gelişimi için bilimsel, sosyal, kültürel ve sportif alanlarda kendini sürekli geliştirir. |
4 |
| * Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir. |
|
|