|
Ders Planı |
| Hafta | Konu | Öğrencinin Ön Hazırlığı | Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri |
|
1 |
Introducing yourself-plurals-what is /are-to be questions-nationalities and countries(week1) |
Onceki konuları gozden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
2 |
Possessive (‘s) and adjectives-present simple-Describing a special/typical day (week2) |
Onceki konuları gozden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
3 |
Present simple questions and negatives-adjectives-verbs-nouns (week3) |
Onceki konuları gozden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
4 |
Talking about a holiday- a, an, any, some (week4) |
Onceki konuları gozden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
5 |
Talking about possessions-have/has got(week5) |
Onceki konuları gozden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
6 |
Asking for information in a shop- there is /are – a, an, any, some(week6) |
Onceki konuları gozden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
7 |
Adverbs of frequency-class survey on weekend activitiessa) |
Onceki konuları gozden gecirme |
Exam |
|
8 |
Midterm test (visa) |
Onceki konuları gozden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
9 |
Prepositions of place-telling where things are- present continuous for now |
Onceki konuları gozden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
10 |
Making requests-ordering food and drinks in a cafe-‘can’ for ability |
Onceki konuları gozden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
11 |
Was/were |
Onceki konuları gozden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
12 |
Simple.past tense |
Onceki konuları gozden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
13 |
Simple past tense |
Onceki konuları gozden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
14 |
Simple past tense |
Onceki konuları gozden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
15 |
Revision of tenses |
Onceki konuları gozden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
16/17 |
Final exam |
Onceki konuları gozden gecirme |
Exam |
|
|
| Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı |
| No | Temel Öğrenme Kazanımı | Katkısı* |
|
1 |
Sanat eğitimi programının öğretiminde kullanılan yöntem, teknik ve stratejileri bilir ve uygular. |
0 |
|
2 |
Görsel sanatların temel alanlarında üretici etkinlikte bulunabilecek bilgiye ve uygulama becerisini kazanır. |
0 |
|
3 |
İnsan topluluklarının ve uygarlıkların oluşum süreçlerini ve özelliklerini açıklar. |
0 |
|
4 |
Öğretim materyallerinin kullanılması ve geliştirilmesi yeterliliğini kazanır. |
0 |
|
5 |
Güzel Sanatlar alanının temel kavram ve ilkelerini bilir ve uygular. |
0 |
|
6 |
İlköğretim I.-II. kademe ve ortaöğretim öğrencilerinin gelişim özelliklerini tanır. |
0 |
|
7 |
Sanatın üretim ve öğretilmesi süreçlerini etkileyebilecek ulusal ve uluslararası kültürel unsurları tanır. |
4 |
|
8 |
Görsel sanatlar öğretmenliği ile ilgili gelişmeleri bilimsel , sanatsal yöntem ve teknikleri kullanarak çok yönlü değerlendirir. |
0 |
|
9 |
Öğrencilerde eleştirel düşünce, yaratıcı düşünme ve problem çözme becerilerinin gelişimi için uygun yöntem ve teknikleri kullanır. |
0 |
|
10 |
Sınıf yönetimiyle ilgili bilgi ve becerileri etkin bir biçimde kullanır. |
0 |
|
11 |
Sanat eğitiminin temel kavramlarını ve sanat eğitimi araştırma süreç ve tekniklerini gelişmelere uygun biçimde kullanır. |
0 |
|
12 |
Plastik sanatların temel alanlarında kullanılan malzemeleri, yöntemleri ve teknikleri tanır ve uygular. |
0 |
|
13 |
Eğitim öğretim süreçlerini etkin bir şekilde planlar ve programlar. |
0 |
|
14 |
Duygularını ifade edebilme, bağımsız düşünebilme ve sosyal duyarlılık oluşturabilme becerisini geliştirir. |
0 |
|
15 |
Dinamik bir sanat eğitimcisi olarak, bilgi teknolojilerinin gelişimine uyum sağlamada gerekli bilinci, sorumluluğu , becerileri kazanır. |
0 |
|
16 |
Birikimleriyle başka alanlara da katkı yapar. |
3 |
|
17 |
Programın öngördüğü düzeyde yabancı dil bilir. |
5 |
|
18 |
Öğrencileriyle, öğretmen arkadaşlarıyla, okul yönetimi ve ailelerle etkili ve sağlıklı iletişim kurar. |
0 |
|
19 |
Bireyi bilişsel, devinişsel, duyuşsal yönleriyle bir bütün olarak ele alır. |
0 |
|
20 |
Bir kültür ve tarih mirası olan müzelerden etkin bir eğitim ortamı olarak yararlanma ve tarihi değerlere sahip çıkma bilinci kazanır. |
0 |
| * Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir. |
|
|