|
Ders Planı |
| Hafta | Konu | Öğrencinin Ön Hazırlığı | Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri |
|
1 |
Ikinci sınıf Genel tekrar |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
2 |
Geçmiş olaylar-Geçmiş zaman (düzenli ve düzensiz) hakkında konuşmak |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
3 |
Sevdikleri / sevmediği + ing formu + eleme zarflar |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
4 |
Sevdikleri gıda-sayılan sayılamayan isimler hakkında konuşmak |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
5 |
Şimdiki zaman |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
6 |
Iyelik sıfatları / zamirleri, ´s, ait |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
7 |
Değil, ve zorunluluklar, tavsiye vermek |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
8 |
Gelecek planları hakkında konuşmak |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
9 |
Karşılaştırmalar, karşılaştırma yapma |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
10 |
Geçmiş deneyimler, macera sporları hakkında konuşmak |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
11 |
Basit geçmiş zaman |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
12 |
Teklif ve istekleri yapma ve yanıtlama |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
13 |
Arasınav |
|
Değerlendirme |
|
14 |
Zero conditional ( if+present form) |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
15 |
Geçmiş,fiil + isim kombinasyonları hakkında konuşmak |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
16 |
Used to/ didn´t use to |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
17 |
Amaçlarla ilgili sebep gösterme |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
18 |
Kolaylıklar ve düzenli faaliyetler |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
19 |
Have and have got |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
20 |
Some, any, much, a lot of kelimelerini yiyecek ve içeceklerle karşılaştırmalı anlatım |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
21 |
İngiliz ve Amerikan kelimeleri |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
22 |
Have/ had to kelimeleriyle mevcut ve geçmiş |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
23 |
Yerler ve nesneler için sıfatlar; taşıma |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
24 |
Arasınav |
|
Değerlendirme |
|
25 |
Sıfatlar |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
26 |
Seyahat, fiil + isim kombinasyonları |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
27 |
Yet ve already´le şimdiki zaman |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
28 |
Could ve be good at kelimelerinin kullanılması |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
29 |
Koşul ( if+simple present +will) |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
30 |
Gelecek olasılıklarıyla lgili konuşma |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
31 |
Genel tekrar |
Ders kitabından ilgili ünite |
Düz anlatım, tartışma |
|
32/33/34 |
Final sınavı |
|
Değerlendirme |
|
|
| Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı |
| No | Temel Öğrenme Kazanımı | Katkısı* |
|
1 |
Piyano Eğitim Programını yerine getirme yetisine sahip olur. |
2 |
|
2 |
Piyano Eğitim Programında yeralan eserleri teknik ve müzikal anlamda icra eder. |
0 |
|
3 |
Mesleki bilgi birikimiyle ulusal ve uluslararası müzik literatürünü tanımaya yönelik teorik çalışmalar yapar. |
4 |
|
4 |
Konser ve sınavlardaki seçili eserlerin ezber çalınması zorunluluğu sebebiyle müzikal hafızası gelişim gösterir. |
0 |
|
5 |
Mesleki bilgi birikimiyle ulusal ve uluslararası müzik literatürünü tanımaya yönelik pratik çalışmalar yapar. |
5 |
|
6 |
Eğitim Programındaki seçili eserleri teknik ve müzikal anlamda icra edebilir. |
0 |
|
7 |
Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilir. |
4 |
|
8 |
Piyano eğitimini öğrenme ve geliştirmeye ilişkin olumlu tutum kazanır. |
4 |
|
9 |
Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir ve icra eder. |
3 |
|
10 |
Üzerine düşen sorumluluğun bilincinde ulusal ve uluslar arası bir sanatçı olma duyarlılığını kazanır. |
3 |
|
11 |
Sanat ahlakına ve mesleki disipline sahip olma alışkanlığı ve bilincini kazanır. |
3 |
|
12 |
Meslektaşlarıyla biraraya gelip icra aşamasında müzikal birliktelik yetisi kazanır. |
1 |
|
13 |
Sahne üzerinde müzikal teknik ve yöntemlerle çalacağı eserleri solo ya da herhangi bir enstürümana ve gruba piyano ile eşlik edebilir. |
0 |
|
14 |
Eserleri teknik ve müzikal olarak deşifre edebilme yetisi kazanır. |
0 |
|
15 |
Mesleki gelişimin yanı sıra bireysel gelişimi için bilimsel, sosyal, kültürel ve sportif alanlarda kendini sürekli geliştirir. |
4 |
| * Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir. |
|
|