|
Ders Planı |
| Hafta | Konu | Öğrencinin Ön Hazırlığı | Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri |
|
1 |
3D Studio MAX arabirimi |
3ds Max ile ilgili görsel materyallerin incelenmesi istenir. |
Görsel sunumlar |
|
2 |
Vievportu yapılandırmak |
Görsel materyal ile derse gelinmesi sağlanır. |
Görsel sunumlar |
|
3 |
Max arabirimini özelleştirmek ve tercihleri ayarlamak |
Görsel materyal ile derse gelinmesi sağlanır. |
Görsel sunumlar |
|
4 |
Nesneler ile çalışmak |
Görsel materyal ile derse gelinmesi sağlanır. |
Görsel sunumlar |
|
5 |
2D Komutları & Uygulamalar 1 |
Görsel materyal ile derse gelinmesi sağlanır. |
Görsel sunumlar |
|
6 |
2D Komutları & Uygulamalar 2 |
Görsel materyal ile derse gelinmesi sağlanır. |
Görsel sunumlar |
|
7 |
3D Modelleme komutları1 |
Görsel materyal ile derse gelinmesi sağlanır. |
Görsel sunumlar |
|
8 |
Ara Sınav |
Proje sunumu yapılır |
Ara sınav değerlendirmesi |
|
9 |
3D Modelleme komutları2 |
Görsel materyal ile derse gelinmesi sağlanır. |
Görsel sunumlar |
|
10 |
Mesh Modifier’larıyla çalışmak |
3ds Max ile ilgili proje yaptırılır. |
Görsel sunumlar |
|
11 |
Bileşik nesneler oluşturmak |
3ds Max ile ilgili proje yaptırılır. |
Görsel sunumlar |
|
12 |
Poligon modelleme |
3ds Max ile ilgili proje yaptırılır. |
Görsel sunumlar |
|
13 |
Edit poly kavramları |
Proje hazırlama tekniklerini incelemeleri istenir |
Görsel sunumlar |
|
14 |
Edit geometry kavramları |
Proje sunum hazırlatılır. |
Görsel sunumlar |
|
15 |
Poligon özellikleri |
Proje sunum hazırlatılır. |
Görsel sunumlar |
|
16/17 |
Final Sınavı |
Proje sunumu yapılır |
Final sınavı değerlendirmesi |
|
|
| Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı |
| No | Temel Öğrenme Kazanımı | Katkısı* |
|
1 |
Çok boyutlu algılar, duyusal algıyı somutlaştırabilir |
5 |
|
2 |
Eleştirel düşünebilme, yaratıcı ve özgün fikirler geliştirme yetisi gelişmiştir
|
3 |
|
3 |
Toplumsal, bilimsel, sanatsal, mesleki, etik ve sorumluluk bilincine sahiptir |
3 |
|
4 |
Bilgiye ulaşır, yönetir ve kurgular |
3 |
|
5 |
El becerisi ve göz koordinasyonu gelişmiştir
|
5 |
|
6 |
Zamanı verimli ve planlı kullanır |
4 |
|
7 |
Sanat kuramı, estetik ve sanat felsefesi konularında yetkindir |
2 |
|
8 |
Kavramları özgün sanat yapıtlarına dönüştürür |
3 |
|
9 |
Alanının gerektirdiği en az Avrupa bilgisayar kullanma lisansı düzeyinde, bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır
|
5 |
|
10 |
Sorunu doğru şekilde tanımlar ve yorumlar, soruna yaratıcı, özgün, estetik, sanatsal ve teknik çözümler bulur
|
3 |
|
11 |
Uzmanlık alanına ve konusuna uygun teorik ve uygulamalı bilgiyi verimli şekilde kullanır
|
3 |
|
12 |
Bireysel ve grup halinde etkin çalışma, sorumluluk alma becerisi vardır |
3 |
|
13 |
Uzmanlık alanında ve projesinde ihtiyaç duyduğu farklı disiplinlerle uyumlu çalışır |
4 |
|
14 |
Sanat ve tasarım ile ilgili toplumsal, evrensel etkileri ve değişimleri takip eder
|
3 |
|
15 |
Yaşam boyu öğrenme bilinci ile gelişmeleri izleme ve kendini sürekli olarak yenileme becerisine sahiptir |
3 |
|
16 |
Farklı malzemeler, üretim yöntemleri ve tekniklerini kullanma konusunda bilgi, beceri ve tecrübe sahibidir |
4 |
|
17 |
Sözlü, yazılı ve görsel iletişim kurma özgüveni ve becerisine sahiptir
|
5 |
|
18 |
Bir yabancı dili en az Avrupa dil portföyü B1 düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri takip eder |
2 |
|
19 |
Tasarladığı projenin teknik ve teknolojik olarak üretilebilirliğini değerlendirir |
4 |
|
20 |
Mesleki gelişimlerinin yanı sıra ilgi ve yetenekleri doğrultusunda bilimsel, kültürel, sanatsal ve sosyal alanlarda eğitim gereksinimlerini belirleyerek kendini sürekli geliştirir |
5 |
| * Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir. |
|
|