|
Ders Planı |
| Hafta | Konu | Öğrencinin Ön Hazırlığı | Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri |
|
1 |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve inceleme |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve inceleme |
Anlatım, tartışma, ve uygulama |
|
2 |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve inceleme |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve inceleme |
Anlatım, tartışma, ve uygulama |
|
3 |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve inceleme |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve inceleme |
Anlatım, tartışma, ve uygulama |
|
4 |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve inceleme |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve inceleme |
Anlatım, tartışma, ve uygulama |
|
5 |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve inceleme |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve inceleme |
Anlatım, tartışma, ve uygulama |
|
6 |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve inceleme |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve inceleme |
Anlatım, tartışma, ve uygulama |
|
7 |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve inceleme |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve inceleme |
Anlatım, tartışma, ve uygulama |
|
8 |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve inceleme |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve inceleme |
Anlatım, tartışma, ve uygulama |
|
9 |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve inceleme |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve inceleme |
Anlatım, tartışma, ve uygulama |
|
10 |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve inceleme |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve inceleme |
Anlatım, tartışma, ve uygulama |
|
11 |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve inceleme |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve inceleme |
Anlatım, tartışma, ve uygulama |
|
12 |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve inceleme |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve inceleme |
Anlatım, tartışma, ve uygulama |
|
13 |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve inceleme |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve inceleme |
Anlatım, tartışma, ve uygulama |
|
14 |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve inceleme |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve inceleme |
Anlatım, tartışma, ve uygulama |
|
15 |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve inceleme |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve inceleme |
Anlatım, tartışma, ve uygulama |
|
16/17 |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve inceleme |
Çalışma alanı ile ilgili kitap ve makalelerin seçimi ve inceleme |
Anlatım, tartışma, ve uygulama |
|
|
| Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı |
| No | Temel Öğrenme Kazanımı | Katkısı* |
|
1 |
Matematiğin farklı ana bilim dallarında araştırma yapabilmeye olanak sağlayacak lisans yeterlilikleri üzerinde bilgiler edinir. |
5 |
|
2 |
Alanı ile ilgili konuları teorik temelleri ile birlikte derinlemesine öğrenir.
|
5 |
|
3 |
Alanında öğrendiği bilgileri matematik problemlerini çözmede kullanır |
5 |
|
4 |
Matematiğin farklı ana bilim dallarındaki temel teoremleri ispat eder. |
5 |
|
5 |
Matematik alanında karşılaştığı problemler için model oluştururken nesneler arasındaki ilişkiyi en sade ve anlaşılır biçimde ifade eder. |
5 |
|
6 |
Alanı ile ilgili gerekli teknik donanımları kullanır. |
5 |
|
7 |
Alanı ile ilgili uzmanlık gerektiren bir çalışmayı bağımsız olarak yapar ve yürütür. |
5 |
|
8 |
Meslekdaşları ile birlikte ortak çalışma ve araştırma yaparken gerektiğinde sorumluluk alır. |
5 |
|
9 |
Alanı ile ilgili bilgileri sorgular, analiz eder ve gerektiğinde farklı alanlara uygular. |
5 |
|
10 |
Alanı ile ilgili kaynakları takip edebilecek ve paydaşları ile sözlü ve yazılı iletişim kurabilecek düzeyde bilgi birikimine sahip olmak. |
5 |
|
11 |
Alanındaki bilgileri geliştirmede gerekli dil ve teknolojileri kullanır. Edindiği uzmanlık bilgilerini gerektiğinde sistemli bir şekilde paydaşlarına aktarır. |
5 |
|
12 |
Alanındaki problemleri çözmede, yorumlamada ve duyurmada bilimselliğin gerektirdiği etik değerleri öğrenir ve uygular. |
5 |
| * Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir. |
|
|