|
Ders Planı |
| Hafta | Konu | Öğrencinin Ön Hazırlığı | Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri |
|
1 |
Balıklarda sindirim sistemi ve anatomisi |
Ders kitapları çalışması |
anlatım ve power point sunumu |
|
2 |
Balıklarda ürogenital sistem |
Ders kitapları çalışması |
anlatım ve power point sunumu |
|
3 |
Balıklarda dolaşım sistem |
Ders kitapları çalışması |
anlatım ve power point sunumu |
|
4 |
Kurbağalarda sindirim sistemi ve anatomisi |
Ders kitapları çalışması |
anlatım ve power point sunumu |
|
5 |
Kurbağalarda ürogenital sistem |
Ders kitapları çalışması |
anlatım ve power point sunumu |
|
6 |
Kurbağalarda dolaşım sistemi |
Ders kitapları çalışması |
anlatım ve power point sunumu |
|
7 |
Sürüngenlerde sindirim sistemi ve anatomisi |
Ders kitapları çalışması |
anlatım ve power point sunumu |
|
8 |
Sürüngenlerde ürogenital sistem |
Ders kitapları çalışması |
anlatım ve power point sunumu |
|
9 |
Ara Sınav |
|
|
|
10 |
Kuşlarda sindirim sistemi ve anatomisi |
Ders kitapları çalışması |
anlatım ve power point sunumu |
|
11 |
Kuşlarda dolaşım sistemi |
Ders kitapları çalışması |
anlatım ve power point sunumu |
|
12 |
Kuşlarda ürogenital sistem |
Ders kitapları çalışması |
anlatım ve power point sunumu |
|
13 |
Memelilerde sindirim sistemi ve anatomisi |
Ders kitapları çalışması |
anlatım ve power point sunumu |
|
14 |
Memelilerde ürogenital sistem |
Ders kitapları çalışması |
anlatım ve power point sunumu |
|
15 |
Memelilerde dolaşım sistemi |
Ders kitapları çalışması |
anlatım ve power point sunumu |
|
16/17 |
Sınav |
|
|
|
|
| Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı |
| No | Temel Öğrenme Kazanımı | Katkısı* |
|
1 |
Biyoloji alanında bilimsel bilgi üretmenin yöntemini açıklar. |
0 |
|
2 |
Biyoloji Alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanır. |
0 |
|
3 |
Biyolojinin temel konuları dışında özgün seçimlik derslerle farklı alanlarda bilgisini ve deneyimini artırır |
4 |
|
4 |
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme |
4 |
|
5 |
Alanı ile ilgili projelerin planlanmasında ve yürütülmesinde bir ekip üyesi olarak aktif görev alabilir |
3 |
|
6 |
Alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilir, düşüncelerini ve sorunlara ilişkin önerilerini yazılı, sözlü ve görsel olarak uzman veya uzman olmayan kişilere aktarabilir |
4 |
|
7 |
Biyoloji alanındaki temel konuları anlayacak ve meslektaşlarıyla iletişim kuracak kadar İngilizce bilgisine sahip olma |
2 |
|
8 |
Bireysel gelişimin önemini bilir ve gereğini uygular |
0 |
|
9 |
Biyoloji Alanında bilgilere ulaşır, tasnif eder ve amacına yönelik olarak kullanır. |
0 |
|
10 |
Öğrenme sürecinin yaşam boyu olduğunu biilr ve ona göre davranır. |
0 |
|
11 |
Biyoloji alanında gelişmeleri bilimsel yöntem ve teknikleri kullanarak çok yönlü değerlendirir. |
0 |
|
12 |
Biyoloji alanında temel kavram ve ilkeleri açıklar |
0 |
|
13 |
Biyoloji Alanında edindiği bilgileri diğer bilim alanlarındaki bilgilerle birleştirir. |
0 |
|
14 |
Hem meslektaşları ile, hem de alan dışı kişilerle etik ilişkiler kurar, bilgi ve iletişim teknolojilerini kullanır. Mesleki gelişiminin yanı sıra, ilgi ve yetenekleri doğrultusunda bilimsel, sosyal, kültürel ve sanatsal alanlarda öğrenme gereksinimlerini belirleyerek kendini sürekli geliştirir |
0 |
|
15 |
Biyoloji alanındaki problemleri tanımlar, çözümlerine yönelik yöntemleri uygular |
0 |
| * Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir. |
|
|