|
Ders Planı |
| Hafta | Konu | Öğrencinin Ön Hazırlığı | Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri |
|
1 |
Introducing yourself-plurals-what is /are-to be questions-nationalities and countries |
yok |
Translation and Communicative Method |
|
2 |
Possessive (‘s) and adjectives-present simple-Describing a special/typical day |
önceki konuları gözden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
3 |
Present simple questions and negatives-adjectives-verbs-nouns |
önceki konuları gözden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
4 |
Talking about a holiday- a, an, any, some |
önceki konuları gözden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
5 |
Talking about possessions-have/has got |
önceki konuları gözden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
6 |
Talking about sports you like/hate-verb + -ing |
önceki konuları gözden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
7 |
Adverbs of frequency-class survey on weekend activities |
önceki konuları gözden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
8 |
Midterm test (visa) |
önceki konuları gözden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
9 |
Prepositions of place-telling where things are- present continuous for now |
önceki konuları gözden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
10 |
Making requests-ordering food and drinks in a cafe-‘can’ for ability |
önceki konuları gözden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
11 |
Past simple of ‘be’ and regular verbs-discussion what you did last week |
önceki konuları gözden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
12 |
Simple Past Tense |
önceki konuları gözden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
13 |
Simple Past Tense |
önceki konuları gözden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
14 |
Simple Past Tense |
önceki konuları gözden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
15 |
Revision |
Onceki konuları gözden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
16/17 |
Final exam |
önceki konuları gözden gecirme |
Translation and Communicative Method |
|
|
| Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı |
| No | Temel Öğrenme Kazanımı | Katkısı* |
|
1 |
Bilgisayar sistemlerini ve programlarını kullanır |
0 |
|
2 |
İstatistiksel analiz yöntemlerini uygular |
0 |
|
3 |
İstatistiksel sonuç çıkarım (tahmin, hipotez testi, v.b.) yapar |
0 |
|
4 |
İstatistiksel teknikleri kullanarak farklı disiplinlerin problemlerine çözüm üretir |
0 |
|
5 |
Görsel, veritabanı ve web programlama tekniklerini anlar ve nesnel program yazabilme yeteneğine sahip olur |
0 |
|
6 |
İstatistiksel paket programları kullanarak model oluşturur ve analiz yapar |
0 |
|
7 |
İstatistiksel metotlar arasındaki farkı ayırt eder |
0 |
|
8 |
İstatistik ile ilişkili disiplinler arasındaki etkileşimin farkında olur |
0 |
|
9 |
İstatistiksel yöntemleri kullanarak elde edilen sonuçları sözlü ve görsel olarak sunar |
2 |
|
10 |
Bireysel ve ortaklaşa olarak etkili ve üretken çalışma yapma becerisine sahip olur |
3 |
|
11 |
İstatistiğin kullanıldığı bilim alanları ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerlere sahip olur. |
0 |
|
12 |
Olasılık, İstatistik ve Matematiğin temel kavram ve ilkelerini açıklar |
0 |
|
13 |
Yaşamda istatistiğin yerini ve önemini belirtir |
0 |
|
14 |
İktisadi ve hukuksal temel kavram ve ilkeleri tanımlar |
0 |
|
15 |
Karşılaşılabileceği sorunlar karşısında, sayısal ve istatistiksel çözümler üretir |
0 |
|
16 |
Matematiksel ve istatistiksel teknikleri kullanarak rasgelelik içeren problemlere model kurma, çözme ve yorumlama |
0 |
|
17 |
İstatistiksel verilerin elde edilmesi ve/veya düzenlenmesi için uygun yöntem ve teknikleri kullanır |
0 |
|
18 |
Mesleki gelişimlerinin yanı sıra ilgi ve yetenekleri doğrultusunda bilimsel, kültürel, sanatsal ve sosyal alanlarda eğitim gereksinimlerini belirleyerek kendini sürekli geliştirir |
4 |
| * Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir. |
|
|