| Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı |
| No | Temel Öğrenme Kazanımı | Katkısı* |
|
1 |
1. Yeryüzünün topografik konumuyla ilgili temel kavramları bilme. |
0 |
|
2 |
2. Harita nedir,bilme ve harita çeşitlerini anlama. |
0 |
|
3 |
3. Koordinat sistemlerini anlama. |
5 |
|
4 |
4. Haritacılıkta kullanılan ölçü ve çizim araç-gereçlerini tanıma. |
0 |
|
5 |
5. Haritacılıkta kullanılan temel kavramları bilme. |
3 |
|
6 |
6. Harita üretimi işlem basamaklarını açıklar. |
4 |
|
7 |
7. Topografik ölçü alaetlerinin ve haritacılıkla ilgili bilgisayar programlarının nasıl kullanılacağını açıklama. |
0 |
|
8 |
8. Elde edilecek haritaların çeşitlerine göre gerekli yöntem ve teknikleri kullanma. |
0 |
|
9 |
9. Karşılaştığı sorunların çözümünde bireysel ve grup olarak sorumluluk alma. |
0 |
|
10 |
10. Verilen çalışma alanında (arazide), her türlü arazi ölçümlerini yapıp, hesaplayıp, harita elde edebilme. |
0 |
|
11 |
11. Verilen teorik ve uygulamalı eğitim sonucunda gerekli öğrenme becerisi kazanmak, öğrendiği bilgileri değerlendirebilmek ve gelişmeye açık olma. |
3 |
|
12 |
12. Birlikte çalıştığı mühendislerle,ekip arkadaşlarıyla ve ölçü yaptığı alanda arazi sahipleriyle etkili ve sağlıklı iletişim kurma. |
0 |
|
13 |
13. Bir yabancı dili en az A2 düzeyinde kullanabilme,alanındaki gelişmeleri izleyebilme,meslektaşlarıyla iletişim kurabilme. |
0 |
|
14 |
14. Haritacılıkla ilgili bilgi ve iletişim teknolojilerini etkili kullanma. |
0 |
|
15 |
15. İmar, Kadastro, Arazi toplulaştırma ile ilgili mevzuata uygun hareket etme. |
0 |
|
16 |
16. Kendi performansını geliştirmek için; haritacılıkta geliştirilen yeni teknolojileri takip etmek,meslektaşlarıyla sürekli olarak iletişim içerisinde olup, değişen ihtiyaçlar için düzenlenecek harita, plan ve krokilerin nasıl düzenleneceğini izleme. |
0 |
|
17 |
17. Atatürk İlkeleri ve İnkılap tarihi konusunda bilinçlidir ve bilgi sahibidir. |
0 |
|
18 |
18. Matematik, fen bilimleri ve kendi dalları ile ilgili mühendislik konularında yeterli altyapıya sahip olma.
|
5 |
| * Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir. |
|
|