Bilgi |
Kuramsal |
Pazarlama alanında güncel bilgiler ile desteklenmiş temel düzeydeki kuramsal bilgilere sahip olma.
|
|
Uygulamalı |
Pazarlama alanında güncel bilgiler ile desteklenmiş temel düzeydeki uygulamalı bilgilere sahip olma.
|
Beceriler |
Kavramsal/Bilişsel |
Pazarlama alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri aynı alanda bir ileri eğitim düzeyinde veya aynı düzeydeki bir alanda kullanabilme becerileri kazanma.
|
|
Uygulamalı |
Pazarlama alanında edindiği bilgi ve becerileri kullanarak, pazarlamaya ait herhangi bir sorunu temel düzeyde analiz etme, yorumlama, sorgulayabilme eleştirebilme ve çözüm arama yetisine sahip olma.
|
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
Pazarlama ile ilgili temel düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme
yetkinliği kazanma.
Pazarlama ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan sorunları çözmek için bireysel yada
ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme.
Sorumluluğu olduğu personelin gelişimlerine yönelik etkinlikleri yürütebilme.
|
|
Öğrenme Yetkinliği |
Pazarlama konusunda edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirebilme
eksikliklerini belirleyebilme ve bu eksiklikleri karşılayabilme yetkinliğine sahip
olma.
Yaşamboyu öğrenme bilinci kazanmış yetkinliğine sahip olma.
|
|
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
Pazarlama ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini yazılı, sözlü ve görsel iletişim yoluyla aktarabilme.
Pazarlama ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme.
Pazarlama alanındaki bilgileri izleyebilme, meslektaşları ve kendi uyruğundan olmayan kişilerle iletişim kurabilmek için temel düzeyde yabancı dil bilgisine sahip olma.
Pazarlama alanının gerektirdiği temel bilgisayar kullanımı ile birlikte internet teknolojileri temel düzeyde kullanabilme.
|
|
Alana Özgü ve Mesleki Yetkinlik |
Pazarlama alanında herhangi bir verinin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının
duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip
olma.
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre
koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma.
|
|