Ana Sayfa     Üniversite Hakkında Bilgi     Derece Programları     Öğrenciler İçin Genel Bilgi     English  

 DERECE PROGRAMLARI


 Ön Lisans Derecesi


 Lisans Derecesi


 Yüksek Lisans Derecesi

  Ders Bilgileri
Dersin Adı : İngilizce

Dersin Kodu : IN 106

Dersin Türü : Zorunlu

Dersin Aşaması : Birinci Aşama (Lisans)

Dersin Yılı : 1

Dersin Dönemi : Bahar (16 Hafta)

Dersin AKTS Kredisi : 2

Eğitici(ler)nin Adı : Okutman ELA GÜRSOY

Dersin Öğrenme Kazanımları : Make students require English for both professional and social reasons
Can use English in a number of international situations
Can interact for actions happening now
Can ask / answer questions with adjectives and large numbers
Can practise asking / answering and writing a description with connecting words
Can offer advices and suggestions
Can talk about best and worst
Can practise ilnesses, the parts of the body and language for making and accepting excuses
Make students talk about past and storytelling

Dersin Veriliş Şekli : Örgün (Yüz Yüze)

Dersin Önkoşulları : IN 101 İngilizce

Ders Hakkında Önerilen Diğer Hususlar : Yok

Dersin Amacı : Öğrencilerin temel İngilizce gramerini öğrenmesi

Dersin İçeriği : Temel İngilizce gramer konulari ve basit konusma kaliplari

Dersin Dili : İngilizce

Dersin Yeri : Derslik


  Ders Planı
Hafta Konu Öğrencinin Ön Hazırlığı Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri
1 Making requests yok Translation and Communicative Method
2 Past simple ( regular verbs)Positive and negative önceki konuları gözden gecirme Translation and Communicative Method
3 Past Simple ( İrregular verbs) önceki konuları gözden gecirme Translation and Communicative Method
4 Past simple questions önceki konuları gözden gecirme Translation and Communicative Method
5 Questions with how + adjective önceki konuları gözden gecirme Translation and Communicative Method
6 Expressions of quantity önceki konuları gözden gecirme Translation and Communicative Method
7 “Going to” for future plans önceki konuları gözden gecirme Translation and Communicative Method
8 Mid-term exam önceki konuları gözden gecirme Translation and Communicative Method
9 Prepositions of movement önceki konuları gözden gecirme Translation and Communicative Method
10 Linking Words: Because, So, But and Although önceki konuları gözden gecirme Translation and Communicative Method
11 Time Prepositions (in, on, at) önceki konuları gözden gecirme Translation and Communicative Method
12 Comparatives and Superlatives önceki konuları gözden gecirme Translation and Communicative Method
13 Permission and Request önceki konuları gözden gecirme Translation and Communicative Method
14 Should for advise, Suggestions önceki konuları gözden gecirme Translation and Communicative Method
15 Would like/ like , Would prefer/ prefer / revision önceki konuları gözden gecirme Translation and Communicative Method
16/17 Final exam önceki konuları gözden gecirme Translation and Communicative Method


  Önerilen Kaynak ve Okumalar
Kaynak Türü Kaynak Adı
Ders Notu ve Kitaplar  Language to go Elementary Simon le Maistre and Carina Lewis Students´ book Teacher´s book Phrase book and worksheets
 Tom Hutchinson, English for life, Oxford
Diğer Kaynaklar


  Değerlendirme (Sınav) Yöntemleri ve Kriterleri
Yarıyıl/Yıl İçi Değerlendirmeleri Sayısı Katkı Yüzdesi
    Ara Sınavlar (Yazılı, Sözlü, vs.) 1 100
    Ödev/Proje/Diğer 0 0
Toplam 100
Yarıyıl/Yıl İçi Değerlendirmelerinin Başarıya Katkısı 40
 
Yarıyıl/Yıl Sonu Değerlendirmesi 100
Yarıyıl/Yıl Sonu Değerlendirmesinin Başarıya Katkısı 60
Toplam 100

  Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı
No Temel Öğrenme Kazanımı Katkısı*
1 Bilgisayar sistemlerini ve programlarını kullanır 3
2 İstatistiksel analiz yöntemlerini uygular 0
3 İstatistiksel sonuç çıkarım (tahmin, hipotez testi, v.b.) yapar 0
4 İstatistiksel teknikleri kullanarak farklı disiplinlerin problemlerine çözüm üretir 0
5 Görsel, veritabanı ve web programlama tekniklerini anlar ve nesnel program yazabilme yeteneğine sahip olur 3
6 İstatistiksel paket programları kullanarak model oluşturur ve analiz yapar 0
7 İstatistiksel metotlar arasındaki farkı ayırt eder 0
8 İstatistik ile ilişkili disiplinler arasındaki etkileşimin farkında olur 1
9 İstatistiksel yöntemleri kullanarak elde edilen sonuçları sözlü ve görsel olarak sunar 0
10 Bireysel ve ortaklaşa olarak etkili ve üretken çalışma yapma becerisine sahip olur 0
11 İstatistiğin kullanıldığı bilim alanları ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerlere sahip olur. 0
12 Olasılık, İstatistik ve Matematiğin temel kavram ve ilkelerini açıklar 0
13 Yaşamda istatistiğin yerini ve önemini belirtir 0
14 İktisadi ve hukuksal temel kavram ve ilkeleri tanımlar 0
15 Karşılaşılabileceği sorunlar karşısında, sayısal ve istatistiksel çözümler üretir 0
16 Matematiksel ve istatistiksel teknikleri kullanarak rasgelelik içeren problemlere model kurma, çözme ve yorumlama 0
17 İstatistiksel verilerin elde edilmesi ve/veya düzenlenmesi için uygun yöntem ve teknikleri kullanır 0
18 Mesleki gelişimlerinin yanı sıra ilgi ve yetenekleri doğrultusunda bilimsel, kültürel, sanatsal ve sosyal alanlarda eğitim gereksinimlerini belirleyerek kendini sürekli geliştirir 0
* Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir.

  Öğrenci İş Yükü - AKTS
Çalışmalar Sayısı Süresi (Saat) Toplam İş Yükü (Saat)
Ders ile İlgili Çalışmalar
    Ders (Sınav haftaları dahil değildir) 14 2 28
    Sınıf Dışı Ders Çalışma (Ön çalışma, pekiştirme) 14 2 28
Değerlendirmeler ile İlgili Çalışmalar
    Ödev, Proje, Diğer 0 0 0
    Ara Sınavlar (Yazılı, Sözlü, vs.) 1 2 2
    Yarıyıl/Yıl Sonu/Final Sınavı 1 2 2
Toplam İş Yükü: 60
Toplam İş Yükü / 25 (s): 2.4
Dersin AKTS Kredisi: 2