|
Ders Planı |
| Hafta | Konu | Öğrencinin Ön Hazırlığı | Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri |
|
1 |
Basic questions |
Onceki konuları gozden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
2 |
Present Tense of "Be" |
Onceki konuları gozden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
3 |
Basic Questions using was/ were/ am/ is / are |
Onceki konuları gozden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
4 |
Simple Present Tense |
Onceki konuları gozden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
5 |
Simple Past of Be |
Onceki konuları gozden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
6 |
Simple Past Tense |
Onceki konuları gozden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
7 |
Simple Past Tense |
Onceki konuları gozden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
8 |
Arasınav |
Onceki konuları gozden gecirme |
Exam |
|
9 |
Simple Past Tense |
Onceki konuları gozden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
10 |
Modals |
Onceki konuları gozden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
11 |
Prepositions of Place |
Onceki konuları gozden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
12 |
Prepositions of Time |
Onceki konuları gozden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
13 |
Future Tense( Be going to) |
Onceki konuları gozden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
14 |
Future Tense ( Be Going to) |
Onceki konuları gozden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
15 |
Revision |
Onceki konuları gozden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
16/17 |
Final Sınavı |
Onceki konuları gozden gecirme |
Exam |
|
|
| Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı |
| No | Temel Öğrenme Kazanımı | Katkısı* |
|
1 |
Mesleki etik ilkelere uygun davranır |
0 |
|
2 |
Ülkemizdeki spor örgütlerini tanımlar ve sorunlarını ve politikalarının açıklar |
3 |
|
3 |
Spor örgütlerinin yönetimi ile ilişkili bilgi, beceri ve değerleri üst düzeyde kavrar. |
5 |
|
4 |
Spor organizasyonlarının iç ve dış çevre analizini yapar, problemlerini çözer ve değişen koşullara uygun kararlar alır. |
0 |
|
5 |
Yönetim fonksiyonlarını ve organizasyon ilkelerini spor organizasyonlarına uygular. |
4 |
|
6 |
Etkin dinleme, empati kurma, kendini ifade etme gibi liderlik ve sporda yönetcilik ile ilgili tutum ve beceri geliştirir |
4 |
|
7 |
Mesleki gelişimlerinin yanı sıra ilgi ve yetenekleri doğrultusunda bilimsel, kültürel, sanatsal ve sosyal alanlarda eğitim gereksinimlerini belirleyerek kendini sürekli geliştirir. |
3 |
|
8 |
Spor tesislerini ve teknolojilerini tanır ve gelişimlerini takip eder ve bilgi teknolojilerini spor bilimlerine uygun kullanır |
4 |
|
9 |
Genel insan anatomisi ve fizyolojisi hakkında bilgi sahibi olur. |
0 |
|
10 |
Spor örgütlerinin örgüt kültürünü ve etik değerlerini yönetsel karar alma sürecinde nasıl etkilediğini kavrar. |
0 |
|
11 |
Spor bilgisi ve kültürünü kazanır, olimpizm felsefesini benimser ve bunu topluma anlatabilme ve yayma becerilerine sahip olur. |
0 |
|
12 |
Seçmiş olduğu spor branşının teknik taktik ve yönetsel becerilerini kavrar ve yorumlar. |
0 |
|
13 |
Sporun hukuksal boyutunu açıklar ve spor yönetimi sürecinde iletişim becerilerini kullanır. |
0 |
|
14 |
Spor örgüt ve organizasyonları için stratejiler geliştirir, bütçeleri, gelir kaynaklarını ve harcamaları değerlendirir ve spor pazarlaması unsurlarını açıklar. |
0 |
|
15 |
Spor sosyolojisi ve psikolojisi ışığında bireysel ve ekip çalışmalarında sorumluluk alır ve alınan görevi etkin bir şekilde yerine getirir. |
0 |
|
16 |
Sporcuların kişisel ve kültürel farklılıklar konusunda duyarlı ve hoşgörülü davranır. |
0 |
|
17 |
Bilgi teknolojilerini etkin olarak kullanır |
0 |
|
18 |
Mesleki ve bireysel gelişim için; yabancı dil öğrenme, araştırma, keşfetme, alternatif çözüm yolları üretme, bilimsel bilgiye ulaşma, eleştirel düşünme ve tartışma becerilerine sahiptir. |
5 |
|
19 |
Çalıştığı ortamda ve meslektaşlarıyla işbirliği ve dayanışma içinde davranır. |
0 |
|
20 |
Beslenmenin sağlık ve performans açısından önemini bilir. |
0 |
| * Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir. |
|
|