Bilgi |
Kuramsal |
Kimya alanında bilgisine güvenir, bildiklerini yaşam ve sanayi ile ilişkilendirir.
Dünyadaki gelişmeleri, sanayideki yönlenmeleri izler, algılar ve değerlendirebilir.
Yaşam boyu öğrenme bilincini kazanır ve bilgisini yenileyebilir.
Bilgiye ulaşma ve bilgilerini diğer bilim alanları ile ilişkilendirebilir.
|
|
Uygulamalı |
Öğrenmede ve bilgileri uygulamada, bilgilerin birleştirilmesi gereğini kavrar ve toplam kalite bilincini algılayabilir.
Kaynak kullanımında, ülke kaynaklarına bağlı teknoloji oluşturulmasında bilgi sahibidir.
|
Beceriler |
Kavramsal/Bilişsel |
Bildiklerini, konuya yakın ya da uzak kişilere somutlaştırarak aktarabilir.
Yeni bilgi ve teknolojiye ulaşma yetisi kazanır.
Yaratıcı düşünmeyi öğrenir ve alanında sorunlara çözüm üretebilir.
|
|
Uygulamalı |
Muhakeme yeteneğine sahiptir, bilgileri ilişkilendirebilir, bildiklerini uygulamaya aktarabilir.
Laboratuar düzeneklerini kurabilir ve tek başına karar verebilir.
|
Kişisel ve Mesleki Yetkinlikler |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
Kimya alanında mevcut teknolojiyi izler ve katma değer kazandırabilir.
|
|
Öğrenme Yetkinliği |
Kimya alanında ufku açıktır, gelişmeleri izler, alanındaki yönlenmeleri izleme yetisi kazanır.
|
|
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
Bilgi paylaşımını bilir, takım çalışmasına katılabilir ve takımı yönlendirebilir.
|
|
Alana Özgü ve Mesleki Yetkinlik |
Evrensel düşünme ve eleştirel bakış özelliği kazanır.
|
|