|
Ders Planı |
| Hafta | Konu | Öğrencinin Ön Hazırlığı | Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri |
|
1 |
Üçüncü sınıfın Genel tekrarı |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
2 |
Hikayelerle geçmiş zamanı anlatma |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
3 |
Geçmiş zaman ve sürekli geçmiş |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
4 |
Kariyer tercihleri, iş hakkında konuşmak |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
5 |
Like + ing ve would like+ with to mastarı |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
6 |
Ürün, malzeme ve mal kökeni tanımlama |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
7 |
Geniş zaman pasif |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
8 |
A- an- the |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
9 |
Zorunda,zorunda değil |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
10 |
Planlı ve spontan kararlar, gıda |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
11 |
Going to ve will yapılarıyla gelecek zaman |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
12 |
In-ed ve-ing ile biten sıfatlar |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
13 |
Ara sınav |
|
Değerlendirme |
|
14 |
Mevcut sonucu açıklamak için geniş zaman |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
15 |
Sorma,verme,izin ve reddetme |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
16 |
Would + mastar (without to) |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
17 |
Pasif Geçmiş zaman |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
18 |
-ing fiiller/ mastar |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
19 |
Basit zamanda konular ve olmayan konu soruları |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
20 |
Which, that, who ve where ile ilgili ilgi cümlecikleri |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
21 |
insan,yer ve nesnelerle ilgili açıklama |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
22 |
Must be, might be, can´t be yapıları ile çalışma |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
23 |
Gelecek zaman için şimdiki zaman |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
24 |
ara sınav |
|
Değerlendirme |
|
25 |
So+ adjective /such+noun sıfatlar |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
26 |
For/ since ile şimdiki zaman |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
27 |
Öneriler yapma ve yanıt |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
28 |
Hayali durumlar hakkında konuşmak |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
29 |
Koşul ( if+ past simple+would /could) |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
30 |
Koşul bildiren yapıların tekrarı |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
31 |
Genel tekrar |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
32/33/34 |
Final sınavı |
|
Değerlendirme |
|
|
| Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı |
| No | Temel Öğrenme Kazanımı | Katkısı* |
|
1 |
Piyano Eğitim Programını yerine getirme yetisine sahip olur. |
2 |
|
2 |
Piyano Eğitim Programında yeralan eserleri teknik ve müzikal anlamda icra eder. |
0 |
|
3 |
Mesleki bilgi birikimiyle ulusal ve uluslararası müzik literatürünü tanımaya yönelik teorik çalışmalar yapar. |
4 |
|
4 |
Konser ve sınavlardaki seçili eserlerin ezber çalınması zorunluluğu sebebiyle müzikal hafızası gelişim gösterir. |
0 |
|
5 |
Mesleki bilgi birikimiyle ulusal ve uluslararası müzik literatürünü tanımaya yönelik pratik çalışmalar yapar. |
5 |
|
6 |
Eğitim Programındaki seçili eserleri teknik ve müzikal anlamda icra edebilir. |
0 |
|
7 |
Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilir. |
4 |
|
8 |
Piyano eğitimini öğrenme ve geliştirmeye ilişkin olumlu tutum kazanır. |
4 |
|
9 |
Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir ve icra eder. |
3 |
|
10 |
Üzerine düşen sorumluluğun bilincinde ulusal ve uluslar arası bir sanatçı olma duyarlılığını kazanır. |
3 |
|
11 |
Sanat ahlakına ve mesleki disipline sahip olma alışkanlığı ve bilincini kazanır. |
3 |
|
12 |
Meslektaşlarıyla biraraya gelip icra aşamasında müzikal birliktelik yetisi kazanır. |
1 |
|
13 |
Sahne üzerinde müzikal teknik ve yöntemlerle çalacağı eserleri solo ya da herhangi bir enstürümana ve gruba piyano ile eşlik edebilir. |
0 |
|
14 |
Eserleri teknik ve müzikal olarak deşifre edebilme yetisi kazanır. |
0 |
|
15 |
Mesleki gelişimin yanı sıra bireysel gelişimi için bilimsel, sosyal, kültürel ve sportif alanlarda kendini sürekli geliştirir. |
4 |
| * Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir. |
|
|