|
Ders Planı |
| Hafta | Konu | Öğrencinin Ön Hazırlığı | Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri |
|
1 |
Fr. Chopin, Prelüd Op.28-No.4 |
Ders kitabında ilgili konu |
Gösterim |
|
2 |
Fr. Chopin, Prelüd Op.28-No.5 |
Ders kitabında ilgili konu |
Gösterim |
|
3 |
J.S.Bach, Koral (İlgili Öğretim Elemanınca Seçilir) |
Ders kitabında ilgili konu |
Gösterim |
|
4 |
W.A.Mozart, 2.Band Piyano Sonatı KV.331-No.11, 1.Bölüm |
Ders kitabında ilgili konu |
Gösterim |
|
5 |
KV.331-No.11, 1.Varyasyon |
Ders kitabında ilgili konu |
Gösterim |
|
6 |
KV.331-No.11, 2.Varyasyon |
Ders kitabında ilgili konu |
Gösterim |
|
7 |
KV.331-No.11, 3.Varyasyon |
Ders kitabında ilgili konu |
Gösterim |
|
8 |
KV.331-No.11, 4.Varyasyon |
Ders kitabında ilgili konu |
Gösterim |
|
9 |
KV.331-No.11, 5.Varyasyon |
Ders kitabında ilgili konu |
Gösterim |
|
10 |
KV.331-No.11, 6.Varyasyon |
Ders kitabında ilgili konu |
Gösterim |
|
11 |
KV.331-No.11, 2.Bölüm |
Ders kitabında ilgili konu |
Gösterim |
|
12 |
KV.331-No.11, 3.Bölüm (Alla Turca) |
Ders kitabında ilgili konu |
Gösterim |
|
13 |
J.S.Bach, Koral (İlgili Öğretim Elemanınca Seçilir) |
Ders kitabında ilgili konu |
Gösterim |
|
14 |
J.S.Bach, Koral (İlgili Öğretim Elemanınca Seçilir) |
Ders kitabında ilgili konu |
Gösterim |
|
15 |
Ara Sınav |
|
Değerlendirme |
|
16 |
J.Haydn, 2.Band Piyano Sonatı No.16, 1.Bölüm |
Ders kitabında ilgili konu |
Gösterim |
|
17 |
No.16, 2.Bölüm |
Ders kitabında ilgili konu |
Gösterim |
|
18 |
No.16, 3.Bölüm |
Ders kitabında ilgili konu |
Gösterim |
|
19 |
J.S.Bach, Koral (İlgili Öğretim Elemanınca Seçilir) |
Ders kitabında ilgili konu |
Gösterim |
|
20 |
J.Haydn, 2.Band Piyano Sonatı No.17, 1.Bölüm |
Ders kitabında ilgili konu |
Gösterim |
|
21 |
No.17, 2.Bölüm |
Ders kitabında ilgili konu |
Gösterim |
|
22 |
No.17, 3.Bölüm |
Ders kitabında ilgili konu |
Gösterim |
|
23 |
J.S.Bach, Koral (İlgili Öğretim Elemanınca Seçilir) |
Ders kitabında ilgili konu |
Gösterim |
|
24 |
J.Haydn, 2.Band Piyano Sonatı No.18, 1.Bölüm |
Ders kitabında ilgili konu |
Gösterim |
|
25 |
No.18, 2.Bölüm |
Ders kitabında ilgili konu |
Gösterim |
|
26 |
No.18, 3.Bölüm |
Ders kitabında ilgili konu |
Gösterim |
|
27 |
J.S.Bach, Koral (İlgili Öğretim Elemanınca Seçilir) |
Ders kitabında ilgili konu |
Gösterim |
|
28 |
J.Haydn, 2.Band Piyano Sonatı No.19, 1.Bölüm |
Ders kitabında ilgili konu |
Gösterim |
|
29 |
No.19, 2.Bölüm |
Ders kitabında ilgili konu |
Gösterim |
|
30 |
No.19, 3.Bölüm |
Ders kitabında ilgili konu |
Gösterim |
|
31 |
J.S.Bach, Koral (İlgili Öğretim Elemanınca Seçilir) |
Ders kitabında ilgili konu |
Gösterim |
|
32/33/34 |
Yıl Sonu Sınavı |
|
Değerlendirme |
|
|
| Dersin Temel Öğrenme Kazanımlarına Katkısı |
| No | Temel Öğrenme Kazanımı | Katkısı* |
|
1 |
Üflemeli-Vurmalı Çalgılar Eğitim Programını yerine getirme yetisine sahip olur. |
3 |
|
2 |
Üflemeli-Vurmalı Çalgılar Eğitim Programında yeralan eserleri teknik ve müzikal anlamda icra eder. |
3 |
|
3 |
Mesleki bilgi birikimiyle ulusal ve uluslararası müzik literatürünü tanımaya yönelik teorik çalışmalar yapar. |
4 |
|
4 |
Mesleki bilgi birikimiyle ulusal ve uluslararası müzik literatürünü tanımaya yönelik pratik çalışmalar yapar. |
0 |
|
5 |
Eğitim Programındaki seçili eserleri teknik ve müzikal anlamda icra eder. |
2 |
|
6 |
Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür. |
5 |
|
7 |
Üflemeli-Vurmalı Çalgılar eğitimini öğrenme ve geliştirmeye ilişkin olumlu tutum kazanır. |
4 |
|
8 |
Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir ve icra eder. |
1 |
|
9 |
Üzerine düşen sorumluluğun bilincinde ulusal ve uluslararası bir sanatçı olma duyarlılığını kazanır. |
4 |
|
10 |
Sanat ahlakına ve mesleki disipline sahip olma alışkanlığı ve bilincini kazanır. |
3 |
|
11 |
Meslektaşlarıyla biraraya gelip icra aşamasında müzikal birliktelik yetisi kazanır. |
0 |
|
12 |
Eserleri teknik ve müzikal olarak deşifre edebilme yetisi kazanır. |
0 |
|
13 |
Sahne üzerinde çalacağı eserleri, solo ya da birlikte icra etmesini sağlar. |
0 |
|
14 |
Mesleki gelişimin yanı sıra bireysel gelişimi için bilimsel, sosyal, kültürel ve sportif alanlarda kendini sürekli geliştirir. |
0 |
| * Katkı düzeyleri 0 (yok) ve 5 (en yüksek) arasında ifade edilmiştir. |
|
|