|
Ders Planı |
| Hafta | Konu | Öğrencinin Ön Hazırlığı | Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri |
|
1 |
Danışmanca belirlenen içerik |
Danışmanca belirlenir. |
Danışmanca belirlenir. |
|
2 |
Danışmanca belirlenen içerik |
Danışmanca belirlenir. |
Danışmanca belirlenir. |
|
3 |
Danışmanca belirlenen içerik |
Danışmanca belirlenir. |
Danışmanca belirlenir. |
|
4 |
Danışmanca belirlenen içerik |
Danışmanca belirlenir. |
Danışmanca belirlenir. |
|
5 |
Danışmanca belirlenen içerik |
Danışmanca belirlenir. |
Danışmanca belirlenir. |
|
6 |
Danışmanca belirlenen içerik |
Danışmanca belirlenir. |
Danışmanca belirlenir. |
|
7 |
Danışmanca belirlenen içerik |
Danışmanca belirlenir. |
Danışmanca belirlenir. |
|
8 |
Vize |
Danışmanca belirlenir. |
Sınav |
|
9 |
Danışmanca belirlenen içerik |
Danışmanca belirlenir. |
Danışmanca belirlenir. |
|
10 |
Danışmanca belirlenen içerik |
Danışmanca belirlenir. |
Danışmanca belirlenir. |
|
11 |
Danışmanca belirlenen içerik |
Danışmanca belirlenir. |
Danışmanca belirlenir. |
|
12 |
Danışmanca belirlenen içerik |
Danışmanca belirlenir. |
Danışmanca belirlenir. |
|
13 |
Danışmanca belirlenen içerik |
Danışmanca belirlenir. |
Danışmanca belirlenir. |
|
14 |
Danışmanca belirlenen içerik |
Danışmanca belirlenir. |
Danışmanca belirlenir. |
|
15 |
Danışmanca belirlenen içerik |
Danışmanca belirlenir. |
Danışmanca belirlenir. |
|
16/17 |
Final |
Danışmanca belirlenir. |
Sınav |
|
|
| Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı |
| No | Temel Öğrenme Kazanımı | Katkısı* |
|
1 |
Uygun bir dil ve tarz ile insanlarla iletişim kurabilme |
0 |
|
2 |
Elektrik-elektronik mühendisliğinin temellerini oluşturan dalların en az birinde, bilgi düzeyini lisans düzeyinin ötesine çıkararak uzmanlaşabilme. |
5 |
|
3 |
Uzmanlaştığı alanın içerdiği tüm konuların birlikte oluşturduğu bütünlüğü kavrayabilme. |
5 |
|
4 |
Uzmanlaştığı alandaki mevcut bilimsel literatüre hakim olabilme ve takip edebilme |
5 |
|
5 |
Alanının, ilişkili olduğu diğer dallarla olan disiplinlerarası etkileşimini kavrayabilme |
5 |
|
6 |
Kuramsal veya deneysel çalışma yapma becerisine sahip olabilme |
5 |
|
7 |
Araştırma sonucunda edinilen bilgileri derleyerek bütünlüklü bir bilimsel metin oluşturabilme |
5 |
|
8 |
Tez konusu üzerinde, danışmanının belirlediği çerçeve içinde, konunun gerektirdiği mantıksal bütünlüğe uygun olarak, programlı bir şekilde çalışabilme. |
5 |
|
9 |
Bilimsel veri tabanlarında literatür araştırması yapabilme; özelde, veri tabanlarını uygun ve doğru şekilde tarama ve listelenen unsurları değerlendirme, kategorize edebilme. |
5 |
|
10 |
Uzmanlık alanında İngilizce olarak yazılmış bir bilimsel metni rahatlıkla okuyup anlayacak düzeyde İngilizce bilme |
0 |
|
11 |
Uzmanlıştığı konudaki bilgileri, bir sunum formatında derleyip, anlaşılır ve etkin bir şekilde sunabilme. |
0 |
|
12 |
Bildiği bir programlama dilinde genelde belirli bir amaca yönelik, özelde uzmanlık alanı ile ilgili olan bir bilgisayar programı yazabilme |
0 |
|
13 |
Mevcut araştırma deneyimine dayanarak yeni konularda da araştırma yapabilme |
0 |
|
14 |
Alanı ile ilgili sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda yol gösterici olabilme, insiyatif alabilme |
0 |
|
15 |
Uzmanlık alanı ile ilgili konularda proje, politika, süreç üretebilme ve bu öğeleri değerlendirme |
0 |
| * Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir. |
|
|