|
Ders Planı |
| Hafta | Konu | Öğrencinin Ön Hazırlığı | Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri |
|
1 |
- Dersin tanıtımı, içeriği, önemi, ve ilgili literatürlerin (kaynakların) tanıtımı |
Ders notlarının incelenmesi |
Düz anlatım, slayt gösterimi |
|
2 |
- Damla Sulamaya Giriş
|
Ders notlarının incelenmesi |
Düz anlatım, slayt gösterimi |
|
3 |
- Fertigasyon´a Giriş |
Ders notlarının incelenmesi |
Düz anlatım, slayt gösterimi |
|
4 |
- Fertigasyo´nun Avantajları ve Dezavantajları |
Ders notlarının incelenmesi |
Düz anlatım, slayt gösterimi |
|
5 |
- Toprak ve Su Özellikleri |
Ders notlarının incelenmesi |
Düz anlatım, slayt gösterimi |
|
6 |
- Gübreler |
Ders notlarının incelenmesi |
Düz anlatım, slayt gösterimi |
|
7 |
- Gübrelerin Özellikleri |
Ders notlarının incelenmesi |
Düz anlatım, slayt gösterimi |
|
8 |
- Ara Sınav |
Ders notlarının incelenmesi |
Ara sınava kadar işlenmiş konuları kaynak kitaptan ve verilen sunulardan çalışarak sınava hazırlanmak |
|
9 |
- Gübre Uygulama Yöntemleri |
Ders notlarının incelenmesi |
Düz anlatım, slayt gösterimi |
|
10 |
- Stok çözeltilerin hazırlanması ve sulama suyuna besin elementlerinin enjeksiyon yöntemleri: II Dağıtıcı Sistemler: Basınçl tank (By-Pass) yöntemi, Membranlı tank yöntemi |
Ders notlarının incelenmesi |
Düz anlatım, slayt gösterimi |
|
11 |
- Damlatıcılarda tıkanma nedenleri ve olası çözüm yolları |
Ders notlarının incelenmesi |
Düz anlatım, slayt gösterimi |
|
12 |
- Damla sulama ile gübreleme programlarının hazırlanması ilkeleri |
Ders notlarının incelenmesi |
Düz anlatım, slayt gösterimi |
|
13 |
- Gübre Uygulama Yöntemleri |
Ders notlarının incelenmesi |
Düz anlatım, slayt gösterimi |
|
14 |
- Domateste Gübre Teknolojisi |
Ders notlarının incelenmesi |
Düz anlatım, slayt gösterimi |
|
15 |
- Narenciye de Gübre Teknolojisi |
Ders notlarının incelenmesi |
Düz anlatım, slayt gösterimi |
|
16/17 |
- Bitirme Sınavı |
Ders notlarının incelenmesi |
Dönem sonuna kadar işlenmiş konuları kaynak kitaptan ve verilen sunulardan çalışarak sınava hazırlanmak. |
|
|