|
Ders Planı |
| Hafta | Konu | Öğrencinin Ön Hazırlığı | Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri |
|
1 |
NC ve CNC Tezgahlar; Giriş
|
İlgili konuyu ders notlarından oku |
Ders anlatımı ve tartışma |
|
2 |
CNC Takım Tezgahlarının Özellikleri; Kontrol Devreleri, Kontrol Tipleri
|
İlgili konuyu ders notlarından oku |
Ders anlatımı ve tartışma |
|
3 |
CNC Takım Tezgahlarının Özellikleri; Kontrol Devreleri, Kontrol Tipleri (Devam)
|
İlgili konuyu ders notlarından oku |
Ders anlatımı ve tartışma |
|
4 |
Tezgah Eksenleri, Kordinat sistemleri ve Sıfır Noktaları
|
İlgili konuyu ders notlarından oku |
Ders anlatımı ve tartışma |
|
5 |
Programlama Metotları, Program Yapısı, ISO Kodların Analizi
|
İlgili konuyu ders notlarından oku |
Ders anlatımı ve tartışma |
|
6 |
Manuel Programlama; Program Bölümleri, Program Verileri
|
İlgili konuyu ders notlarından oku |
Ders anlatımı ve tartışma |
|
7 |
Takım Yolunun Oluşturulması; Tornalama ve Frezeleme Uygulamaları
|
İlgili konuyu ders notlarından oku |
Ders anlatımı ve tartışma |
|
8 |
Arasınav
|
İlgili konuları ders notlarından ve kaynaklardan çalış |
Yazılı sınav |
|
9 |
Takım Telafisi, Sabit Döngüler , Uygulamalar
|
İlgili konuyu ders notlarından oku |
Ders anlatımı ve tartışma |
|
10 |
Boxford 160 TCL CNC Torna Tezgahları; Program Konfigürasyonu,
|
İlgili konuyu ders notlarından oku |
Ders anlatımı ve tartışma |
|
11 |
Boxford 160 TCL CNC Torna Tezgahlarında Kullanılan Döngüler, Uygulamalar
|
İlgili konuyu ders notlarından oku |
Ders anlatımı ve tartışma |
|
12 |
Uygulamalar
|
İlgili konuyu ders notlarından oku |
Örnek program yazılımı |
|
13 |
Uygulamalar
|
İlgili konuyu ders notlarından oku |
Örnek program yazılımı |
|
14 |
Bilgsayar Destekli İmalat (CAM); Takım Yolunun Oluşturulması, CNC Programın Oluşturulması
|
İlgili konuyu ders notlarından oku |
Ders anlatımı ve tartışma |
|
15 |
Adaptif Kontrol Sistemleri
|
İlgili konuyu ders notlarından oku |
Ders anlatımı ve tartışma |
|
16/17 |
Dönem Sonu Sınavı
|
Tüm konuları ders notlarından ve kaynaklardan çalış |
Yazılı sınav |
|
|