Bilgi |
Kuramsal |
Kimya alanında araştırma yaparak bilgiye ulaşır, bilgiyi değerlendirir ve yorumlar.
Kimya alanında uygulanan teknik ve yöntemler hakkında kapsamlı bilgi sahibidir.
|
|
Uygulamalı |
Alanında yeni ve gelişmekte olan uygulamaların farkında olur, inceleme, öğrenme ve uygulama yetkinliği kazanır.
Kurumsal modelleme ve deneysel esaslı araştırmaları tasarlar ve karşılaşılan sorunları çözümler.
|
Beceriler |
Kavramsal/Bilişsel |
Kendi alanında bilimsel gelişmeleri takip eder.
Bilimsel bir çalışmayı planlar ve sürdürebilir.
|
|
Uygulamalı |
Yeni durumlara uyum ve sorun çözebilme becerisi kazanır.
Alanında yeni teknolojiye ulaşır.
|
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
Alanında bağımsız ve takımlarda çalışma ve sorumluluk alma yetkinliği kazanır.
|
|
Öğrenme Yetkinliği |
Alanında yönlenmeleri izler, karmaşık durumlarda çözümlenme yetkinliği kazanır.
|
|
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
Çalışmalarının sonuçlarını yazılı ve sözlü olarak sunar. Çevre sorunlarına bilimsel yaklaşır.
|
|
Alana Özgü ve Mesleki Yetkinlik |
Verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında bilimsel ve etik değerleri gözetir.
Yaşam alanları ve koşullarını ilgilendiren sorunlara bilimsel yaklaşımlarda bulunarak çözüm üretir, bulunduğu çevreyibilgilendirerek bilinçlendirir.
|
|