Ana Sayfa     Üniversite Hakkında Bilgi     Derece Programları     Öğrenciler İçin Genel Bilgi     English  

 DERECE PROGRAMLARI


 Ön Lisans Derecesi


 Lisans Derecesi


 Yüksek Lisans Derecesi

  Ders Bilgileri
Dersin Adı : Yabancı Dil

Dersin Kodu : K ING 301

Dersin Türü : Seçmeli

Dersin Aşaması : Birinci Aşama (Lisans)

Dersin Yılı : 3

Dersin Dönemi : Tüm Yıl (32 Hafta)

Dersin AKTS Kredisi : 3

Eğitici(ler)nin Adı : Öğretmen BİLGEBERBEROĞLU

Dersin Öğrenme Kazanımları : İngilizce zamanlar´ı(tenses) kullanarak konuşabilir
Günlük konularda konularda kısa basit yazılı pasajlar yazabilir
Günlük konularda kısa basit pasajlar okuyabilir
Birlikte iki cümle kullanabilir
Amerikan ve İngiliz İngilizcesi arasındaki temel değişiklikleri fark eder
Daha etkin İngilizce kullanır
Basit seviyede ihtiyaçlarını ifade edebilir
Düşünce ve planlara ilişkin neden, görüş belirtebilir

Dersin Veriliş Şekli : Örgün (Yüz Yüze)

Dersin Önkoşulları : Yok

Ders Hakkında Önerilen Diğer Hususlar : Yok

Dersin Amacı : Bu ders öğrencilerin İngilizce olarak okuma, yazma, dinleme ve konuşma becerilerini geliştirmeyi amaçlamaktadır

Dersin İçeriği : Öğrenciler genel ve mesleki hayatlarında iletişim kurabilecekler,kendilerini ve mesleklerini pratikte ifade edebileceklerdir.

Dersin Dili : İngilizce

Dersin Yeri : Derslik


  Ders Planı
Hafta Konu Öğrencinin Ön Hazırlığı Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri
1 Ikinci sınıf Genel tekrar Ders kitabından ilgili ünite Düz anlatım, tartışma
2 Geçmiş olaylar-Geçmiş zaman (düzenli ve düzensiz) hakkında konuşmak Ders kitabından ilgili ünite Düz anlatım, tartışma
3 Sevdikleri / sevmediği + ing formu + eleme zarflar Ders kitabından ilgili ünite Düz anlatım, tartışma
4 Sevdikleri gıda-sayılan sayılamayan isimler hakkında konuşmak Ders kitabından ilgili ünite Düz anlatım, tartışma
5 Şimdiki zaman Ders kitabından ilgili ünite Düz anlatım, tartışma
6 Iyelik sıfatları / zamirleri, ´s, ait Ders kitabından ilgili ünite Düz anlatım, tartışma
7 Değil, ve zorunluluklar, tavsiye vermek Ders kitabından ilgili ünite Düz anlatım, tartışma
8 Gelecek planları hakkında konuşmak Ders kitabından ilgili ünite Düz anlatım, tartışma
9 Karşılaştırmalar, karşılaştırma yapma Ders kitabından ilgili ünite Düz anlatım, tartışma
10 Geçmiş deneyimler, macera sporları hakkında konuşmak Ders kitabından ilgili ünite Düz anlatım, tartışma
11 Basit geçmiş zaman Ders kitabından ilgili ünite Düz anlatım, tartışma
12 Teklif ve istekleri yapma ve yanıtlama Ders kitabından ilgili ünite Düz anlatım, tartışma
13 Arasınav Değerlendirme
14 Zero conditional ( if+present form) Ders kitabından ilgili ünite Düz anlatım, tartışma
15 Geçmiş,fiil + isim kombinasyonları hakkında konuşmak Ders kitabından ilgili ünite Düz anlatım, tartışma
16 Used to/ didn´t use to Ders kitabından ilgili ünite Düz anlatım, tartışma
17 Amaçlarla ilgili sebep gösterme Ders kitabından ilgili ünite Düz anlatım, tartışma
18 Kolaylıklar ve düzenli faaliyetler Ders kitabından ilgili ünite Düz anlatım, tartışma
19 Have and have got Ders kitabından ilgili ünite Düz anlatım, tartışma
20 Some, any, much, a lot of kelimelerini yiyecek ve içeceklerle karşılaştırmalı anlatım Ders kitabından ilgili ünite Düz anlatım, tartışma
21 İngiliz ve Amerikan kelimeleri Ders kitabından ilgili ünite Düz anlatım, tartışma
22 Have/ had to kelimeleriyle mevcut ve geçmiş Ders kitabından ilgili ünite Düz anlatım, tartışma
23 Yerler ve nesneler için sıfatlar; taşıma Ders kitabından ilgili ünite Düz anlatım, tartışma
24 Arasınav Değerlendirme
25 Sıfatlar Ders kitabından ilgili ünite Düz anlatım, tartışma
26 Seyahat, fiil + isim kombinasyonları Ders kitabından ilgili ünite Düz anlatım, tartışma
27 Yet ve already´le şimdiki zaman Ders kitabından ilgili ünite Düz anlatım, tartışma
28 Could ve be good at kelimelerinin kullanılması Ders kitabından ilgili ünite Düz anlatım, tartışma
29 Koşul ( if+simple present +will) Ders kitabından ilgili ünite Düz anlatım, tartışma
30 Gelecek olasılıklarıyla lgili konuşma Ders kitabından ilgili ünite Düz anlatım, tartışma
31 Genel tekrar Ders kitabından ilgili ünite Düz anlatım, tartışma
32/33/34 Final sınavı Değerlendirme


  Önerilen Kaynak ve Okumalar
Kaynak Türü Kaynak Adı
Ders Notu ve Kitaplar   LANGUAGE TO GO PRE-INTERMEDIATE UNITS1-20(FOR ADULTNNIGHAMLEARNERS OF ENGLISH) GILLIE CUNNINGHAM SUE MOHAMED
Diğer Kaynaklar  PHRASEBOOK- WORKBOOK- WORKSHEETS- CLASS CDs


  Değerlendirme (Sınav) Yöntemleri ve Kriterleri
Yarıyıl/Yıl İçi Değerlendirmeleri Sayısı Katkı Yüzdesi
    Ara Sınavlar (Yazılı, Sözlü, vs.) 2 0
    Ödev/Proje/Diğer 0 100
Toplam 100
Yarıyıl/Yıl İçi Değerlendirmelerinin Başarıya Katkısı 40
 
Yarıyıl/Yıl Sonu Değerlendirmesi 100
Yarıyıl/Yıl Sonu Değerlendirmesinin Başarıya Katkısı 60
Toplam 100

  Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı
No Temel Öğrenme Kazanımı Katkısı*
1 Piyano Eğitim Programını yerine getirme yetisine sahip olur. 2
2 Piyano Eğitim Programında yeralan eserleri teknik ve müzikal anlamda icra eder. 0
3 Mesleki bilgi birikimiyle ulusal ve uluslararası müzik literatürünü tanımaya yönelik teorik çalışmalar yapar. 4
4 Konser ve sınavlardaki seçili eserlerin ezber çalınması zorunluluğu sebebiyle müzikal hafızası gelişim gösterir. 0
5 Mesleki bilgi birikimiyle ulusal ve uluslararası müzik literatürünü tanımaya yönelik pratik çalışmalar yapar. 5
6 Eğitim Programındaki seçili eserleri teknik ve müzikal anlamda icra edebilir. 0
7 Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilir. 4
8 Piyano eğitimini öğrenme ve geliştirmeye ilişkin olumlu tutum kazanır. 4
9 Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir ve icra eder. 3
10 Üzerine düşen sorumluluğun bilincinde ulusal ve uluslar arası bir sanatçı olma duyarlılığını kazanır. 3
11 Sanat ahlakına ve mesleki disipline sahip olma alışkanlığı ve bilincini kazanır. 3
12 Meslektaşlarıyla biraraya gelip icra aşamasında müzikal birliktelik yetisi kazanır. 1
13 Sahne üzerinde müzikal teknik ve yöntemlerle çalacağı eserleri solo ya da herhangi bir enstürümana ve gruba piyano ile eşlik edebilir. 0
14 Eserleri teknik ve müzikal olarak deşifre edebilme yetisi kazanır. 0
15 Mesleki gelişimin yanı sıra bireysel gelişimi için bilimsel, sosyal, kültürel ve sportif alanlarda kendini sürekli geliştirir. 4
* Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir.

  Öğrenci İş Yükü - AKTS
Çalışmalar Sayısı Süresi (Saat) Toplam İş Yükü (Saat)
Ders ile İlgili Çalışmalar
    Ders (Sınav haftaları dahil değildir) 32 2 64
    Sınıf Dışı Ders Çalışma (Ön çalışma, pekiştirme) 32 0 0
Değerlendirmeler ile İlgili Çalışmalar
    Ödev, Proje, Diğer 0 0 0
    Ara Sınavlar (Yazılı, Sözlü, vs.) 2 4 8
    Yarıyıl/Yıl Sonu/Final Sınavı 1 2 2
Toplam İş Yükü: 74
Toplam İş Yükü / 25 (s): 2.96
Dersin AKTS Kredisi: 3