|
Ders Planı |
| Hafta | Konu | Öğrencinin Ön Hazırlığı | Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri |
|
1 |
ilgili konu ile literatür taraması ve düzenli gelişme toplantıları |
Literatür taraması |
Araştırma |
|
2 |
ilgili konu ile literatür taraması ve düzenli gelişme toplantıları |
Literatür taraması |
Araştırma |
|
3 |
ilgili konu ile literatür taraması ve düzenli gelişme toplantıları |
Literatür taraması |
Araştırma |
|
4 |
ilgili konu ile literatür taraması ve düzenli gelişme toplantıları |
Literatür taraması |
Araştırma |
|
5 |
ilgili konu ile literatür taraması ve düzenli gelişme toplantıları |
Literatür taraması |
Araştırma |
|
6 |
ilgili konu ile literatür taraması ve düzenli gelişme toplantıları |
Literatür taraması |
Araştırma |
|
8 |
Vize |
|
|
|
9 |
ilgili konu ile literatür taraması ve düzenli gelişme toplantıları |
Literatür taraması |
Araştırma |
|
10 |
ilgili konu ile literatür taraması ve düzenli gelişme toplantıları |
Literatür taraması |
Araştırma |
|
11 |
ilgili konu ile literatür taraması ve düzenli gelişme toplantıları |
Literatür taraması |
Araştırma |
|
13 |
ilgili konu ile literatür taraması ve düzenli gelişme toplantıları |
Literatür taraması |
Araştırma |
|
14 |
ilgili konu ile literatür taraması ve düzenli gelişme toplantıları |
Literatür taraması |
Araştırma |
|
15 |
ilgili konu ile literatür taraması ve düzenli gelişme toplantıları |
Literatür taraması |
Araştırma |
|
16/17 |
Final |
|
|
|
|
| Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı |
| No | Temel Öğrenme Kazanımı | Katkısı* |
|
1 |
Bilgisayar sistemlerini ve programlarını kullanır |
2 |
|
2 |
İstatistiksel teknikleri kullanarak farklı disiplinlerin problemlerine çözüm üretir |
3 |
|
3 |
Görsel, veritabanı ve web programlama tekniklerini anlama ve nesnel program yazabilme yeteneğine sahip olma |
2 |
|
4 |
Çeşitli mühendislik teknikleri ve becerileri ile donanımlı olma |
3 |
|
5 |
Teknik, ekonomik, çevresel, üretilebilirlik, sürdürülebilirlik sınırlamaları dâhilinde çeşitli mühendislik ihtiyaçlarını karşılamak üzere bir sistem, bileşen veya süreç tasarlayabilme |
3 |
|
6 |
Bir işletmede karşılaşabileceği uygulamaları bağımsızca inceleyip öğrenebilme; gördüğü problemlerinin kritik değerlendirmesini yapabilme; problemleri formüle edebilme ve uygun tekniği seçerek çözüm getirebilme |
3 |
|
7 |
Bir ürünün veya üretim yönteminin tanımlanması, tasarlanması, geliştirilmesi ve kullanıma alınmasına öncülük edebilme |
3 |
|
8 |
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliğinin farkında olma ve kendini devamlı yenileyebilme |
2 |
|
9 |
İngilizceyi teknik veya teknik olmayan konularda yazılı ve sözlü etkin kullanabilme |
3 |
|
10 |
Çok etkin bir biçimde bilgisayar kullanabilme; bilgisayar destekli çizim, tasarım, çözümleme ve sunum yapabilme |
3 |
|
11 |
Mesleki gelişiminin yanı sıra, ilgi ve yetenekleri doğrultusunda bilimsel, sosyal, kültürel ve sanatsal alanlarda öğrenme gereksinimlerini belirleyerek kendini sürekli geliştirir. |
3 |
|
12 |
Teknik ve etik sorumluluklarının farkında, meraklı ve yenilikçi olma |
3 |
| * Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir. |
|
|