| Bilgi |
| Kuramsal |
• Matematik ve fiziğin, mühendisliğin temellerini oluşturan dallarında yetkinliğe sahip olma
• Elektrik-elektronik mühendisliğinin temel konularındaki ana bilgilere hakim olma
• Temel mühendislik ve elektrik-elektronik mühendisliği konularında edinilen bilgilerin oluşturduğu işlevsel bütünlüğü kavrama
|
|
| Uygulamalı |
• Edinilen mesleki bilgilerden yola çıkarak problem saptama, saptanan problemi analiz edebilme
|
| Beceriler |
| Kavramsal/Bilişsel |
• Temel mühendislik bilgilerini kullanarak verilen kuramsal bir problemi bilimsel olarak formüle edebilme ve çözebilme
• Bilgisayar ve bilişim teknolojilerine yatkınlık
• İngilizce olarak yazılmış, mesleği ile ilgili ya da daha genel bir bilimsel metni ana hatlarıyla anlayacak düzeyde İngilizce bilme
|
|
| Uygulamalı |
• Elektrik-elektronik mühendisliği bilgilerini mesleğe özgü alet ve cihazlar üzerinde uygulayabilme
• Bildiği bir programlama dilinde belirli bir amaca yönelik bilgisayar programı yazabilme
|
| Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
| Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
• Gerektiğinde bireysel olarak, hedef odaklı bir çalışma programı oluşturmak suretiyle veya sorumlulukların paylaşıldığı bir grubun içinde uyumlu çalışabilme yeteneği
|
|
| Öğrenme Yetkinliği |
• Bilgiye erişebilmek icin uygun kaynakları belirleme, onlara ulaşma ve verimli şekilde kullanma becerisi
|
|
| İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
• Uygun bir dil ve tarz ile insanlarla iletişim kurabilme
|
|
| Alana Özgü ve Mesleki Yetkinlik |
• Özelde mesleğinin ve genelde profesyonel hayatın gerektirdiği etik değerleri özümseme
• İçinde yaşadığı toplumun, dünyanın ve çağın, bilimsel, sosyal, tarihi, ekonomik ve politik olguları hakkında farkındalık
|
|