Ana Sayfa     Üniversite Hakkında Bilgi     Derece Programları     Öğrenciler İçin Genel Bilgi     English  
Ceyhan Meslek Yüksekokulu >>Pazarlama

 DERECE PROGRAMLARI


 Ön Lisans Derecesi


 Lisans Derecesi


 Yüksek Lisans Derecesi

  Bilgi
Kuramsal   Pazarlama alanında güncel bilgiler ile desteklenmiş temel düzeydeki kuramsal bilgilere sahip olma.
Uygulamalı  Pazarlama alanında güncel bilgiler ile desteklenmiş temel düzeydeki uygulamalı bilgilere sahip olma.
  Beceriler
Kavramsal/Bilişsel  Pazarlama alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri aynı alanda bir ileri eğitim düzeyinde veya aynı düzeydeki bir alanda kullanabilme becerileri kazanma.
Uygulamalı  Pazarlama alanında edindiği bilgi ve becerileri kullanarak, pazarlamaya ait herhangi bir sorunu temel düzeyde analiz etme, yorumlama, sorgulayabilme eleştirebilme ve çözüm arama yetisine sahip olma.
  Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği   Pazarlama ile ilgili temel düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme yetkinliği kazanma.
 Pazarlama ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan sorunları çözmek için bireysel yada ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme.
 Sorumluluğu olduğu personelin gelişimlerine yönelik etkinlikleri yürütebilme.
Öğrenme Yetkinliği  Pazarlama konusunda edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirebilme eksikliklerini belirleyebilme ve bu eksiklikleri karşılayabilme yetkinliğine sahip olma.
 Yaşamboyu öğrenme bilinci kazanmış yetkinliğine sahip olma.
İletişim ve Sosyal Yetkinlik  Pazarlama ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini yazılı, sözlü ve görsel iletişim yoluyla aktarabilme.
 Pazarlama ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilme.
 Pazarlama alanındaki bilgileri izleyebilme, meslektaşları ve kendi uyruğundan olmayan kişilerle iletişim kurabilmek için temel düzeyde yabancı dil bilgisine sahip olma.
  Pazarlama alanının gerektirdiği temel bilgisayar kullanımı ile birlikte internet teknolojileri temel düzeyde kullanabilme.
Alana Özgü ve Mesleki Yetkinlik  Pazarlama alanında herhangi bir verinin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olma.
 Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma.