|
Ders Planı |
| Hafta | Konu | Öğrencinin Ön Hazırlığı | Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri |
|
1 |
Anabilim dalı kapsamındaki güncel konuları işleyen makalelerin okunması, irdelenmesi ve tartışılması |
Makale ve bildiri toplanması |
Eldeki materyalin okunup, irdelenmesi |
|
2 |
Anabilim dalı kapsamındaki güncel konuları işleyen makalelerin okunması, irdelenmesi ve tartışılması |
Makale ve bildiri toplanması |
Eldeki materyalin okunup, irdelenmesi |
|
3 |
Anabilim dalı kapsamındaki güncel konuları işleyen makalelerin okunması, irdelenmesi ve tartışılması |
Makale ve bildiri toplanması |
Eldeki materyalin okunup, irdelenmesi |
|
4 |
Anabilim dalı kapsamındaki güncel konuları işleyen makalelerin okunması, irdelenmesi ve tartışılması |
Makale ve bildiri toplanması |
Eldeki materyalin okunup, irdelenmesi |
|
5 |
Anabilim dalı kapsamındaki güncel konuları işleyen makalelerin okunması, irdelenmesi ve tartışılması |
Makale ve bildiri toplanması |
Eldeki materyalin okunup, irdelenmesi |
|
6 |
Anabilim dalı kapsamındaki güncel konuları işleyen makalelerin okunması, irdelenmesi ve tartışılması |
Makale ve bildiri toplanması |
Eldeki materyalin okunup, irdelenmesi |
|
7 |
Anabilim dalı kapsamındaki güncel konuları işleyen makalelerin okunması, irdelenmesi ve tartışılması |
Makale ve bildiri toplanması |
Eldeki materyalin okunup, irdelenmesi |
|
8 |
Anabilim dalı kapsamındaki güncel konuları işleyen makalelerin okunması, irdelenmesi ve tartışılması |
Makale ve bildiri toplanması |
Eldeki materyalin okunup, irdelenmesi |
|
9 |
Anabilim dalı kapsamındaki güncel konuları işleyen makalelerin okunması, irdelenmesi ve tartışılması |
Makale ve bildiri toplanması |
Eldeki materyalin okunup, irdelenmesi |
|
10 |
Ara sınav |
Toplanan materyalin özümsenmesi |
Soru ve cevap |
|
11 |
Anabilim dalı kapsamındaki güncel konuları işleyen makalelerin okunması, irdelenmesi ve tartışılması |
Makale ve bildiri toplanması |
Eldeki materyalin okunup, irdelenmesi |
|
12 |
Anabilim dalı kapsamındaki güncel konuları işleyen makalelerin okunması, irdelenmesi ve tartışılması |
Makale ve bildiri toplanması |
Eldeki materyalin okunup, irdelenmesi |
|
13 |
Anabilim dalı kapsamındaki güncel konuları işleyen makalelerin okunması, irdelenmesi ve tartışılması |
Makale ve bildiri toplanması |
Eldeki materyalin okunup, irdelenmesi |
|
14 |
Anabilim dalı kapsamındaki güncel konuları işleyen makalelerin okunması, irdelenmesi ve tartışılması |
Makale ve bildiri toplanması |
Eldeki materyalin okunup, irdelenmesi |
|
15 |
Anabilim dalı kapsamındaki güncel konuları işleyen makalelerin okunması, irdelenmesi ve tartışılması |
Makale ve bildiri toplanması |
Eldeki materyalin okunup, irdelenmesi |
|
16/17 |
Final Sınavı |
Toplanan materyalin özümsenmesi |
Soru ve cevap |
|
|
| Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı |
| No | Temel Öğrenme Kazanımı | Katkısı* |
|
1 |
Lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak, tarımsal yapılar ve sulama alanında edinilmiş bilgileri uzmanlık düzeyinde geliştirir ve derinleştirir |
0 |
|
2 |
Tarımsal yapılar ve sulama ile ilişkili disiplinler arası etkileşimi kavrar
|
0 |
|
3 |
Sulama sistemlerinin ve tarımsal yapıların projelenmesi konularında yeterlidir
|
1 |
|
4 |
Arazi uygulamalarını yapar, kontrol eder ve geliştirilmesini sağlar
|
0 |
|
5 |
Tarımsal yapılar ve sulama anabilim dalıyla ilgili kuramsal ve uygulamalı bilgileri uzmanlık alanında uygular
|
2 |
|
6 |
Uzman olunan konudaki bilgi birikimini nicel ve nitel verilerle destekler. Farklı disiplinlerle çalışabilir.
|
0 |
|
7 |
Neden sonuç ilişkisi kurarak sorunları çözümler
|
3 |
|
8 |
Konusuyla ilgili uzmanlık gerektiren bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür
|
4 |
|
9 |
Analitik, modelleme ve deneysel esaslı araştırmaları tasarlama ve uygulama becerisi; bu süreçte karşılaşılan karmaşık durumları analiz etme ve yorumlama becerisi kazanır
|
0 |
|
10 |
Alanıyla ilgili kaynaklara ulaşma, bu kaynaklardan yararlanma ve kendini sürekli yeniler
|
5 |
|
11 |
Tarımsal yapılar ve sulama konularıyla ilgili olarak gerektiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanır |
0 |
| * Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir. |
|
|