|
Ders Planı |
| Hafta | Konu | Öğrencinin Ön Hazırlığı | Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri |
|
1 |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve incelenme |
Kaynak Okuma |
Anlatım, tartışma, ve uygulama |
|
2 |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve incelenme |
Kaynak Okuma |
Anlatım, tartışma, ve uygulama |
|
3 |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve incelenme
|
Kaynak Okuma |
Anlatım, tartışma, ve uygulama |
|
4 |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve incelenme |
Kaynak Okuma |
Anlatım, tartışma, ve uygulama |
|
5 |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve incelenme |
Kaynak Okuma |
Anlatım, tartışma, ve uygulama |
|
6 |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve incelenme |
Kaynak Okuma |
Anlatım, tartışma, ve uygulama |
|
7 |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve incelenme |
Kaynak Okuma |
Anlatım, tartışma, ve uygulama |
|
8 |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve incelenme |
Kaynak Okuma |
Anlatım, tartışma, ve uygulama |
|
9 |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve incelenme |
Kaynak Okuma |
Anlatım, tartışma, ve uygulama |
|
10 |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve incelenme |
Kaynak Okuma |
Anlatım, tartışma, ve uygulama |
|
11 |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve incelenme |
Kaynak Okuma |
Anlatım, tartışma, ve uygulama |
|
12 |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve incelenme |
Kaynak Okuma |
Anlatım, tartışma, ve uygulama |
|
13 |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve incelenme |
Kaynak Okuma |
Anlatım, tartışma, ve uygulama |
|
14 |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve incelenme |
Kaynak Okuma |
Anlatım, tartışma, ve uygulama |
|
15 |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve incelenme |
Kaynak Okuma |
Anlatım, tartışma, ve uygulama |
|
16/17 |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve incelenme |
Kaynak Okuma |
Anlatım, tartışma, ve uygulama |
|
|
| Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı |
| No | Temel Öğrenme Kazanımı | Katkısı* |
|
1 |
Olasılık ve İstatistik konularında derinlemesine ve genişlemesine kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahiptirler |
5 |
|
2 |
Matematik, Olasılık ve İstatistik konularında bilimsel araştırma yaparlar. |
5 |
|
3 |
İstatistik alanında doktora planları yapabilecek bilgilere sahiptirler.
|
0 |
|
4 |
İstatistikte kullanılan analiz ve modelleme yöntemleri hakkında kapsamlı bilgiye sahiptir.
|
5 |
|
5 |
İstatistikte kullanılan yöntemler hakkında kapsamlı bilgiye sahiptir. |
5 |
|
6 |
İstatistiksel problemleri işaret eder, çözmek için yöntem geliştirir.
|
5 |
|
7 |
İstatistiksel problemleri çözümlemede yenilikçi yöntemler uygular. |
5 |
|
8 |
Alanında karşılaştığı problemleri analitik modelleme ve deneysel esaslı araştırmaları tasarlar ve uygular.
|
5 |
|
9 |
Bilgiye erişir ve bununla ilgili kaynak araştırması yapar. |
5 |
|
10 |
Karmaşık durumlarda çözüm yaklaşımları geliştirir ve sorumluluk alır.
|
4 |
|
11 |
Sorumluluk alma özgüvenine sahiptir. |
4 |
|
12 |
Mesleğinin yeni ve gelişmekte olan uygulamaları hakkında farkındalığa sahip olduğunu çalışmalarıyla gösterir. |
5 |
|
13 |
Çalışmalarının süreç ve sonuçlarını ulusal ve uluslararası ortamlarda açık bir şekilde yazılı ya da sözlü olarak aktarır.
|
5 |
|
14 |
Verilerin toplanması, işlenmesi, kullanılması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında ve mesleki tüm etkinliklerde toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözetir. |
5 |
|
15 |
Kendini istatistikte ve ilgili alanlarda sürekli yeniler. |
5 |
|
16 |
Türkçe ve İngilizce sözlü ve yazılı iletişim kurar.
|
5 |
|
17 |
İstatistik uygulamaları için gereken donanım ve yazılımları kullanır. |
4 |
| * Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir. |
|
|