| Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı |
| No | Temel Öğrenme Kazanımı | Katkısı* |
|
1 |
Bilgisayar yazılımı ve donanımı açıklama. |
0 |
|
2 |
Bilgisayar Teknolojileri ve Programlama alanında tanımı iyi yapılmış problemlerin çözümü için gerekli olan veri ve donanımı tanımlama. |
0 |
|
3 |
Bilgisayar ve bilgisayar ağı ile ilgili gelişmeleri bilimsel yöntem ve teknikleri kullanarak çok yönlü değerlendirme. |
0 |
|
4 |
Bilgisayarda karşılaşılan basit yazılım ve donanım arızalarını açıklama. |
0 |
|
5 |
Bilgisayar Teknolojileri ve Programlama alanında tanımı iyi yapılmış problemlerin çözümü için gerekli olan yöntemleri açıklama. |
0 |
|
6 |
Bilgi teknolojilerinin öğretim yöntem, teknik ve stratejilerini açıklama. |
0 |
|
7 |
Öğrencilerde eleştirel düşünme, yaratıcı düşünme ve problem çözme becerilerinin gelişimi için uygun yöntem ve teknikleri kullanma. |
0 |
|
8 |
Bilgisayarda karşılaşılan basit yazılım ve donanım arızalarını ve uzmanlık gerektirmeyen sorunların çözümünü planlama. |
0 |
|
9 |
Sözel, sayısal ve grafiksel anlatımla uygun teknikleri kullanma. |
0 |
|
10 |
Bilgi teknolojilerini öğrenme ve öğrenimi planlama sürecinde etkili olarak kullanma. |
0 |
|
11 |
Karşılaştığı sorunların çözümünde bireysel ve ekip olarak sorumluluk alma. |
0 |
|
12 |
Öğrencilerin bireysel, sosyal, kültürel farklılıklarını, özel ilgi ve gereksinimlerini dikkate alarak uygun eğitim ortamları düzenleyerek öğrenen merkezli bir öğretim için regekli yöntem ve teknikleri etkili bir şekilde kullanma. |
0 |
|
13 |
Kamu ve özel sektör alanlarına karşı sorumlu bir yurttaş olma. |
0 |
|
14 |
Kendi kendine öğrenme becerisi kazanarak, öğrendiği bilgileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirme. |
0 |
|
15 |
Bilgisayar Teknolojileri ve Programlama alanında bağımsız olarak öğrenmeyi ve öğrendiklerini değerlendirme. |
0 |
|
16 |
Öğrenci, öğretmen, okul yönetimi, iş veren ve müşterilerle sağlıklı iletişim kurma. |
0 |
|
17 |
Bilgisayar ve iletişim teknolojilerini etkili kullanma. |
0 |
|
18 |
Kendi mesleki performansı üzerinde düşünme ve gelişimi için girişimde bulunma. |
0 |
|
19 |
Çevresinde olan bilimsel, mesleki, sanatsal olayları güncel olarak izleme. |
0 |
| * Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir. |
|
|