Ders Bilgileri |
|
Dersin Adı |
: |
İngilizce |
|
Dersin Kodu |
: |
IN 106 |
|
Dersin Türü |
: |
Zorunlu |
|
Dersin Aşaması |
: |
Birinci Aşama (Lisans) |
|
Dersin Yılı |
: |
1 |
|
Dersin Dönemi |
: |
Bahar (16 Hafta) |
|
Dersin AKTS Kredisi |
: |
2 |
|
Eğitici(ler)nin Adı |
: |
Okutman SEVGİ PETEK ÇÜRÜK |
|
Dersin Öğrenme Kazanımları |
: |
Gerektiğinde mesleki ve sosyal alanda ihtiyaçlarını İngilizce olarak karşılar. Uluslararası bir gereklilik durumunda İngilizce kullanabilir. Şimdiki zamanda iletişim kurabilir. Geçmiş zamanda konuşur, hikaye anlatır. Sıfatlar ve büyük miktarlarla soru sorup cevap verebilir. Kelimeleri birleştirerek soru sorar, cevaplar, tanımlama yazabilir. Mesaj alarak ya da bırakarak iletişim kurabilir. Tavsiye ve önerilerde bulunabilir. En iyi ve kötü hakkında konuşabilir. Hastalıklar, vücudun kısımları, özür dileme ve kabul etme cümleleri hakkında pratik edinir. Fikir bildirme, katılma ya da katılmama cümleleri kurabilir.
|
|
Dersin Veriliş Şekli |
: |
Örgün (Yüz Yüze) |
|
Dersin Önkoşulları |
: |
Yok |
|
Ders Hakkında Önerilen Diğer Hususlar |
: |
Yok |
|
Dersin Amacı |
: |
Günlük ifadeleri kullanmak, anlamak ve temel kalıpları kullanarak somut ihtiyaçları karşılamak. Kendisini ve başkalarını tanıtabilmek, yaşadığı yer, tanıdığı kişilere dair soru sorup cevap verebilmek, karşıdaki kişi net ve yavaş konuştuğu takdirde etkileşim kurabilmek. |
|
Dersin İçeriği |
: |
Ortak Avrupa Çerçevesi A1 |
|
Dersin Dili |
: |
İngilizce |
|
Dersin Yeri |
: |
Derslik |
|
|
Ders Planı |
| Hafta | Konu | Öğrencinin Ön Hazırlığı | Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri |
|
1 |
İstekte bulunma |
Language to go Elementary Simon le Maistre and Carina Lewis Students´ book Teacher´s book Phrase book and worksheets |
Çeviri ve iletişim yöntemi |
|
2 |
Geçmiş zaman (düzenli fiiller) Pozitif ve negatif. |
Language to go Elementary Simon le Maistre and Carina Lewis Students´ book Teacher´s book Phrase book and worksheets |
Çeviri ve iletişim yöntemi |
|
3 |
Geçmiş zaman (düzensiz fiiller) |
Language to go Elementary Simon le Maistre and Carina Lewis Students´ book Teacher´s book Phrase book and worksheets |
Çeviri ve iletişim yöntemi |
|
4 |
Geçmiş zaman sorular. |
Language to go Elementary Simon le Maistre and Carina Lewis Students´ book Teacher´s book Phrase book and worksheets |
Çeviri ve iletişim yöntemi |
|
5 |
Nasıl ve sıfat ile sorular |
Language to go Elementary Simon le Maistre and Carina Lewis Students´ book Teacher´s book Phrase book and worksheets |
Çeviri ve iletişim yöntemi |
|
6 |
Miktar ifadeleri. |
Language to go Elementary Simon le Maistre and Carina Lewis Students´ book Teacher´s book Phrase book and worksheets |
Çeviri ve iletişim yöntemi |
|
7 |
Gelecek planları için “Going to”. |
Language to go Elementary Simon le Maistre and Carina Lewis Students´ book Teacher´s book Phrase book and worksheets |
Çeviri ve iletişim yöntemi |
|
8 |
ARA SINAV |
Değerlendirme |
Değerlendirme grafiği |
|
9 |
Eylemin edatları |
Language to go Elementary Simon le Maistre and Carina Lewis Students´ book Teacher´s book Phrase book and worksheets |
Çeviri ve iletişim yöntemi |
|
10 |
Bağlaçlar: Because, So, But and Although. |
Language to go Elementary Simon le Maistre and Carina Lewis Students´ book Teacher´s book Phrase book and worksheets |
Çeviri ve iletişim yöntemi |
|
11 |
Zaman Edatları (at, on, in). |
Language to go Elementary Simon le Maistre and Carina Lewis Students´ book Teacher´s book Phrase book and worksheets |
Çeviri ve iletişim yöntemi |
|
12 |
Karşılaştırmalı bilgiler ve ifadeler. |
Language to go Elementary Simon le Maistre and Carina Lewis Students´ book Teacher´s book Phrase book and worksheets |
Çeviri ve iletişim yöntemi |
|
13 |
İzin ve talep. |
Language to go Elementary Simon le Maistre and Carina Lewis Students´ book Teacher´s book Phrase book and worksheets |
Çeviri ve iletişim yöntemi |
|
14 |
Tavsiye için should, öneriler. |
Language to go Elementary Simon le Maistre and Carina Lewis Students´ book Teacher´s book Phrase book and worksheets |
Çeviri ve iletişim yöntemi |
|
15 |
Tavsiye için should, öneriler. |
Language to go Elementary Simon le Maistre and Carina Lewis Students´ book Teacher´s book Phrase book and worksheets |
Çeviri ve iletişim yöntemi |
|
16/17 |
FİNAL SINAVI |
Değerlendirme |
Değerlendirme grafiği |
|
|
| Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı |
| No | Temel Öğrenme Kazanımı | Katkısı* |
|
1 |
Çok boyutlu algılar, duyusal algıyı somutlaştırabilir |
0 |
|
2 |
Eleştirel düşünebilme, yaratıcı ve özgün fikirler geliştirme yetisi gelişmiştir
|
0 |
|
3 |
Toplumsal, bilimsel, sanatsal, mesleki, etik ve sorumluluk bilincine sahiptir |
0 |
|
4 |
Bilgiye ulaşır, yönetir ve kurgular |
5 |
|
5 |
El becerisi ve göz koordinasyonu gelişmiştir
|
0 |
|
6 |
Zamanı verimli ve planlı kullanır |
5 |
|
7 |
Sanat kuramı, estetik ve sanat felsefesi konularında yetkindir |
0 |
|
8 |
Kavramları özgün sanat yapıtlarına dönüştürür |
0 |
|
9 |
Alanının gerektirdiği en az Avrupa bilgisayar kullanma lisansı düzeyinde, bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır
|
0 |
|
10 |
Sorunu doğru şekilde tanımlar ve yorumlar, soruna yaratıcı, özgün, estetik, sanatsal ve teknik çözümler bulur
|
0 |
|
11 |
Uzmanlık alanına ve konusuna uygun teorik ve uygulamalı bilgiyi verimli şekilde kullanır
|
0 |
|
12 |
Bireysel ve grup halinde etkin çalışma, sorumluluk alma becerisi vardır |
5 |
|
13 |
Uzmanlık alanında ve projesinde ihtiyaç duyduğu farklı disiplinlerle uyumlu çalışır |
0 |
|
14 |
Sanat ve tasarım ile ilgili toplumsal, evrensel etkileri ve değişimleri takip eder
|
0 |
|
15 |
Yaşam boyu öğrenme bilinci ile gelişmeleri izleme ve kendini sürekli olarak yenileme becerisine sahiptir |
5 |
|
16 |
Farklı malzemeler, üretim yöntemleri ve tekniklerini kullanma konusunda bilgi, beceri ve tecrübe sahibidir |
0 |
|
17 |
Sözlü, yazılı ve görsel iletişim kurma özgüveni ve becerisine sahiptir
|
5 |
|
18 |
Bir yabancı dili en az Avrupa dil portföyü B1 düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri takip eder |
5 |
|
19 |
Tasarladığı projenin teknik ve teknolojik olarak üretilebilirliğini değerlendirir |
0 |
| * Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir. |
|
|