|
Ders Planı |
| Hafta | Konu | Öğrencinin Ön Hazırlığı | Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri |
|
1 |
Hazırlık dönemi öncesinde kullanılan testler ve oyuncu değerlendirmesi
|
Kaynak okuma. Ön araştırma. |
Anlatım, Tartışma, Soru-Yanıt, |
|
2 |
Takım kurma ve oyun sistemi belirleme
|
Kaynak okuma. Ön araştırma. |
Anlatım, Tartışma, Soru-Yanıt, |
|
3 |
Birinci hazırlık periyodundaki yüklenme antrenmanına örnekler
|
Kaynak okuma. Ön araştırma. |
Anlatım, Tartışma, Soru-Yanıt, |
|
4 |
İkinci hazırlık periyodundaki yüklenme antrenmanına örnekler
|
Kaynak okuma. Ön araştırma. |
Anlatım, Tartışma, Soru-Yanıt, |
|
5 |
Müsabaka dönemi örnek antrenman planlaması
|
Kaynak okuma. Ön araştırma. |
Anlatım, Tartışma, Soru-Yanıt, |
|
6 |
Müsabaka dönemi antrenman planlamasına göre günlük antrenman yüklenmeleri
|
Kaynak okuma. Ön araştırma. |
Anlatım, Tartışma, Soru-Yanıt, |
|
7 |
Müsabaka dönemi antrenman planlamasına göre günlük antrenman yüklenmeleri
|
Kaynak okuma. Ön araştırma. |
Anlatım, Tartışma, Soru-Yanıt, |
|
8 |
Ara sınav
|
Kaynak okuma. Ön araştırma. |
Yazılı sınav |
|
9 |
Müsabaka dönemi antrenman planlamasına göre haftalık antrenman yüklenmeleri
|
Kaynak okuma. Ön araştırma. |
Anlatım, Tartışma, Soru-Yanıt, |
|
10 |
Müsabaka dönemi antrenman planlamasına göre haftalık antrenman yüklenmeleri
|
Kaynak okuma. Ön araştırma. |
Anlatım, Tartışma, Soru-Yanıt, |
|
11 |
Müsabaka dönemi antrenman planlamasına göre aylık antrenman yüklenmeleri
|
Kaynak okuma. Ön araştırma. |
Anlatım, Tartışma, Soru-Yanıt, |
|
12 |
Müsabaka dönemi antrenman planlamasına göre aylık antrenman yüklenmeleri
|
Kaynak okuma. Ön araştırma. |
Anlatım, Tartışma, Soru-Yanıt, |
|
13 |
Ruhsal ve zihinsel antrenman
|
Kaynak okuma. Ön araştırma. |
Anlatım, Tartışma, Soru-Yanıt, |
|
14 |
Maç değerlendirme |
Kaynak okuma. Ön araştırma. |
Anlatım, Tartışma, Soru-Yanıt, |
|
15 |
Maç değerlendirme |
Kaynak okuma. Ön araştırma. |
Anlatım, Tartışma, Soru-Yanıt, |
|
|
| Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı |
| No | Temel Öğrenme Kazanımı | Katkısı* |
|
1 |
Mesleki gelişimlerinin yanı sıra ilgi ve yetenekleri doğrultusunda bilimsel, kültürel, sanatsal ve sosyal alanlarda eğitim gereksinimlerini belirleyerek kendini sürekli geliştirir. |
5 |
|
2 |
Spora ve antrenmana katılım stratejilerini aktif olarak kullanır |
4 |
|
3 |
Spor ile ilgili temel kavram ve kuramları açıklar |
2 |
|
4 |
Spor eğitim mevzuatını, yönetmeliğini ve spor eğitim programını açıklar |
5 |
|
5 |
Spor alanlarında bireysel ve ekip çalışmalarında sorumluluk alır ve alınan görevi etkin bir şekilde yerine getirir. |
3 |
|
6 |
Mesleki ve bireysel gelişim için; araştırma,keşfetme,alternatif çözüm yolları üretme,bilgiye ulaşma,eleştirel düşünme ve tartışma becerilerine sahiptir. |
5 |
|
7 |
Etkin dinleme,empati kurma,kendini ifade etme ve teknolojiyi kullanarak etkili iletişim becerisine sahiptir |
4 |
|
8 |
Çalıştığı ortamda ve meslektaşlarıyla işbirliği ve dayanışma içinde davranır. |
4 |
|
9 |
Farklı eğitim kademesindeki sporculara yönelik antrenman uygulamaları yapar |
3 |
|
10 |
Sporculara ve takıma uygun antrenman ortamını tasarlar ve düzenler
|
4 |
|
11 |
Sporcuların kişisel ve kültürel farklılıklar konusunda duyarlı ve hoşgörülü davranır. |
4 |
|
12 |
Mesleki gelişim ve meslek seçim sürecini açıklar. |
5 |
|
13 |
Spor bilimlerinde bilimsel araştırma yöntem ve tekniklerini açıklar |
4 |
|
14 |
Sporcuların gelişimsel özelliklerini, bireysel farklılıklarını, ilgi ve gereksinimlerini göz önünde bulundurarak yıllık-günlük antrenman planları hazırlar |
4 |
|
15 |
Spor branşı ile ilgili bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak bir bilimsel araştırma projesini planlar, yürütür ve elde edilen verileri analiz ederek yorumlar |
3 |
|
16 |
Farklı gelişim ve özelliklere uygun antrenman uygulamalarının neler olduğunu açıklar |
4 |
|
17 |
Sporcuların gelişimlerini desteklemek ve eğitimin kalıcılığını sağlamak amacıyla çok yönlü antrenman metotları kullanır. |
5 |
|
18 |
Eğitim amaçlarına ulaşmak için bilgi teknolojilerini etkin olarak kullanır |
4 |
|
19 |
Sporcuların gelişim düzeylerine ve bireysel özelliklerine uygun materyal seçer,hazırlar ve kullanır.
|
3 |
|
20 |
Mesleki etik ilkelere uygun davranır |
4 |
| * Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir. |
|
|