|
Ders Planı |
| Hafta | Konu | Öğrencinin Ön Hazırlığı | Öğrenme Aktiviteleri ve Öğretme Yöntemleri |
|
1 |
Lisans I.sınıfta öğrenilen bilgilerin tekrarı. |
1- Armoni kavramı ve fonksiyon kuramıyla ilgili kuramsal bilgiye sahip olmak.
2- 4 sesli şifreli/şifresiz bas ve şan realizasyonları yapabilmek.
3- Modülasyonlar ve armoni yürüyüşleri konusunda kuramsal bilgiye sahip olmak.
4- Modülasyonları, armoni yürüyüşünü ve Ç7’li ve köksüz Ç7’li akorlarını realizasyonlarda kullanabiliyor olmak. |
Düz anlatım |
|
2 |
Dört sesli akor çeşitleri D7 |
1- Armoni kavramı ve fonksiyon kuramıyla ilgili kuramsal bilgiye sahip olmak.
2- 4 sesli şifreli/şifresiz bas ve şan realizasyonları yapabilmek.
3- Modülasyonlar ve armoni yürüyüşleri konusunda kuramsal bilgiye sahip olmak.
4- Modülasyonları, armoni yürüyüşünü ve Ç7’li ve köksüz Ç7’li akorlarını realizasyonlarda kullanabiliyor olmak. |
Düz anlatım |
|
3 |
D7 ile şifreli bas çözülmesi. |
1- Armoni kavramı ve fonksiyon kuramıyla ilgili kuramsal bilgiye sahip olmak.
2- 4 sesli şifreli/şifresiz bas ve şan realizasyonları yapabilmek.
3- Modülasyonlar ve armoni yürüyüşleri konusunda kuramsal bilgiye sahip olmak.
4- Modülasyonları, armoni yürüyüşünü ve Ç7’li ve köksüz Ç7’li akorlarını realizasyonlarda kullanabiliyor olmak. |
Düz anlatım |
|
4 |
D7 ile şifreli bas çözülmesi.Kadanslar. |
1- Armoni kavramı ve fonksiyon kuramıyla ilgili kuramsal bilgiye sahip olmak.
2- 4 sesli şifreli/şifresiz bas ve şan realizasyonları yapabilmek.
3- Modülasyonlar ve armoni yürüyüşleri konusunda kuramsal bilgiye sahip olmak.
4- Modülasyonları, armoni yürüyüşünü ve Ç7’li ve köksüz Ç7’li akorlarını realizasyonlarda kullanabiliyor olmak. |
Düz anlatım |
|
5 |
D7 ile melodinin armonize edilmesi. |
1- Armoni kavramı ve fonksiyon kuramıyla ilgili kuramsal bilgiye sahip olmak.
2- 4 sesli şifreli/şifresiz bas ve şan realizasyonları yapabilmek.
3- Modülasyonlar ve armoni yürüyüşleri konusunda kuramsal bilgiye sahip olmak.
4- Modülasyonları, armoni yürüyüşünü ve Ç7’li ve köksüz Ç7’li akorlarını realizasyonlarda kullanabiliyor olmak. |
Düz anlatım |
|
6 |
Öğrenilen bilgiler çerçevesinde örnek çalışmalar. |
1- Armoni kavramı ve fonksiyon kuramıyla ilgili kuramsal bilgiye sahip olmak.
2- 4 sesli şifreli/şifresiz bas ve şan realizasyonları yapabilmek.
3- Modülasyonlar ve armoni yürüyüşleri konusunda kuramsal bilgiye sahip olmak.
4- Modülasyonları, armoni yürüyüşünü ve Ç7’li ve köksüz Ç7’li akorlarını realizasyonlarda kullanabiliyor olmak. |
Düz anlatım |
|
7 |
D7 akorunun çevirimleri. |
1- Armoni kavramı ve fonksiyon kuramıyla ilgili kuramsal bilgiye sahip olmak.
2- 4 sesli şifreli/şifresiz bas ve şan realizasyonları yapabilmek.
3- Modülasyonlar ve armoni yürüyüşleri konusunda kuramsal bilgiye sahip olmak.
4- Modülasyonları, armoni yürüyüşünü ve Ç7’li ve köksüz Ç7’li akorlarını realizasyonlarda kullanabiliyor olmak. |
Düz anlatım |
|
8 |
D7 akorunun çevirimleri ile şifreli bas çözülmesi. |
1- Armoni kavramı ve fonksiyon kuramıyla ilgili kuramsal bilgiye sahip olmak.
2- 4 sesli şifreli/şifresiz bas ve şan realizasyonları yapabilmek.
3- Modülasyonlar ve armoni yürüyüşleri konusunda kuramsal bilgiye sahip olmak.
4- Modülasyonları, armoni yürüyüşünü ve Ç7’li ve köksüz Ç7’li akorlarını realizasyonlarda kullanabiliyor olmak. |
Düz anlatım |
|
9 |
D7 akorunun çevirimleri ile şifreli bas çözülmesi.Kadanslar. |
1- Armoni kavramı ve fonksiyon kuramıyla ilgili kuramsal bilgiye sahip olmak.
2- 4 sesli şifreli/şifresiz bas ve şan realizasyonları yapabilmek.
3- Modülasyonlar ve armoni yürüyüşleri konusunda kuramsal bilgiye sahip olmak.
4- Modülasyonları, armoni yürüyüşünü ve Ç7’li ve köksüz Ç7’li akorlarını realizasyonlarda kullanabiliyor olmak. |
Düz anlatım |
|
10 |
Öğrenilenlerin kısa tekrarı.Eksiklerin giderilmesi. |
1- Armoni kavramı ve fonksiyon kuramıyla ilgili kuramsal bilgiye sahip olmak.
2- 4 sesli şifreli/şifresiz bas ve şan realizasyonları yapabilmek.
3- Modülasyonlar ve armoni yürüyüşleri konusunda kuramsal bilgiye sahip olmak.
4- Modülasyonları, armoni yürüyüşünü ve Ç7’li ve köksüz Ç7’li akorlarını realizasyonlarda kullanabiliyor olmak. |
Düz anlatım |
|
11 |
D7 akoru. |
1- Armoni kavramı ve fonksiyon kuramıyla ilgili kuramsal bilgiye sahip olmak.
2- 4 sesli şifreli/şifresiz bas ve şan realizasyonları yapabilmek.
3- Modülasyonlar ve armoni yürüyüşleri konusunda kuramsal bilgiye sahip olmak.
4- Modülasyonları, armoni yürüyüşünü ve Ç7’li ve köksüz Ç7’li akorlarını realizasyonlarda kullanabiliyor olmak. |
Düz anlatım |
|
12 |
D7 akorunun çevirimleri ile melodinin armonize edilmesi. |
1- Armoni kavramı ve fonksiyon kuramıyla ilgili kuramsal bilgiye sahip olmak.
2- 4 sesli şifreli/şifresiz bas ve şan realizasyonları yapabilmek.
3- Modülasyonlar ve armoni yürüyüşleri konusunda kuramsal bilgiye sahip olmak.
4- Modülasyonları, armoni yürüyüşünü ve Ç7’li ve köksüz Ç7’li akorlarını realizasyonlarda kullanabiliyor olmak. |
Düz anlatım |
|
13 |
Örnek çalışmalar. |
1- Armoni kavramı ve fonksiyon kuramıyla ilgili kuramsal bilgiye sahip olmak.
2- 4 sesli şifreli/şifresiz bas ve şan realizasyonları yapabilmek.
3- Modülasyonlar ve armoni yürüyüşleri konusunda kuramsal bilgiye sahip olmak.
4- Modülasyonları, armoni yürüyüşünü ve Ç7’li ve köksüz Ç7’li akorlarını realizasyonlarda kullanabiliyor olmak. |
Düz anlatım |
|
14 |
D7 akorunun çevirimleri ile melodinin armonize edilmesi.Kadanslar. |
1- Armoni kavramı ve fonksiyon kuramıyla ilgili kuramsal bilgiye sahip olmak.
2- 4 sesli şifreli/şifresiz bas ve şan realizasyonları yapabilmek.
3- Modülasyonlar ve armoni yürüyüşleri konusunda kuramsal bilgiye sahip olmak.
4- Modülasyonları, armoni yürüyüşünü ve Ç7’li ve köksüz Ç7’li akorlarını realizasyonlarda kullanabiliyor olmak. |
Düz anlatım |
|
15 |
D7 akorunun kullanılmasında önemli durumlar. |
1- Armoni kavramı ve fonksiyon kuramıyla ilgili kuramsal bilgiye sahip olmak.
2- 4 sesli şifreli/şifresiz bas ve şan realizasyonları yapabilmek.
3- Modülasyonlar ve armoni yürüyüşleri konusunda kuramsal bilgiye sahip olmak.
4- Modülasyonları, armoni yürüyüşünü ve Ç7’li ve köksüz Ç7’li akorlarını realizasyonlarda kullanabiliyor olmak. |
Düz anlatım |
|
16 |
Birinci dönemde öğrenilenlerin tekrarı. |
1- Armoni kavramı ve fonksiyon kuramıyla ilgili kuramsal bilgiye sahip olmak.
2- 4 sesli şifreli/şifresiz bas ve şan realizasyonları yapabilmek.
3- Modülasyonlar ve armoni yürüyüşleri konusunda kuramsal bilgiye sahip olmak.
4- Modülasyonları, armoni yürüyüşünü ve Ç7’li ve köksüz Ç7’li akorlarını realizasyonlarda kullanabiliyor olmak. |
Düz anlatım |
|
17 |
Birinci dönemde öğrenilen bilgilerin tekrarı ve eksiklerin giderilmesi. |
1- Armoni kavramı ve fonksiyon kuramıyla ilgili kuramsal bilgiye sahip olmak.
2- 4 sesli şifreli/şifresiz bas ve şan realizasyonları yapabilmek.
3- Modülasyonlar ve armoni yürüyüşleri konusunda kuramsal bilgiye sahip olmak.
4- Modülasyonları, armoni yürüyüşünü ve Ç7’li ve köksüz Ç7’li akorlarını realizasyonlarda kullanabiliyor olmak. |
Düz anlatım |
|
18 |
Armonide yaratıcılık. Tanınmış bestelerin bazılarının incelenmesi. |
1- Armoni kavramı ve fonksiyon kuramıyla ilgili kuramsal bilgiye sahip olmak.
2- 4 sesli şifreli/şifresiz bas ve şan realizasyonları yapabilmek.
3- Modülasyonlar ve armoni yürüyüşleri konusunda kuramsal bilgiye sahip olmak.
4- Modülasyonları, armoni yürüyüşünü ve Ç7’li ve köksüz Ç7’li akorlarını realizasyonlarda kullanabiliyor olmak. |
Düz anlatım |
|
19 |
Kadanslar. |
1- Armoni kavramı ve fonksiyon kuramıyla ilgili kuramsal bilgiye sahip olmak.
2- 4 sesli şifreli/şifresiz bas ve şan realizasyonları yapabilmek.
3- Modülasyonlar ve armoni yürüyüşleri konusunda kuramsal bilgiye sahip olmak.
4- Modülasyonları, armoni yürüyüşünü ve Ç7’li ve köksüz Ç7’li akorlarını realizasyonlarda kullanabiliyor olmak. |
Düz anlatım |
|
20 |
Yan derece akorları. |
1- Armoni kavramı ve fonksiyon kuramıyla ilgili kuramsal bilgiye sahip olmak.
2- 4 sesli şifreli/şifresiz bas ve şan realizasyonları yapabilmek.
3- Modülasyonlar ve armoni yürüyüşleri konusunda kuramsal bilgiye sahip olmak.
4- Modülasyonları, armoni yürüyüşünü ve Ç7’li ve köksüz Ç7’li akorlarını realizasyonlarda kullanabiliyor olmak. |
Düz anlatım |
|
21 |
İkinci derece üç sesli akoru. |
1- Armoni kavramı ve fonksiyon kuramıyla ilgili kuramsal bilgiye sahip olmak.
2- 4 sesli şifreli/şifresiz bas ve şan realizasyonları yapabilmek.
3- Modülasyonlar ve armoni yürüyüşleri konusunda kuramsal bilgiye sahip olmak.
4- Modülasyonları, armoni yürüyüşünü ve Ç7’li ve köksüz Ç7’li akorlarını realizasyonlarda kullanabiliyor olmak. |
Düz anlatım |
|
22 |
İkinci derece akoru kullanarak şifreli bas çözülmesi. |
1- Armoni kavramı ve fonksiyon kuramıyla ilgili kuramsal bilgiye sahip olmak.
2- 4 sesli şifreli/şifresiz bas ve şan realizasyonları yapabilmek.
3- Modülasyonlar ve armoni yürüyüşleri konusunda kuramsal bilgiye sahip olmak.
4- Modülasyonları, armoni yürüyüşünü ve Ç7’li ve köksüz Ç7’li akorlarını realizasyonlarda kullanabiliyor olmak. |
Düz anlatım |
|
23 |
İkinci derece akoru kullanarak şifreli bas çözülmesi.Kadanslar. |
1- Armoni kavramı ve fonksiyon kuramıyla ilgili kuramsal bilgiye sahip olmak.
2- 4 sesli şifreli/şifresiz bas ve şan realizasyonları yapabilmek.
3- Modülasyonlar ve armoni yürüyüşleri konusunda kuramsal bilgiye sahip olmak.
4- Modülasyonları, armoni yürüyüşünü ve Ç7’li ve köksüz Ç7’li akorlarını realizasyonlarda kullanabiliyor olmak. |
Düz anlatım |
|
24 |
İkinci derece akoru ile melodinin armonize edilmesi. |
1- Armoni kavramı ve fonksiyon kuramıyla ilgili kuramsal bilgiye sahip olmak.
2- 4 sesli şifreli/şifresiz bas ve şan realizasyonları yapabilmek.
3- Modülasyonlar ve armoni yürüyüşleri konusunda kuramsal bilgiye sahip olmak.
4- Modülasyonları, armoni yürüyüşünü ve Ç7’li ve köksüz Ç7’li akorlarını realizasyonlarda kullanabiliyor olmak. |
Düz anlatım |
|
25 |
İkinci derece akoru ile melodinin armonize edilmesi.Kadanslar. |
1- Armoni kavramı ve fonksiyon kuramıyla ilgili kuramsal bilgiye sahip olmak.
2- 4 sesli şifreli/şifresiz bas ve şan realizasyonları yapabilmek.
3- Modülasyonlar ve armoni yürüyüşleri konusunda kuramsal bilgiye sahip olmak.
4- Modülasyonları, armoni yürüyüşünü ve Ç7’li ve köksüz Ç7’li akorlarını realizasyonlarda kullanabiliyor olmak. |
Düz anlatım |
|
26 |
Öğrenilen bilgilerle örnek çalışmalar. |
1- Armoni kavramı ve fonksiyon kuramıyla ilgili kuramsal bilgiye sahip olmak.
2- 4 sesli şifreli/şifresiz bas ve şan realizasyonları yapabilmek.
3- Modülasyonlar ve armoni yürüyüşleri konusunda kuramsal bilgiye sahip olmak.
4- Modülasyonları, armoni yürüyüşünü ve Ç7’li ve köksüz Ç7’li akorlarını realizasyonlarda kullanabiliyor olmak. |
Düz anlatım |
|
27 |
Genel tekrar. |
1- Armoni kavramı ve fonksiyon kuramıyla ilgili kuramsal bilgiye sahip olmak.
2- 4 sesli şifreli/şifresiz bas ve şan realizasyonları yapabilmek.
3- Modülasyonlar ve armoni yürüyüşleri konusunda kuramsal bilgiye sahip olmak.
4- Modülasyonları, armoni yürüyüşünü ve Ç7’li ve köksüz Ç7’li akorlarını realizasyonlarda kullanabiliyor olmak. |
Düz anlatım |
|
28 |
İkinci derece dört sesli akoru.(Septakort) ve çevrimleri. |
1- Armoni kavramı ve fonksiyon kuramıyla ilgili kuramsal bilgiye sahip olmak.
2- 4 sesli şifreli/şifresiz bas ve şan realizasyonları yapabilmek.
3- Modülasyonlar ve armoni yürüyüşleri konusunda kuramsal bilgiye sahip olmak.
4- Modülasyonları, armoni yürüyüşünü ve Ç7’li ve köksüz Ç7’li akorlarını realizasyonlarda kullanabiliyor olmak. |
Düz anlatım |
|
29 |
İkinci derece dört sesli akoru ve çevirimleri ile şifreli basın armonize edilmesi. |
1- Armoni kavramı ve fonksiyon kuramıyla ilgili kuramsal bilgiye sahip olmak.
2- 4 sesli şifreli/şifresiz bas ve şan realizasyonları yapabilmek.
3- Modülasyonlar ve armoni yürüyüşleri konusunda kuramsal bilgiye sahip olmak.
4- Modülasyonları, armoni yürüyüşünü ve Ç7’li ve köksüz Ç7’li akorlarını realizasyonlarda kullanabiliyor olmak. |
Düz anlatım |
|
30 |
İkinci derece dört sesli akoru ve çevirimleri ile melodinin armonize edilmesi |
1- Armoni kavramı ve fonksiyon kuramıyla ilgili kuramsal bilgiye sahip olmak.
2- 4 sesli şifreli/şifresiz bas ve şan realizasyonları yapabilmek.
3- Modülasyonlar ve armoni yürüyüşleri konusunda kuramsal bilgiye sahip olmak.
4- Modülasyonları, armoni yürüyüşünü ve Ç7’li ve köksüz Ç7’li akorlarını realizasyonlarda kullanabiliyor olmak. |
Düz anlatım |
|
31 |
İkinci derece dört sesli akoru ve çevirimleri. Kadanslar. |
1- Armoni kavramı ve fonksiyon kuramıyla ilgili kuramsal bilgiye sahip olmak.
2- 4 sesli şifreli/şifresiz bas ve şan realizasyonları yapabilmek.
3- Modülasyonlar ve armoni yürüyüşleri konusunda kuramsal bilgiye sahip olmak.
4- Modülasyonları, armoni yürüyüşünü ve Ç7’li ve köksüz Ç7’li akorlarını realizasyonlarda kullanabiliyor olmak. |
Düz anlatım |
|
32/33/34 |
Yıl Sonu Sınavı |
|
|
|
|