|
Ders Planı |
| Hafta | Konu | Öğrencinin Ön Hazırlığı | Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri |
|
1 |
Yüksek lisans tez konusuna yönelik çalışmalar |
makale tarama |
interaktif |
|
2 |
Yüksek lisans tez konusuna yönelik çalışmalar |
makale tarama |
interaktif |
|
3 |
Yüksek lisans tez konusuna yönelik çalışmalar |
makale tarama |
interaktif |
|
4 |
Yüksek lisans tez konusuna yönelik çalışmalar |
makale tarama |
interaktif |
|
5 |
Yüksek lisans tez konusuna yönelik çalışmalar |
makale tarama |
interaktif |
|
6 |
Yüksek lisans tez konusuna yönelik çalışmalar |
makale tarama |
interaktif |
|
7 |
Yüksek lisans tez konusuna yönelik çalışmalar |
makale tarama |
interaktif |
|
8 |
Yüksek lisans tez konusuna yönelik çalışmalar |
makale tarama |
interaktif |
|
9 |
Yüksek lisans tez konusuna yönelik çalışmalar |
makale tarama |
interaktif |
|
10 |
Yüksek lisans tez konusuna yönelik çalışmalar |
makale tarama |
interaktif |
|
11 |
Yüksek lisans tez konusuna yönelik çalışmalar |
makale tarama |
interaktif |
|
12 |
Yüksek lisans tez konusuna yönelik çalışmalar |
makale tarama |
interaktif |
|
13 |
Yüksek lisans tez konusuna yönelik çalışmalar |
makale tarama |
interaktif |
|
14 |
Yüksek lisans tez konusuna yönelik çalışmalar |
makale tarama |
interaktif |
|
15 |
Yüksek lisans tez konusuna yönelik çalışmalar |
makale tarama |
interaktif |
|
16/17 |
Tez sunumu |
makale tarama |
slayt sunumu |
|
|
| Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı |
| No | Temel Öğrenme Kazanımı | Katkısı* |
|
1 |
Hastalar ile etkili iletişim kurabilir,
|
0 |
|
2 |
Bilgiye ulaşmanın yollarını bilir ve yaşam boyu öğrenmeyi ilke edinir
|
5 |
|
3 |
Makale ve seminer sunumu yapabilir
|
2 |
|
4 |
İşitme ve konuşma mekanizmasının anatomisini, fizyolojisini bilir, santral sinir sistemi ile ilişkisini kavrar |
0 |
|
5 |
İleri odyoloji tekniklerini bilir ve uygulayabilir, |
0 |
|
6 |
İşitme cihazlarının çalışma prensiplerini kavrar ve uygulamalamalarını yapabilir |
0 |
|
7 |
İşitme taramasının amacını bilir ve uygulayabilir
|
0 |
|
8 |
Pure tone, immitans, konuşma, uyarılmış cevap odyometrisi yapabilir |
0 |
|
9 |
Ses ve konuşma bozukluklarını değerlendirebilir |
0 |
|
10 |
Odyolojide gelişmiş yöntemlerle klinik pratiği yürütür
|
0 |
|
11 |
Odyolojik testleri yapabilir ve elde edilen sonuçlarla ilgili olarak tanısal fikir yürütebilir |
0 |
|
12 |
Alanı ile ilgili verileri toplayabilir, analiz edebilir ve raporlayabilir |
5 |
|
13 |
Kulak burun boğaz hastalıkları ile ilgili temel kavramları bilir |
0 |
| * Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir. |
|
|